quote:Op zondag 5 april 2009 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topspelert, na El Hamdaoui veruit de gevaarlijkste speler van de eredivisie.²
De cijfers pleiten niet voor je.quote:
Dus jij voelt meer feeling met de mensen van de Vriendenrepubliek? Je stemt zeker ook KVP neem ik aan?quote:Op zondag 5 april 2009 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hoop echt dat Sporting Limburg alleen al voor dit soort idioten een succes wordt. Dan komen ze met hangende pootjes terug.
quote:Op zondag 5 april 2009 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Pleur op met die zwaar overschatte Hamlap.
Waar woon jij dan ? Je bent fan van zoveel clubs.quote:Op zondag 5 april 2009 13:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze passen zich wel aan de omgeving aan
In roffaquote:Op zondag 5 april 2009 13:23 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan ? Je bent fan van zoveel clubs.
Tja.. Tcoh vind ik Suarez een klasse beter om eerlijk te zijn.quote:
22 goals, stuk of 10 assists. Topspeler, en bovendien een veel mooiere techniek dan Suarez.quote:Op zondag 5 april 2009 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Pleur op met die zwaar overschatte Hamlap.
Welke cijfers heb jij in je bezit? Suarez is volgens mij vaker beslissend geweest dan Mounir en heeft meer assists op zijn naam.quote:
Wie?quote:
fixed againquote:Op zondag 5 april 2009 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
22 goals, stuk of 10 8 assists. Topspeler, en bovendien een veel mooiere techniek dan Suarez.²
Is hij ook. Heb niet echt het idee dat El-Hamdaoui de leider van de aanval is, zoals Suarez wel bij Ajax is.quote:Op zondag 5 april 2009 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja.. Tcoh vind ik Suarez een klasse beter om eerlijk te zijn.
KVP? CDA bedoel je? No way.quote:Op zondag 5 april 2009 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij voelt meer feeling met de mensen van de Vriendenrepubliek? Je stemt zeker ook KVP neem ik aan?
Zeker, maar El Hamdaoui overschat noemen is ook weer zowat. Alsof je gaat zeggen dat Heracles eigenlijk de terechte kampioen zou zijn dit seizoen.quote:Op zondag 5 april 2009 13:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja.. Tcoh vind ik Suarez een klasse beter om eerlijk te zijn.
Nee ik ken alleen geen Aisattiquote:
Assists+doelpunten, dus totaal, is Mounir de belangrijkste speler van de eredivisie.quote:Op zondag 5 april 2009 13:25 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Welke cijfers heb jij in je bezit? Suarez is volgens mij vaker beslissend geweest dan Mounir en heeft meer assists op zijn naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |