haha daar heb ik toevallig van de week iets over geschreven:quote:Ik neem aan dat je die woest aantrekkelijke aanhoudt zolang je relatiemateriaal dat toestaat ?
quote:Ik heb ook nooit meegemaakt dat ik iemand pas na een tijdje seksueel aantrekkelijk vind. Ook al wordt de band met sommige mensen steeds hechter, ik zou er geen relatie mee willen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:27 schreef Panthera1984 het volgende:
tja, ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik iemand seksueel aantrekkelijk ging vinden op termijn. Dat moet er wel gelijk zijn. Wat wel kan is dat ik het wegstop, niets mee doe om diverse voor de hand liggende redenen. (bezet, te kort op andere relatie, vriend van ex)
Mijn huidige vriend kende ik al 3 jaar voor we wat kregen, 5 jaar voor we gingen samenwonen, en we wonen nu al 5 jaar samen.
Mee eens. Om helemaal verliefd te zijn en voor iemand te kunnen gaan, heb je meer nodig dan alleen een eerste indruk en een mooi plaatje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Beide.
Ik denk dat wanneer je redelijk onervaren bent met liefde en relaties, dat liefde op het eerste gezicht vaak voorkomt.
Ik denk dat eenmaal wanneer een persoon snapt dat liefde en relaties niet werken zoals in sproken, dat ze dan liever eerst iemand leert kennen en daarna de sprong maakt.
Ik denk dat dat sneller gebeurt bij jongens. Dat ze dan een vriendin opeens leuk begint te vinden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef EliseL het volgende:
Hebben jullie ook weleens gehad dat je een "gewone" vriend opeens leuk begon te vinden na een paar maanden/jaren? Ik heb wel gehad dat ik opeens een vriend aantrekkelijk genoeg vond voor een paar leuke nachten, maar me nooit een relatie voor heb kunnen stellen.
Ik denk dat de meeste jongens al hun vrouwlijke vriendinnen wel als potentiele 'sekspartner' zien.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef EliseL het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat dat gebeurt met een orgasme (hoe dan ook) en ook bij jongens.
Maar dat dat niet altijd sterk genoeg is blijkt. Anders bleef iedereen die ooit seks met elkaar gehad had voor in ieder geval een tijdje bij elkaar. Blijft me verbazen, de werking van al die stofjes in ons lijf.
Maar terug komend naar t topic, gebeurt dat vaker bij jongens ja? Dat ze een gewone vriendin ook opeens als relatie materiaal zien, of alleen aantrekkelijk genoeg opeens voor seks? (dat kan ik me eerder voorstellen, heb het andere namelijk zelf nog nooit mee gemaakt. )Interessant topic hoor!
Als sex wonderen deed, zouden er ook geen relaties sneuvelen...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef EliseL het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat dat gebeurt met een orgasme (hoe dan ook) en ook bij jongens.
Maar dat dat niet altijd sterk genoeg is blijkt. Anders bleef iedereen die ooit seks met elkaar gehad had voor in ieder geval een tijdje bij elkaar. Blijft me verbazen, de werking van al die stofjes in ons lijf.
Maar terug komend naar t topic, gebeurt dat vaker bij jongens ja? Dat ze een gewone vriendin ook opeens als relatie materiaal zien, of alleen aantrekkelijk genoeg opeens voor seks? (dat kan ik me eerder voorstellen, heb het andere namelijk zelf nog nooit mee gemaakt. )Interessant topic hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |