Geen idee, maar in let it rock ook.quote:Op zondag 5 april 2009 12:37 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat doet hij toch alleen in lollipop?
Waarom wilt lil wayne dan steeds rocknummers maken, hij is afhankelijk van andere metalartiesten man, lil nigger is waardeloos.quote:Op zondag 5 april 2009 13:15 schreef damsco het volgende:
Wat een grafnummer. Maar Lil Wayne is een baas, maar met deze troep moet die niet komen aanzetten!
A milli
Lollipop
Hustler music
Geen idee, moet je aan hem vragen. Wat ik wel weet is dat hij een van de succesvolste artiesten van 2008 was (qua verkoop).quote:Op zondag 5 april 2009 13:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom wilt lil wayne dan steeds rocknummers maken, hij is afhankelijk van andere metalartiesten man, lil nigger is waardeloos.
Sowieso, metalquote:Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
KoRn is even bagger als die neger, zo niet nog wel een stukje kutter.
Nu-Metal...
Hahaha, serieus?quote:Op zondag 5 april 2009 14:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Luister dit maar, dan doe je nog iets goeds:
Geforceerd? Omdat?quote:Op zondag 5 april 2009 14:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahaha, serieus?
Geforceerd alternatief zeg.
Lol, ja man nu metal is satanistisch.quote:Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Geen idee, moet je aan hem vragen. Wat ik wel weet is dat hij een van de succesvolste artiesten van 2008 was (qua verkoop).
Daarnaastik op je racistische toontje, vuige satanische metalslaaf.
echt hequote:Op zondag 5 april 2009 14:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen zonder voorkennis van muziek die dingen gaan roepen.
Kijk naar je eigen metaltuig, mafketel.quote:Op zondag 5 april 2009 14:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
echt he
behalve lil wayne, ik vind dat de hem al kunnen vooroordelen zonder naar zijn muziek te luisteren.
Waarom?
[ afbeelding ]
Daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |