Ook een goede klacht.quote:Op zondag 5 april 2009 11:42 schreef Gulo het volgende:
Sowieso vind ik dergelijke gaypride waar mensen in hun blote reet rondlopen weinig bijdragen aan de 'emancipatie' van homo's, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Jij zou het ook normaal vinden als een politieagent, die op dat moment geen dienst heeft, gaat feesten in bijvoorbeeld een discotheek en daarbij zijn politieuniform draagt?quote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker feesten. Voor mijn part komen er rechters in toga.
ben het met SuperwormJim eens. Defensie doet z'n best professioneel/interessant over te komen. Maar door dit soort zaken komen ze IMO als een stelletje watjes over.quote:
Homo's horen sws niet in het leger. Maar je heb zeker gelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Flikker zijn doe je maar in je eigen tijd met je eigen kleding.
Dat lijkt me wat verwarrendquote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Gulo het volgende:
[..]
Jij zou het ook normaal vinden als een politieagent, die op dat moment geen dienst heeft, gaat feesten in bijvoorbeeld een discotheek en daarbij zijn politieuniform draagt?
Ik niet!
Voor mij geldt dat ook wat betreft militairen. Als ik ergens een groepje militairen zou zien lopen zou ik me ook niet op mijn gemak voelen en denken dat er iets loos is.quote:
Nee die kunnen we beter van de daken afgooien, toch?quote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Homo's horen sws niet in het leger. Maar je heb zeker gelijk.
Waarom niet?quote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Goede keus van jou om dan maar voedsel te gaan verkopen!quote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Homo's zijn watjes die niet kunnen vechtenquote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Jij hoort niet in Nederland.quote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Homo's horen sws niet in het leger.
De oude grieken hadden speciaale homo legers ,quote:Op zondag 5 april 2009 11:55 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Twee keer de r, ongeletterde onbenul.quote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
Heb je kanker in je ogen, ja ik was een r vergeten.
Het is geen verradelijker of verrradelijke. Het woord verradelijke was gewoon goed in mijn zin dus wie is hier nou de ongeletterde onbenul.quote:Op zondag 5 april 2009 14:43 schreef solyaris het volgende:
[..]
Twee keer de r, ongeletterde onbenul.
Jij. VerradeRlijk....quote:Op zondag 5 april 2009 14:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is geen verradelijker of verrradelijke. Het woord verradelijke was gewoon goed in mijn zin dus wie is hier nou de ongeletterde onbenul.
En dan heb je dus een heel verkeerd beeld van de gay pride, want dat is maar een heel klein onderdeel ervan. Ga er eens naartoe, zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 april 2009 11:42 schreef Gulo het volgende:
Sowieso vind ik dergelijke gaypride waar mensen in hun blote reet rondlopen
En wel omdat je door dat uniform aan te trekken niet meer op persoonlijke basis meedoet.quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nee, maar het is voor militairen wel gebruikelijker om in eigen tijd in uniform te lopen. Dan moet je dat ook verbieden.quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Gulo het volgende:
[..]
Jij zou het ook normaal vinden als een politieagent, die op dat moment geen dienst heeft, gaat feesten in bijvoorbeeld een discotheek en daarbij zijn politieuniform draagt?
Ik niet!
Onzin, je mag er in reizen maar het is niet de bedoeling dat je er op je vrije dag in rond gaat paraderen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:53 schreef Dzy het volgende:
[..]
Nee, maar het is voor militairen wel gebruikelijker om in eigen tijd in uniform te lopen. Dan moet je dat ook verbieden.
Dit dusquote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
na 24 uur in het veld met elkaar heb je recht op elkaarquote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ja.quote:Op maandag 6 april 2009 13:35 schreef LangeJan het volgende:
Hebben ze dan bruine strepen op hun mouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |