Hehe gelukkig. Naja het had gekund, mensen betalen geld voor de raarste dingen hequote:Op zondag 5 april 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je daar geen honderden euro's voor krijgen
quote:Op zondag 5 april 2009 23:09 schreef denthemen het volgende:
Waar heb je het nou over? Het shirt of over dat jij denkt dat ik fan van je ben?
K heb je nog zien lopen ouwequote:
Haha ik liep maar een beetj heen en weer te lopen, werd helemaal gaar van in de auto zittenquote:Op maandag 6 april 2009 01:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
K heb je nog zien lopen ouwebij t Anker..
Wij waren gelukkig net binnen voor er gescoord werd.. maar tering wat een verrotte regeling..
Ik las het iddquote:Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Toevallig de Veronicagids thuis? Staat een stukje in van de sv van Feyenoord over Studio Ajax
+1 Scherpquote:
Hehequote:Op maandag 6 april 2009 08:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik las het idd"Ja, en als Makaay een omhaal maakt is het gewoon een doelpunt, maar als Suarez een intikker scoort is het een wereldgoal bij de NOS
![]()
"
die bolle die op het eind naar het uitvak kwamquote:Op maandag 6 april 2009 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Die knakker van Roda die zijn tepels laat zien.![]()
Het is de homo van Sporting, het is de homo van Sporting, de homo van spoooorting!
Voor Makaay is het natuurlijk ook allemaal al gesneden koek.quote:Op maandag 6 april 2009 08:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik las het idd"Ja, en als Makaay een omhaal maakt is het gewoon een doelpunt, maar als Suarez een intikker scoort is het een wereldgoal bij de NOS
![]()
"
En de zondag daarop ook.quote:
NOS is wel pro-ajax. Laatste weken als Feyenoord goed speelde alleen de mindere punten benadrukken en op teletekst komen met "matig spel, maar toch overwinning". Ook teveel Ajacieden daar bij de NOS joh.quote:Op maandag 6 april 2009 08:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |