Ik heb leuke foto's gezienquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:16 schreef Liefste. het volgende:
Jeeeeezus waarom moet ik daarom lachen.
Tevens TVP want morgen ben ik vrij dus kan ik foto's maken van mijn nieuwejurkjes
en schoenen. Tralala.
Nee, die foto's met de meest lelijke kleding die jullie aan haddenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
oh omg je hebt het toch niet over de hyves van een bepaald persoon he.
Ja precies, van die hyves dus. We hebben haar er al op aangesproken, het had nooit geopenbaard mogen wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, die foto's met de meest lelijke kleding die jullie aan hadden
Vond ze wel briljantquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ja precies, van die hyves dus. We hebben haar er al op aangesproken, het had nooit geopenbaard mogen worden
Ze waren vet voor in huiselijke kringquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Vond ze wel briljant
Net zoals die foto's van Londen
Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ze waren vet voor in huiselijke kring![]()
niet de hele wereld. Morgen komt iets betersss
want dan heb ik vrij.
Leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik nog altijd een ongelooflijke kluns ben met foto's verkleinen en omdat ik niet kan strijken
Nicequote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik nog altijd een ongelooflijke kluns ben met foto's verkleinen en omdat ik niet kan strijken
trek het eens aan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actiefoto'squote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:15 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
trek het eens aan.
en ik heb nieuwe schoentjes gekocht, ze kleuren mooi af bij mijn gretjes.
[ afbeelding ]
maar stiekem ben ik nog verliefd op mijn oude schoenen.
[ afbeelding ]
Dat witte jurkjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strijken is ook doodengquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De schattigheid! Je nieuwe imago! Het is allemaal echtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |