youtube wellicht, camerafoons jeweetquote:Op zondag 5 april 2009 15:49 schreef Prosac het volgende:
die goal van Volendam gaan we volgens mij nooit zien als ik zo hoor dat al het stroom uitviel.
die doen het niet best tegen 10 man van NACquote:
SS vanavondquote:Op zondag 5 april 2009 15:49 schreef Prosac het volgende:
die goal van Volendam gaan we volgens mij nooit zien als ik zo hoor dat al het stroom uitviel.
Nee verschrikkelijk. NAC is met vlagen zelfs beter.quote:Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die doen het niet best tegen 10 man van NAC
enig idee waarom Gorter rood heeft gekregen?quote:Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die doen het niet best tegen 10 man van NAC
Doorgebroken speler neerhalen... Penalty werd gemist.quote:Op zondag 5 april 2009 15:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
enig idee waarom Gorter rood heeft gekregen?
voorspelbaar: grappen over vingers in ogen
nee geen idee ik schakelde pas in bij de penal die in Breda eindigdequote:Op zondag 5 april 2009 15:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
enig idee waarom Gorter rood heeft gekregen?
voorspelbaar: grappen over vingers in ogen
Ze kunnen op Eredivisie Live niet eens een herhaling aanbieden, dus ik denk ook niet in SS vanavond.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Volendam helden!![]()
Bezorg mij een onvergetelijke weekend en maak de 2-1!
Gio is daar erg blij meequote:Op zondag 5 april 2009 15:49 schreef Prosac het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 15:54 schreef toma het volgende:
Ik schijt op Nak, jij schijt op Nak!![]()
Wij schijten allemaal op naknaknaknaknak!.
![]()
Gaat lekker daarquote:Op zondag 5 april 2009 15:56 schreef toma het volgende:
Tweede geel voor Gillesen!!
2e rode kaart voor NAC.
Hij had het zelf niet eens in de gatenquote:Op zondag 5 april 2009 15:56 schreef Dos37 het volgende:
Luinge is er nog niet uit met zijn dementia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |