Ik heb geeneens 101 tv. Alleen via inetquote:Op zondag 5 april 2009 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft 's ochtends tijd om es rustig naar Giel te gaan luisteren? Totaal zinloos om dat op tv te gaan uitzenden. Handig ook als ie dadelijk items gaat doen die voor tv zijn bestemd.
Meerwaarde is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik heb daar ook helemaal geen tijd voor en daarnaast zit ik er ook niet op te wachten om de tv aan te zetten om Giel Beelen aan het werk te zien.quote:Op zondag 5 april 2009 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft 's ochtends tijd om es rustig naar Giel te gaan luisteren? Totaal zinloos om dat op tv te gaan uitzenden. Handig ook als ie dadelijk items gaat doen die voor tv zijn bestemd.
Ik moest lachen. Het is niet verstandig iets te roepen als je niet weet hoe de vork in de steel zit.quote:
Proost, Sersjquote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Het is niet verstandig iets te roepen als je niet weet hoe de vork in de steel zit.
O, en ik ben best dronken. Een middag in de zon pils wegtikken hakt er best lekker in.
Nou, ik ben al gestopt hoor! Zometeen lekker voetballen kijken en dan op de bank in slaap vallen, hèt teken dat je best een geinige zondag hebt gehadquote:
werkeloos nederland kan er naar kijken, al vraag ik mij af of die voor 10 uur opstaanquote:Op zondag 5 april 2009 18:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meerwaarde is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik heb daar ook helemaal geen tijd voor en daarnaast zit ik er ook niet op te wachten om de tv aan te zetten om Giel Beelen aan het werk te zien.
Weet best hoe het in elkaar zit, alleen de afloop bevredigde mij niet qua rechtvaardigheidsgevoel.quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Het is niet verstandig iets te roepen als je niet weet hoe de vork in de steel zit.
O, en ik ben best dronken. Een middag in de zon pils wegtikken hakt er best lekker in.
Maar daar had het NOC niks mee te schaften...quote:Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet best hoe het in elkaar zit, alleen de afloop bevredigde mij niet qua rechtvaardigheidsgevoel.
Betwijfel hetquote:Op zondag 5 april 2009 18:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
werkeloos nederland kan er naar kijken, al vraag ik mij af of die voor 10 uur opstaan
Vraag ik me eigenlijk ook af... zo groot is het bereik van 101TV ook niet (heel erg klein zelfs, bijna niemand heeft het). En er wordt wel flink voor uitgepakt, want ik heb Henriiiiiiiiiii (die ook Ekstra Weekend en de Freaknacht doet) ook al rond zien lopen hiervoor. Die is dus vanaf komende week bijna dagelijks bij 3FM te vinden.quote:Op zondag 5 april 2009 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
NOC laat ondergeschikte afdelingen dwalingen maken , die niet ten gunste komen , van de beste man , beste vrouw naar de olympische spelen. Judo dwaling, Ringen dwaling etcquote:Op zondag 5 april 2009 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar daar had het NOC niks mee te schaften...
quote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef MarijeH het volgende:
Net na het eten even een half uurtje gefietst.
Eh?quote:Op zondag 5 april 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon sticker sukkel op zijn voorhoofd plakken.
Echt stom jaquote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Uit protest tegen de fusie met Fortuna Sittard gooiden leden van de harde supporterskern van de Kerkraadse club stoeltjes vanaf de tribune op het veld. De ME ontruimde daarop het stadion.
Stoere protesten
Protest is oke, maar hou het dan ludiek ipv slopen van stadions.quote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt stom ja. Zag het ook op tv.. Bereik je natuurlijk helemaal niets mee.
Kansloos volk iddquote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Uit protest tegen de fusie met Fortuna Sittard gooiden leden van de harde supporterskern van de Kerkraadse club stoeltjes vanaf de tribune op het veld. De ME ontruimde daarop het stadion.
Stoere protesten
Preciesquote:Op zondag 5 april 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Protest is oke, maar hou het dan ludiek ipv slopen van stadions.
en dan vergaat de wereld ?quote:Op zondag 5 april 2009 21:01 schreef gerbenp het volgende:
Meld me nog wel even..
Pff, nog 2 dagen... Aftellen, heftig!
quote:Op zondag 5 april 2009 21:01 schreef gerbenp het volgende:
Meld me nog wel even..
Pff, nog 2 dagen... Aftellen, heftig!
Yoooooquote:
voorspelbaar +5??quote:nog met stoeltjes lopen gooien?
Yo !quote:
Ze kunnen beter zo'n stoeltje meenemen naar huis als aandenken, ofzoquote:voorspelbaar +5??![]()
nee hoor, ben een voorbeeldig supporter
Daar hebben ze echt compleet niets aan he
![]()
![]()
stelletje lamlendige figuren
Ach ja, zo hoeven ze volgend seizoen wel niet meer alle stoeltjes eruit te slopen
Had je het gezien bij Studio Sport? Schreck gooien met z`n shirtje en z`n sjaal. Heb je dat gezien?
Heb de tv niet eens aanquote:Op zondag 5 april 2009 21:29 schreef MarijeH het volgende:
Timo
Heeft er iemand net de reuni gezien op nederland 1?
Die kerel is normaal echt de rust zelf, heeft ook een pleuris hekel aan hooligans en hun gedrag. Bij hem is het wel oprecht treurnisquote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Kunnen ze trouwens beter zo'n stoeltje meenemen naar huis als aandenken, ofzo. Ja, die gast heb ik gezien! Die was compleet stuk en trok zijn shirt uit en gooide zijn sjaal weg. Al het volk om hem heen ging toen juichen. Zie liever dat soort beelden (als is het voor die vent natuurlijk onwijs kud wat er gebeurt) dan beelden van gasten die het stadion slopen. Voor die man kan ik wel respect opbrengen, niet voor de stoeltjes gooiers
Dat wel maar we hebben Linda de Mol opstaanquote:
Voetbal is humorquote:Op zondag 5 april 2009 21:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het beste van de middag vond ik nog die Roda fan die naast het uitvak zet met wat vrienden en dames: de Ajax supporters zongen tegen één van die vrouwen "we willen tieten zien" waarop één van die gasten z`n trui omhoog deed. Reactie van het complete uitvak: "hij is de homo van Sporting"![]()
![]()
![]()
Ja blijkbaar wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |