Koffie zwart. PUNT. slotjequote:Op zondag 5 april 2009 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Koffie met suiker. Punt. Slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Het punt van TS is juist dat het geen koffie meer is met al die laffe meuk erdoor. Ts vergeet dat de samenleving vol zit met verkapte homo's die dit graag drinken.quote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef BrokenBond het volgende:
zwarte koffie is juist smerig. Lekker bruin met veel suiker en schuim
quote:Op zondag 5 april 2009 14:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Koffie zwart. PUNT. slotjeBen jij ook zoeen die zegt: Ik wissel telkens van partner want je hebt ook niet elke dag dezelfde kleren aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
ja hoezo?quote:Op zondag 5 april 2009 15:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben jij ook zoeen die zegt: Ik wissel telkens van partner want je hebt ook niet elke dag dezelfde kleren aan.
Bob-B vergeet dat dat precies de klacht is.quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef Bob-B het volgende:
Ts vergeet dat de samenleving vol zit met verkapte homo's die dit graag drinken.
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 15:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Bob-B begrijpt niet dat dat precies de klacht is.
Die Frappucino's worden ook niet als koffie verkocht he, er zit geloof ik niet één druppel koffie in. Het zijn wel verdomde lekkere milkshakesquote:Op zondag 5 april 2009 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht. Van die mensen die een strawberry frappucino met slagroom nemen en dan pretenderen dat ze Starbucks koffie lekker vinden. Je bedoeld Starbucks milkshakes, die bende is toch geen koffie meer man.
inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Koffie met suiker. Een van de meest ranzige combinaties die ik ooit heb gehad.
Fapfappucino'squote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Harpert het volgende:
[..]
Die Frappucino's worden ook niet als koffie verkocht he, er zit geloof ik niet één druppel koffie in. Het zijn wel verdomde lekkere milkshakes
Illy's is ook chill. Die heeft goede espresso's.quote:Op zondag 5 april 2009 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken genoeg mensen die zweren bij Starbucks omdat ze zo geweldige koffie hebben, maar elke keer dat ze er zijn een Frappucino bestellen. Neem dan een keer een espresso ofzo. Niet dat die heel goed zijn van de Starbucks, maar het komt iig dichter in de buurt bij koffie.
Klopt ja. En ze verkopen ook bonen die ik thuis in de espressomachine kan doenquote:Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef overworld het volgende:
[..]
Illy's is ook chill. Die heeft goede espresso's.
Frappucino is gewoon fucking lame, seriously.
Zowieso, verse bonen pownen. En een personal espressomachine al helemaal, haha! (me = jaloers)quote:Op zondag 5 april 2009 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. En ze verkopen ook bonen die ik thuis in de espressomachine kan doen. Starbucks dacht ik ook, maar die moet ik nog een keer proberen.
Het is een kleine investering, maar dan heb je wel watquote:Op zondag 5 april 2009 15:18 schreef overworld het volgende:
[..]
Zowieso, verse bonen pownen. En een personal espressomachine al helemaal, haha! (me = jaloers)
Die apparaten zijn inderdaad goed (hebben er op het werk eentjequote:Op zondag 5 april 2009 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is een kleine investering, maar dan heb je wel wat. Nouja voor een paar honderd euro heb je er al wel eentje en ik heb er geen spijt van, als koffieliefhebber zijnde. Een Senseo komt er nooit in hier.
O ja en dat dusquote:Op zondag 5 april 2009 15:32 schreef fysicus het volgende:Wiener Melange
![]()
Uiteraard wel gemaakt van echte , versgemalen koffiebonen.
quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het punt van TS is juist dat het geen koffie meer is met al die laffe meuk erdoor. Ts vergeet dat de samenleving vol zit met verkapte homo's die dit graag drinken.
Geef mij maar een mok zwart, liefst een halve liter.
Wat vind je er precies beter aan? Is het de laffe slootsmaak die je over de streep trekt?quote:Op zondag 5 april 2009 15:48 schreef Vitalogy het volgende:
Persoonlijk vind ik de Senseo 10x beter dan een aftands druppelapparaat.
Dat heb ik nog nooit gedronken dus dat zou ik niet weten.quote:Op zondag 5 april 2009 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat vind je er precies beter aan? Is het de laffe slootsmaak die je over de streep trekt?
QFTquote:Op zondag 5 april 2009 16:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink liever koffie uit zo'n druppelapparaat dan die veredelde oploskoffie uit een Senseo.
Ze kunnen gewoon niet schrijvenquote:Op zondag 5 april 2009 16:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Eerder een wacchiato als ik het glas mag geloven
Nee, dat gaat dan weer te verquote:Op zondag 5 april 2009 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Een glas melk met een half kopje espresso erdoor. Precies wat je koffie noemt.
Jij bent dus zo'n Frappuccino-adept.
Dat is gewoon espresso met wat schuim erop..quote:Op zondag 5 april 2009 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb liever een Café Macchiato, latte macchiato heeft imo weinig met koffie te maken. Maar smaken verschillen, doe je verder weinig aan.
Ik hou nu eenmaal van melk, en schuim, en een vage koffie smaak.quote:Op zondag 5 april 2009 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Beter dan een glas melk met 15% koffie.
Eens, maar al die lui in dit topic die stoer lopen doen dat ze zwart drinken zijn precies hetzelfde..quote:Op zondag 5 april 2009 16:46 schreef leetzors het volgende:
Maar inderdaad al die verkapte-kijk-mij-eens-neppe-koffie-zooi-drinken is dom.
Senseo is inderdaad slootwater, echt niet te zuipen. Ik heb vrienden die een Senseo hadden en het apparaat weer weg hebben gedaan omdat er teveel over geklaagd werd. De persoon die dat ding uitgevonden heeft moet echt langzaam sterven.quote:Op zondag 5 april 2009 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat vind je er precies beter aan? Is het de laffe slootsmaak die je over de streep trekt?
bedoel jij niet een (soort van) cappucino?quote:Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is gewoon espresso met wat schuim erop..
quote:Op zondag 5 april 2009 15:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja hoezo?
jij wisselt toch ook van hand?
quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef karr-1 het volgende:
Als ik om koffie vraag en Senseo krijg, dan gooi ik het spul zo de gootsteen in.
Precies koffie = koffie in bier gooi je toch ook geen suiker.quote:Op zondag 5 april 2009 17:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eens, maar al die lui in dit topic die stoer lopen doen dat ze zwart drinken zijn precies hetzelfde..
Komop zeg, het is KOFFIE ... boeie hoe iemand het drinkt.
quote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef beeer het volgende:
Doelgroep van senseo-apparaten is sowieso erg vaag. Mensen die koffie niet echt belangrijk vinden maar het soms drinken en/of aan hun gasten willen voorzetten nemen oploskoffie; mensen die wel van koffie houden nemen echte (gemalen) koffie met passend apparaat. Blijft over mensen die helemaal niks met koffie hebben en het als verjaardagscadeau (zo kreeg ik de mijne) of trouwcadeau of iets dergelijks geven; zit je ongevraagd met zo'n lomp apparaat opgescheept waarvoor je in geen eeuwen een plek in de keuken kunt vinden en dan dus maar op het aanrecht in de weg staat.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef Salsaneck het volgende:
Eens, echte mannen drinken zwarte koffie zonder hippe shit.
Eens!quote:Op zondag 5 april 2009 19:35 schreef 16meter het volgende:
Neequote:Op zondag 5 april 2009 18:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
bedoel jij niet een (soort van) cappucino?
OT:
Senseo is idd. alleen te doen in geval van haast en dan ook alleen maar 2 pads Dark Roast in 1 kopje.
De senseo biedt een grote groep mensen het gemak om snel een enkele kop koffie te zetten. Het voorziet wel degelijk in een grote behoefte, aangezien je thuis niet altijd de behoefte heb om een volle pot koffie te zetten. Met een senseo heb je precies zo veel als je nodig heb.quote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef beeer het volgende:
Doelgroep van senseo-apparaten is sowieso erg vaag. Mensen die koffie niet echt belangrijk vinden maar het soms drinken en/of aan hun gasten willen voorzetten nemen oploskoffie; mensen die wel van koffie houden nemen echte (gemalen) koffie met passend apparaat. Blijft over mensen die helemaal niks met koffie hebben en het als verjaardagscadeau (zo kreeg ik de mijne) of trouwcadeau of iets dergelijks geven; zit je ongevraagd met zo'n lomp apparaat opgescheept waarvoor je in geen eeuwen een plek in de keuken kunt vinden en dan dus maar op het aanrecht in de weg staat.
Ik drink in mijn eentje al 2 potten koffie per dag, dus ik zet gewoon een pot als ik koffie wil. Die gore Senseo troep komt er bij echt niet in.quote:Op zondag 5 april 2009 22:28 schreef Joppy het volgende:
[..]
De senseo biedt een grote groep mensen het gemak om snel een enkele kop koffie te zetten. Het voorziet wel degelijk in een grote behoefte, aangezien je thuis niet altijd de behoefte heb om een volle pot koffie te zetten. Met een senseo heb je precies zo veel als je nodig heb.
Bovendien biedt senseo constante kwaliteit, terwijl je bij het traditionele apparaat afhankelijk bent van de zetter. En er zijn veel mensen die eigenlijk geen koffie mogen zetten. Ik ben het er mee eens dat goed gezette traditionele koffie beter is dan senseo koffie. Maar hoe vaak wordt het nou goed gezet (als je er zelf niet voor verantwoordelijk bent), in mijn ervaring is dat niet vaak. Ik heb dan liever senseo, dan slecht gezette koffie. Bovendien is de dark roast of DE dark prima te drinken uit de senseo.
Ten eerste, waarschijnlijk zet je dan zelf je koffie en heb je dus zelf de smaak in de hand. Als je bij andere mensen op bezoek bent, ben je afhankelijk van hun vaardigheden. En dat wil je 9 vd 10 keer niet.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik drink in mijn eentje al 2 potten koffie per dag, dus ik zet gewoon een pot als ik koffie wil. Die gore Senseo troep komt er bij echt niet in.
Wat ben jij dan een viezerikquote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik drink in mijn eentje al 2 potten koffie per dag, dus ik zet gewoon een pot als ik koffie wil. Die gore Senseo troep komt er bij echt niet in.
Met mijn tanden is niets mis, dankzij een uitstekende tandarts en voldoende persoonlijke hygiene. En naast de koffie drink ik ook genoeg andere dingen, dus maak je over mij geen zorgen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat ben jij dan een viezerik2 potten koffie. Ongezond man. Drink gewoon water.
Hoe verkleurd zullen je tanden zijn
Het ligt er aan. De meeste Nederlanders kunnen gewoon geen koffie zetten. Lees: Ueber-zuunig met de koffie in een druppelzetter. Als ik moet kiezen tussen dat soort "koffie" op thee-sterkte of senseo, doe dan de senseo maar.quote:Op zondag 5 april 2009 20:15 schreef onderscheid het volgende:
als ik senseo krijg gooi ik het terug in het gezicht van diegene die em heeft gegeve!
Wat hij zegt. De rest is allemaal kinderkoffie.quote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef Salsaneck het volgende:
JA!!!quote:Op zondag 5 april 2009 16:48 schreef denkjedat het volgende:
[..]
doet mij denken aan een strip van mickey mouse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |