abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2009 @ 23:50:21 #251
164674 silentwaves_
silentwaves_
pi_69369349
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een ballentent dat politiebureau.
idd, die hadden er duidelijk niet zoveel zin in.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
  zondag 24 mei 2009 @ 23:52:48 #252
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_69369446
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee maar dat gaat over 't werk, Ik doel op de houding hoe iemand overkomt.
Greatest man gaat niet alleen over het werk hoor, ook over hoe iemand gekleed gaat, over hoe iemand met vrouwen omgaat. Ja ja ik heb het interview gelezen in de JFK, zou het nooit kopen maar het ligt bij ons in de personeelsruimte op het werk dus vandaar
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_69369872
Voor wie is geïnteresseerd in het eventueel aftreden van Albayrak (minister van justitie) n.a.v. de reportage van Peter vanavond, hier: Aanfluiting NL politie, Albayrak moet aftreden!
pi_69370155
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:06 schreef Pacifico het volgende:
Voor wie is geïnteresseerd in het eventueel aftreden van Albayrak (minister van justitie) n.a.v. de reportage van Peter vanavond, hier: Aanfluiting NL politie, Albayrak moet aftreden!
Albayrak is geen minister hoor.
pi_69370546
Albayrak is hulpminister.

Goede uitzending Peter.
Bij bureau Mercatorplein wordt je naar huis gestuurd als je aangifte komt doen omdat een Marokkaansuitziendtype je net heeft beroofd....'nou mevrouw doet u maar geen aangifte hoor...dan maakt u het alleen maar erger'
  maandag 25 mei 2009 @ 00:42:12 #256
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69370673
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:35 schreef Regina7 het volgende:
Albayrak is hulpminister.

Goede uitzending Peter.
Bij bureau Mercatorplein wordt je naar huis gestuurd als je aangifte komt doen omdat een Marokkaansuitziendtype je net heeft beroofd....'nou mevrouw doet u maar geen aangifte hoor...dan maakt u het alleen maar erger'
WTF
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 25 mei 2009 @ 01:03:54 #257
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69370944
quote:
Claudia
Claudia (162)
vandaag, 01:01
oke mensen ik heb daar niks mee te maken hij heeft mij en mijn pa alles onder dwang laten doen voor al die onzin en zo van jullie moeten jullie bij hem zijn en laat mij aub met rust de groeten claudia
Ja en ik ben uiteraard een echte pinguin.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_69371458
http://kempo64.hyves.nl/

Hier hebben we onze andere pauper ook, en wie even met hem in de bak wil chatten (ze hebben daar glasvezelnetwerk in elke cel): "ik vind praten op hyves niet makelijk heb je wat te melden mag je ook mij toevoege op msn kemprat@live.nl"
pi_69372079
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef bluejean het volgende:

[..]

Stiekem ook op die hyves zitten koekeloeren. Die reacties, priceless. De ware detective in mij vond op pagina 4 ook nog een reactie van ene Rebecca, ook wel bekend als lollifant van Popstars. Zal ze ook zijn opgelicht?

Claudia heeft ook een berichtje achter gelaten op de Hyves van Rebecca:
quote:
hey meisje hoe is die daar ik hoop het goed hier aan deze kant niet zo goed ze hebben net het neefje van tony dood gevonden in de auto in de roer in roermond hij zar er in het was bij het politie buro langs de speur honden hebben hem gevonden die had tony gerereld groetjes xxx claudia
Blijkbaar kennen die twee elkaar erg goed!
pi_69378711
Dat aangifte weinig zin heeft en dat de politie in NL zuigt is allang duidelijk. Wat ik mij afvraag is of de eigenaar zijn motor vergoedt krijgt en bvia wie? Lijkt mij dat de verzekering dit niet dekt aangezien hij de motor aan iemand meegeeft waarvan hij bijna 100% zeker weet dat deze hem niet terugbrengt. Zal het programma van PRDV het vergoeden?
  maandag 25 mei 2009 @ 12:50:57 #262
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69379282
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:31 schreef carloz187 het volgende:
Dat aangifte weinig zin heeft en dat de politie in NL zuigt is allang duidelijk. Wat ik mij afvraag is of de eigenaar zijn motor vergoedt krijgt en bvia wie? Lijkt mij dat de verzekering dit niet dekt aangezien hij de motor aan iemand meegeeft waarvan hij bijna 100% zeker weet dat deze hem niet terugbrengt. Zal het programma van PRDV het vergoeden?
neem aan dat PrdV hem wel vergoed. Beetje ook zijn schuld dat die motor niet meer terugkwam vanwege z'n falende trackingsystem.

16.000 moet toch geen probleem zijn voor dat programma?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 25 mei 2009 @ 12:58:17 #263
182728 honda1990
pi_69379540
quote:
Neem maar van mij aan dat die man zich geen zorgen hoeft te maken om die motor
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:59:30 #264
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69379584
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef honda1990 het volgende:

[..]

"u kunt gerust gaan slapen"
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_69385668
Waarom kan ik dit niet terugzien
  maandag 25 mei 2009 @ 16:25:46 #266
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69385824
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Het zal vast wel hoor anders doet die man daar vast niet aan mee, maar waarom ik dat nou van jou moet aannemen ?
  maandag 25 mei 2009 @ 16:29:03 #267
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69385939
Filmcarriere ?
quote:
Ron (64)
vandaag, 13:56
Nou het was leuk om je weer eens te zien
maar om dat dan via de TV te doen vind ik wat ver gaan

in ieder geval veel suc6 met je filmcarierre

en de groeten aan Peter
quote:
Frank (0)
vandaag, 14:33
Hoi claudia,

In ieder geval heel veel sterkte gewenst, wanneer komt ie vrij?

Met vriendelijke groeten,

P. de Vries
  maandag 25 mei 2009 @ 16:37:26 #268
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_69386215
Maar wanneer wordt ie nu herhaald?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 25 mei 2009 @ 16:47:03 #269
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_69386497
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar wanneer wordt ie nu herhaald?
niet
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  maandag 25 mei 2009 @ 19:02:50 #270
182728 honda1990
pi_69391186
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het zal vast wel hoor anders doet die man daar vast niet aan mee, maar waarom ik dat nou van jou moet aannemen ?
Ik date op het moment met de dochter peter snapje. Ook msnen we veel, eigenlijk ben ik Joran maar dat weet peter niet.

Nee, omdat Peter r. de Vries daar echt wel voor zorgt. Die laat zo'n man echt niet even die 16.000 euro ophoesten omdat de redactie/peter een foutje heeft gemaakt.
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 19:38:59 #271
128220 Peter6000
pi_69392423
quote:
Dat vroeg ik me dus ook af, want als het programma het zou hebben vergoed, was dat vast op triomphantelijke toon erbij vermeld.
Maar het claimen bij de verzekering is ook niet logisch: de verzekeringsmaatschappij ziet meteen dat het om dezelfde dader als 5 jaar geleden gaat, en het zou een vorm van bedrog zijn te verzwijgen dat je dat van tevoren al wist, en dus moedwillig hebt meegewerkt aan een diefstal.
Dus dan neem ik aan dat het programma het heeft vergoed.

Om de uitzending toch wel een paar keer erg moeten lachen.

• Dat ze met 3 man sterk als in een uncercofferoperatie die straat inrijden, en die motor staat gewoon open en bloot in de tuin
  • Het genoegen waarmee Peter zijn zinnetjes formuleert en nog net niet glunderend de camara inkjikt

En ik denk dat het opgeworpen beeld van hoe de politie werkt niet klopt. Volgens mij zijn ze erg overbelast en doen de meeste medewerkers wat ze kunnen, binnen de naar hun toe van bovenaf opgelegde beperkingen.
    Neemt niet weg dat het raar is dat er niet meteen actie ondernomen wordt als de naam van de dader inclusief copie van een legitimatiebewijs op een presenteerblaadje wordt aangeleverd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Peter6000 op 25-05-2009 19:55:53 ]
  • pi_69393871
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ik date op het moment met de dochter peter snapje. Ook msnen we veel, eigenlijk ben ik Joran maar dat weet peter niet.

Nee, omdat Peter r. de Vries daar echt wel voor zorgt. Die laat zo'n man echt niet even die 16.000 euro ophoesten omdat de redactie/peter een foutje heeft gemaakt.
    Het lijkt mij ook niet dat ze die man laten zitten alleen blijft mijn vraag dus...WIE betaalt? Lijkt me niet dat een verzekeringsmaatschappij dit zo ff vergoedt en in hoeverre zou je de politie hier nog verantwoordelijk kunnen stellen.

Ik weet wel als ik weet waar de persoon die mij opgelicht heeft zou wonen dan weet ik in elk geval zeker dat ik geen aangifte ga doen en ook niet naar PRDV. Dan maar eigen rechtertje spelen dat ga je krijgen door dit soort dingen.
      maandag 25 mei 2009 @ 20:56:41 #273
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_69395794
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:

En ik denk dat het opgeworpen beeld van hoe de politie werkt niet klopt. Volgens mij zijn ze erg overbelast en doen de meeste medewerkers wat ze kunnen, binnen de naar hun toe van bovenaf opgelegde beperkingen.
    Neemt niet weg dat het raar is dat er niet meteen actie ondernomen wordt als de naam van de dader inclusief copie van een legitimatiebewijs op een presenteerblaadje wordt aangeleverd.
    ja druk met bonnen uitschrijven .

Kom op zeg, de gegevens van de dader(s) waren bekend, een abc-tje wat mij betreft. Dan ga je als agent gelijk toch buurten? Het is gewoon pure laksheid. Dan hebben we het nog niet gehad over het aangifte doen zelf (eerst een brief naar de dader sturen, hoe verzin je het ).
    pi_69401789
    Zojuist was De Vries in HvN op SBS6. Hij vertelde dat ie meer dan 300 mailtjes heeft gehad, zelfs mailtjes van politiemensen die zich de ogen uit hun kop zouden schamen.

Er werd nog aan toegevoegd dat de uitzending nog een keer bekeken wordt door de politie, maar ze willen vooralsnog niet reageren op de bevindingen van De Vries.

De Vries hoopt dat zijn uitzending een zet in de goede richting heeft gegeven voor verbetering.
      maandag 25 mei 2009 @ 23:08:20 #275
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_69401985
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook af, want als het programma het zou hebben vergoed, was dat vast op triomphantelijke toon erbij vermeld.
    Dat dacht ik dus ook.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')