Jij haalt gothics, metalheads, emo's, alto's, blackmetalfreaks, etc. allemaal doorelkaar.quote:Op zondag 5 april 2009 14:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen metaltuig, mafketel.
heb ik gezegd dat je van black metal luisteren in een keer transformeert naar een gothic?quote:Op zondag 5 april 2009 14:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nouja, ik luister ook na Black Metal maar ik zie er normaal uit hoor, en ik haat al die dingen er omheen. Ik draag Diesel broeken en lekkere shirt en ik heb lang mooi gezond haar.
Nee.quote:Op zondag 5 april 2009 14:40 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat je van black metal luisteren in een keer transformeert naar een gothic?
quote:Op zondag 5 april 2009 14:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
echt he
behalve lil wayne, ik vind dat de hem al kunnen vooroordelen zonder naar zijn muziek te luisteren.
Waarom?
[ afbeelding ]
Daarom.
Meer in het algemeen anders quote ik wel, maar ik wilde duidelijk maken dat Metal liefhebbers er niet altijd uitzien als het beeld wat Metal bij zich draagt.quote:Op zondag 5 april 2009 14:43 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oh je had het tegen die damsco ventdenk ik
Sorry hoor, maar als jij band shirts draagt heb jij echt totaal het recht niet om Lil Wayne zijn kledingstijl te veroordelen.quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij haalt gothics, metalheads, emo's, alto's, blackmetalfreaks, etc. allemaal doorelkaar.
ik ben metalhead. ik draag alleen bandshirts en ik headbang op slayer enzo![]()
maar voor jou betekent het gelijk dat ik spikes armbandjes draag en rokjes met 666 erop
faal.
oh en me avatar.. die vond ik gewoon grappigha.
Nee.quote:Op zondag 5 april 2009 14:56 schreef BigKahuna het volgende:
Black Metal is toch gewoon kankerherrie met teksten over draken, ridders en kastelen?
Kleedt metallica/ slayer/korn zich zo?quote:Op zondag 5 april 2009 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dit ziet er normaal uit.
En dood en verderf natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 14:56 schreef BigKahuna het volgende:
Black Metal is toch gewoon kankerherrie met teksten over draken, ridders en kastelen?
Nee, metal-artiesten kleden zich belachelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 15:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kleedt metallica/ slayer/korn zich zo?
Nee, maar lil wayne kleedt zich wel belachelijk.
Ik heb het over lil wayne, en jij over duizenden mensen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, metal-artiesten kleden zich belachelijk.
Lil' Wayne ook.quote:Op zondag 5 april 2009 15:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op het podium misschien, maar denk je nou echt dat die lui in het dagelijks leven met corpse paint op hun gezicht gaan lopen of zo?quote:Op zondag 5 april 2009 15:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
SLAYERquote:Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Op het podium misschien, maar denk je nou echt dat die lui in het dagelijks leven met corpse paint op hun gezicht gaan lopen of zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou rare kleding hoor.
Ja je hebt uitzonderingen, maar waar heb je dat nou niet...
heb jij geen last.fm?quote:Op zondag 5 april 2009 15:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb me bericht even ge-edit om die onwetende nog meer te kunnen overtuigen.
1 woord; breezah topic (en nee met niet met die wijven).quote:Op zondag 5 april 2009 15:53 schreef damsco het volgende:
http://graspop1.hyves.nl/fotos/#searchhyver=&hub_media_overview_1=2&__state__=3 Kijk en oordeel zelf. Ik hoef er geen woorden aan vuil te maken. Maar laat 1 ding duidelijk zijn:
Mensen die kritiek op andere hebben maar zelf metal luisteren zijn de grootste hypocriete klootzakken die op aarde rondlopen. Zie het bandshirt voorbeeld van een paar posts hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |