Tenzij je langs Station Bijlmer ArenA komtquote:Op zondag 5 april 2009 11:03 schreef ehqo het volgende:
Als je die schermpjes aan de buitenkant van de trein nou op Auschwitz zet heb je in ieder geval al een deel van je probleem verholpen.
Ja? Is 5000 te weinig voor een volwaardige treinquote:Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef Sjonnjoop het volgende:
Met je budget kom je op zoiets uit...
[ afbeelding ]
iig geen last van passagiers
Dan zou ik ook een rolkooi erin moeten bouwen imho.quote:Op zondag 5 april 2009 11:17 schreef Robin__ het volgende:
las de deuren dicht en ga zelf dukes of hazzard style naar binnen door het raam!
"Salvation!"quote:Op zondag 5 april 2009 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tenzij je langs Station Bijlmer ArenA komt
Dat is een Thunderbirds-auto, je ziet de touwtjes nog zittenquote:Op zondag 5 april 2009 11:21 schreef LangeJan het volgende:
Dit is wel leuk om mensen op een dwaalspoor te zetten
[ afbeelding ]
die vlag van ze op het dak van al je wagonsquote:Op zondag 5 april 2009 11:18 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een rolkooi erin moeten bouwen imho.
Bedankt voor je moeite om deze kwesties te verhelderen.quote:Op zondag 5 april 2009 11:25 schreef diomedes het volgende:
En trouwens dat model wat je boven ziet is een instap model he!
Deze kune jezelf uitbreiden naar wat je wil hebben.
Als je er een paar honderd euro bijteld heb je zijwanden. Nog een 50 euro heb je een dak. Als je hem automatisch wil laten lopen moet je de aandrijving laten aanpassen. Volgens mij kost dit ook niet meer als een goede 1000 euro. (beetje afhankelijk natuurlijk of je hem op brandstof of electrischiteit laat lopen). Met een budget van 5000 is het moeilijk, maar probeer het met 6/7000 en wat afdingen, en dan kom je volgens mij een aardig eind.
Ik heb trouwens ook nog gegoogled, voor die knopjes om passagiers te weigeren, en die komen op 15 euro perstuk. Beetje afhankelijk hoeveel deuren je neemt, moet je dat met 30/45 euro ook wel halen. (let wel op of je diesel of elektro neemt, hiervoor gelden andere knopjes)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |