Nee, niet bepaald... oke, het doet me wel wat, maar denk dat dat ook logisch is. Maar ik ga me niet boos maken, ik had zelfs misschien wel een positiever gevoel.. Omdat mijn vriend duidelijk een beetje tegenstribbelde.. hahaquote:Op zondag 5 april 2009 10:12 schreef HunterSThompson het volgende:
Je zit er blijkbaar wel mee, anders had je dit topic niet geopend. Bovendien zijn jullie zo jong dat jullie relatie toch niet eeuwig zal duren. Dit is weer een stapje dichter naar het einde.
Succes.
Mwa, geen idee in die situatie... maar waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 5 april 2009 10:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Pff als je je daar al druk over moet gaan maken! Het is een show en daar hoort dat bij. Stel je het anders voor, je vriendinnen regelen een stripper voor jou. Je gaat zitten en meneer gaat voor je dansen, houd je dan je handen thuis?
so true; naar mijn ervaring eindigt dat meestal in een tafel vol met glazen & gestuntel om de GSM zover te krijgen om toch nog juist die taxi te bellen, maar stripacts toch niet meer...quote:Op zondag 5 april 2009 10:16 schreef miss_sly het volgende:
En dat je het op vrijgezellenfeesten kunt verwachten, is echt een sprookje dat door Hollywood is verzonnen.
Dus jij had het kado van jou vrienden niet aangenomen als ik het goed begrijp?quote:Op zondag 5 april 2009 10:19 schreef Athmozz het volgende:
[..]
so true; naar mijn ervaring eindigt dat meestal in een tafel vol met glazen & gestuntel om de GSM zover te krijgen om toch nog juist die taxi te bellen, maar stripacts toch niet meer...
ontopic; ik zou gewoon weggaan als er een stripster binnenkomt (samen met m'n vriendin) & eventjes zelf plezier zoeken
Als het echt goede vrienden zijn, weten ze wel of zo'n 'kado' in goede aarde valt of niet.quote:Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dus jij had het kado van jou vrienden niet aangenomen als ik het goed begrijp?
Sommige mensen hebben vrienden die van elkaar weten of ze dat soort cadeaux wel of niet waarderen.quote:Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
kloptquote:Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Haha, typisch vrouwelijk, het strippertje even en passant qua uiterlijk de grond in boren.quote:Op zondag 5 april 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Kwam dat vrouwtje.. nou echt een oud ding, met een lelijk hoofd etc. Iedereen zei: "hadden jullie niet iets beters kunnen regelen?!"
Als mijn vriendin een stripact krijgt op zo'n gelegenheid ga ik ook niet moeilijk doen als ze even in zijn broekje 'moet' voelen en natuurlijk hoop ik dat ze zich toch schuldig voelt dan. Zolang ze die stripper niet pijpt of uitgebreid zoent hoort het bij het leven (op zo'n dag) vind ik.quote:Op zondag 5 april 2009 10:08 schreef BELASTING het volgende:
Gewoon laten denk ik. Je zal dit soort dingen ook kunnen verwachten op een vrijgezellenfeestje.
Hehe, ze had gewoon een rotkop, echt waar.. maar qua lijf viel er niets van te zeggen.. voor haar leeftijd iig niet, mooi lijntje had ze en nog best lekkere borsten.quote:Op zondag 5 april 2009 10:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Haha, typisch vrouwelijk, het strippertje even en passant qua uiterlijk de grond in boren.
Verder zou ik me niet al teveel zorgen maken, alhoewel ik de hele opzet niet vind getuigen van goede smaak. Ik kan me voorstellen dat het een nare nasmaak geeft. Heb je het er met je vriend over gehad?
Dit. Het is natuurlijk niet echt tof dat ie aan haar borsten likt. Maar zolang hij het zelf ook retegenant lijkt te vinden moet je je er niet zoveel van aantrekken.quote:Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef pleeborstel het volgende:
Gewoon de humor er van inzien en verder niet bij nadenken
Het zal er vast aan liggen omdat zij als stripster werkt? Zo iemand noem ik een sletje, of je het daar mee eens bent, moet jij weten.... maar dat is mijn mening over haar.quote:Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef Keltie het volgende:
Waarom is een stripster gelijk een "een of ander sletje"?
Ojeej, we zitten op een forum, maar een discussie starten waarvan het idee ontstaan is uit iets wat je mee hebt gemaakt zou niet mogen? Ik vind het een interessant onderwerp en vraag me af wat anderen in zo'n situatie zouden doen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zou het niet doen... maar dat is mijn mening.
Waarom vraag je hier wat je ergens van moet vinden?
Je hebt toch wel een eigen mening?
quote:Op zondag 5 april 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Nu is mijn vraag, hoe zouden jullie reageren in mijn situatie?
Je vriend heeft immers wel aan de borsten van die stripster gelikt om er slagroom af te likken (ja, hoe clichehaha ).
Gelukkig, niet allemaal van die vrijgevochten "alles moet kunnen het is toch niet echt"-types in dit topicquote:Op maandag 6 april 2009 13:37 schreef VonHinten het volgende:
Ik ga dus echt never nooit niet slagroom () van de kont (
![]()
) of tieten (
![]()
![]()
) van een stripper (
till infinity) aflkikken. En om een stripper tegen mijn vriendin aan te zien rijden pass ik ook voor. Dat mag dan verschrikkelijk niet-modern zijn ('het is toch allemaal voor de lol zo'n stripact'), ik zie dat soort praktijken liever niet, 'gespeeld' of niet
Eensquote:Op maandag 6 april 2009 13:37 schreef VonHinten het volgende:
![]()
) of tieten (
![]()
![]()
) van een stripper (
till infinity) aflkikken. En om een stripper tegen mijn vriendin aan te zien rijden pass ik ook voor. Dat mag dan verschrikkelijk niet-modern zijn ('het is toch allemaal voor de lol zo'n stripact'), ik zie dat soort praktijken liever niet, 'gespeeld' of niet
Wat ben ik een gelukspoeperd.quote:Op maandag 6 april 2009 13:57 schreef fathank het volgende:
1 voordeel. Als jij een oud ding bent met een lelijk hoofd wil ie vast wel slagroom van jouw tieten aflikken.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:42 schreef fathank het volgende:
En als je al onzeker wordt van een oude stripper met een lelijke kop moet je misschien toch iets meer gaan communiceren in je relatie ipv op een voornamelijk door pubers bevolkt forum advies te vragen.
hahaha, jij brengt er meteen weer slagroom bij...quote:Op maandag 6 april 2009 13:37 schreef VonHinten het volgende:
![]()
) of tieten (
![]()
![]()
) van een stripper (
ja dat is ook waar maar zou je het zelf lekker vinden als een stripster te ver ging?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:31 schreef Isdatzo het volgende:
Wat een gezeik om niks![]()
Voor mij zou 't niet hoeven, maar wtf maak je er een probleem van.
Als je die stripper als serieuze bedreiging voor je relatie ziet wordt 't toch tijd om eens goed naar je relatie te kijken(jaja nu ga je vast zeggen dat 't niet zo is blabla
)
A) Ik vind de meeste stripsters sowieso niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ja dat is ook waar maar zou je het zelf lekker vinden als een stripster te ver ging?
als ze echt alles open trekken dan is sowieso de geiligheid en lol er al direct af en het is smerig op de een of andere manier.
gaat het je niet gewoon daarom?quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef SMutzskii het volgende:
... hij reageerde niet eens fout.. want hij was echt heel erg terughoudend en niet echt geinteresseerd enzo... dusja, viel me alleszins mee.. en dat terwijl ik me vantevoren helemaal druk liep te maken.
Het feit dat er een stripper komt voor je vriend, en je van jezelf niet goed weet hoe je gaat reageren daarop... dat was voor mij de reden om zenuwachtig te zijn. Ik twijfelde niet aan mijn vriend, ik was bang voor het onbekende. Ik heb noooit getwijfelt aan onze relatie, want dat zit zowieso toch wel goed. Enja, misschien was ik wel een beetje jaloers ofzo, maar ik denk niet dat dat ongezond is ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
gaat het je niet gewoon daarom?
Je vriend deed het perfect, maar jouw bezorgdheid achteraf is nu niet echt een teken dat je veel vertrouwen in je vriend had, of in jullie relatie....
oftewel, je moet nu een wijze vinden je stress af te laten vloeien, zonder dat hij het merkt, want dan kun je tegen hem net gaan doen 'alsof je sowieso al wist dat hij nooit zich verkeerd tegenover die stripper zou gedragem hij houd immers van jou ...'..
In dat geval zou ik je aanraden er een topic over te starten op een anoniem internet-forum
Ik heb nooit getwijfelt aan onze relatie, niet ervoor en niet erna... het was gewoon een lastige situatie en ik was bang voor het onbekende. Tuurlijk was ik misschien wel wat jaloers, maar ik heb nergens problemen van gemaakt... omdat het idd niets voorstelde.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:31 schreef Isdatzo het volgende:
Wat een gezeik om niks![]()
Voor mij zou 't niet hoeven, maar wtf maak je er een probleem van.
Als je die stripper als serieuze bedreiging voor je relatie ziet wordt 't toch tijd om eens goed naar je relatie te kijken(jaja nu ga je vast zeggen dat 't niet zo is blabla
)
Zal een beste relatie geweest zijn als ze moeilijk doet over een stripper op een verjaardagsfeestquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Het feit dat er een stripper komt voor je vriend, en je van jezelf niet goed weet hoe je gaat reageren daarop... dat was voor mij de reden om zenuwachtig te zijn. Ik twijfelde niet aan mijn vriend, ik was bang voor het onbekende. Ik heb noooit getwijfelt aan onze relatie, want dat zit zowieso toch wel goed. Enja, misschien was ik wel een beetje jaloers ofzo, maar ik denk niet dat dat ongezond is ofzo.
Juist het verschil met het andere stelletje is dat zij dacht dat hij het niet leuk zou vinden,.. en zij zei dat ze het niet erg zou vinden als er voor hem een stripper kwam. Wat blijkt nu, hij vond het wel leuk en zij is boos geworden en verdrietig en vind dat hij zich misdragen heeft.. en hun relatie ligt nu overhoop.
Dusja.. ik voel me er niet slecht onder ofzo.
Mja.. zij dacht hem zo goed te kennen: "Hij vind het niet leuk hoor!".. maar dat is flink tegengevallen. En als je al een jaloers meisje bent, dan wordt dat lastig he.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal een beste relatie geweest zijn als ze moeilijk doet over een stripper op een verjaardagsfeest.
Niet twijfelen over je relatie maar wel jaloers zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik heb nooit getwijfelt aan onze relatie, niet ervoor en niet erna... het was gewoon een lastige situatie en ik was bang voor het onbekende. Tuurlijk was ik misschien wel wat jaloers, maar ik heb nergens problemen van gemaakt... omdat het idd niets voorstelde.
(Als jullie nou eens allemaal eerst ff lezen voordat jullie reageren.)
Is het niet heel normaal om toch wel lichtelijk jaloers te worden op het moment dat een vrouw een striptease-act geeft aan je vriend? Ik had dat liever zelf gedaan..quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet twijfelen over je relatie maar wel jaloers zijn?
Wat wil je eigeniljk met dit topic dan?
Een callgirl doet ook haar werk, dat heeft niks met liefde te maken. Gekquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het is een stripper, die zitten dagelijks op honderden mannen, alsof ze dan net jouw vriend uit kiezen om van je af te pakken. En het lijkt me dat je vriend dit ook wel weet. Als hij dat niet weet en denkt dat ze echt iets met hem wil, is dat ook een mooi moment om het alsnog uit te maken, want dan is hij wel erg dom
.
Ik zie het gewoon als serveersters, daar word je ook niet jaloers op als ze aan je vriend vragen wat hij wil drinken. Ze doen hun werk en dat heeft niks met liefde te maken.
Dit soort reacties snap ik niet zo goed. Ik kom het vaker tegen hier in R&P. Dat 'als je relatie goed is' dat vooral moet blijken uit hoe verschrikkelijk onverschillig je moet staan tegen wat die ander uitspookt. Immers, 'als het goed zit met je relatie' dan kan je relatie werkelijk alles aan. Dus moet ik mijn vriendin maar laten berijden door een stripper (en meer van dat soort ongein) want als ik daar met scheve ogen naar kijk 'moet ik vooral naar mezelf en mijn relatie kijken'.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:31 schreef Isdatzo het volgende:
)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dit soort reacties snap ik niet zo goed. Ik kom het vaker tegen hier in R&P. Dat 'als je relatie goed is' dat vooral moet blijken uit hoe verschrikkelijk onverschillig je moet staan tegen wat die ander uitspookt. Immers, 'als het goed zit met je relatie' dan kan je relatie werkelijk alles aan. Dus moet ik mijn vriendin maar laten berijden door een stripper (en meer van dat soort ongein) want als ik daar met scheve ogen naar kijk 'moet ik vooral naar mezelf en mijn relatie kijken'.
Dat andere mensen dit soort praktijken lachen-gieren-ende-brullen vinden moeten ze zelf weten (dat recht hebben ze), maar ga nu niet je eigen vrijheid-blijheid relatie als het summum van relaties beschouwen. Ja, ik vind het vervelend als een man-enkel-gekleed-in-string tegen mijn vriendin aan zit te rijden. Niet omdat ik bang ben dat ik mijn vriendin kwijtraak, maar enkel om het feit dat een andere kerel dat bij mijn vriendin doet. En dat heeft overigens niets met jaloezie te maken.
hahaha klopt idd ook al kennen sommigen ook geen schaamte.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:12 schreef Garisson72 het volgende:
Mannen doen er doorgaans denkik vooral tof & stoer over, dat zo'n aftandse stripper vlak voor hun neus heen en weer dartelt, tótdat het ook daadwerkelijk gebeurt.
Dan doen ze vooral wanhopig hun best om cool te blijven terwijl het eigenlijk gewoon een genante vertoning is - hij is zich er dan namelijk góed van bewust dat er op zijn reacties wordt gelet.
Hehe, per abuis een boner krijgen is natuurlijk dodelijk ja. Dan zit je daar op die stoel: "Oma, oma, denk aan oma in bikini."quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:12 schreef Garisson72 het volgende:
Mannen doen er doorgaans denkik vooral tof & stoer over, dat zo'n aftandse stripper vlak voor hun neus heen en weer dartelt, tótdat het ook daadwerkelijk gebeurt.
Dan doen ze vooral wanhopig hun best om cool te blijven terwijl het eigenlijk gewoon een genante vertoning is - hij is zich er dan namelijk góed van bewust dat er op zijn reacties wordt gelet.
Je kunt het wel voor jezelf recht lullen, maar er is geen enkele zinnige reden om je daar druk om te maken. De enige motivatie is onzekerheid.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dit soort reacties snap ik niet zo goed. Ik kom het vaker tegen hier in R&P. Dat 'als je relatie goed is' dat vooral moet blijken uit hoe verschrikkelijk onverschillig je moet staan tegen wat die ander uitspookt. Immers, 'als het goed zit met je relatie' dan kan je relatie werkelijk alles aan. Dus moet ik mijn vriendin maar laten berijden door een stripper (en meer van dat soort ongein) want als ik daar met scheve ogen naar kijk 'moet ik vooral naar mezelf en mijn relatie kijken'.
Dat andere mensen dit soort praktijken lachen-gieren-ende-brullen vinden moeten ze zelf weten (dat recht hebben ze), maar ga nu niet je eigen vrijheid-blijheid relatie als het summum van relaties beschouwen. Ja, ik vind het vervelend als een man-enkel-gekleed-in-string tegen mijn vriendin aan zit te rijden. Niet omdat ik bang ben dat ik mijn vriendin kwijtraak, maar enkel om het feit dat een andere kerel dat bij mijn vriendin doet. En dat heeft overigens niets met jaloezie te maken.
Wie zegt dat ik mij hier druk om maak? Ik laat enkel een ander geluid in dit topic horen. En dat jij als enige motivatie onzekerheid kan indenken, tsja, so be it. Een ander zal het jaloezie noemen. Ik noem het geen van beide. Ik vind de aanblik van een ander die tegen mijn vriendin aanrijdt gewoon niet prettig.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt het wel voor jezelf recht lullen, maar er is geen enkele zinnige reden om je daar druk om te maken. De enige motivatie is onzekerheid.
'Het gewoon niet prettig vinden' slaat nergens op, er is heus wel een reden voor, ook al ben je je daar misschien niet direct bewust van.quote:Op woensdag 8 april 2009 02:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mij hier druk om maak? Ik laat enkel een ander geluid in dit topic horen. En dat jij als enige motivatie onzekerheid kan indenken, tsja, so be it. Een ander zal het jaloezie noemen. Ik noem het geen van beide. Ik vind de aanblik van een ander die tegen mijn vriendin aanrijdt gewoon niet prettig.
Eens.quote:Op woensdag 8 april 2009 02:55 schreef heiden6 het volgende:
'Het gewoon niet prettig vinden' slaat nergens op, er is heus wel een reden voor, ook al ben je je daar misschien niet direct bewust van.
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
Niet mee eens. Iets kan best "niet prettig" zijn, zonder dat daar meteen onzekerheid of jaloezie aan ten grondslag ligt. Ja, heel misschien dat er onbewust wat is, maar dat hoeft dus zeker geen onzekerheid of jaloezie te zijn.
Goeie instellingquote:Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik heb het er met mijn vriend over gehad, of hij het leuk zou vinden als er voor zijn vrijgezellenavond een striptease zou worden geregeld. Hij gaat liever racen op het circuit of zweefvliegen
Ikzelf zou het wel leuk vinden hoor een paar van die stripteasegasten samen met die vriendinnen van mij wordt dat lachen, gieren en brullen.
er is op zich niets verkeerds aan dat iemand het woord "jaloezie" gebruikt, maar mogelijk wel in de context van dit topic en waarom iemand niet graag ziet dat er een striptease voor vriend/vriendin wordt geregeld.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat is er zo verkeerd aan of ergene swel of niet het worodje 'jaloezie' gebruikt?
En dan ben ik blij dat er users als heiden6 zijn die mij die reden (onzekerheid) kunnen geven, bedanktquote:Op woensdag 8 april 2009 02:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'Het gewoon niet prettig vinden' slaat nergens op, er is heus wel een reden voor, ook al ben je je daar misschien niet direct bewust van.
Tja, een hoer doet het ook alleen voor het geld, maar ik denk niet dat veel meisjes het tof vinden als hun vriend naar de hoeren gaat...quote:Op woensdag 8 april 2009 11:24 schreef Chev het volgende:
[..]
Goeie instellingtja ten eerste die strip(st)ers (p weggelaten) die doen alleen maar hun werk, ze zijn er niet voor hem/haar maar voor geld.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:10 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En dan ben ik blij dat er users als heiden6 zijn die mij die reden (onzekerheid) kunnen geven, bedankt
Dan is die onzekerheid iig weggenomen hè.quote:
Ja sorry hoor maar ik vergelijk een stip danser(es) echt niet met een hoer/prostitueequote:Op woensdag 8 april 2009 12:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, een hoer doet het ook alleen voor het geld, maar ik denk niet dat veel meisjes het tof vinden als hun vriend naar de hoeren gaat...
Ik vind het niet leuk dat er een vrouw voor mijn vriend gestript heeft, en alles wat daarbij hoort... liever had ik dan zelf voor hem gestript. (zonder publiek.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eens.
Er gebeurt in je hoofd, op subliminaal niveau, véél meer dan je zou willen toegeven. Maargoed, je kán het ook niet toegeven, want immers onbewust.
Dat geldt denk ik dus ook voor TS, die ergens (onbewust) voelt dat ze er niet blij mee is, en hier redenen komt zoeken om er beperkt enthousiast over te mógen zijn.
Totaal niet moeilijk te begrijpenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:19 schreef SMutzskii het volgende:
[knip]
wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
Als je dit allemaal uit mijn post hebt gehaald, dan vind ik dat bijzonder wonderlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:19 schreef SMutzskii het volgende:
Dat ik het niet leuk vind, wil niets zeggen over mijn relatie met mijn vriend.. dat ik onzeker zou zijn over de relatie. Onze relatie zit goed, feit blijft gewoon dat ik mijn vriend voor mijzelf wil, en niet wil delen met andere vrouwen.... wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
Nee, is algemeen, niet richting jou.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je dit allemaal uit mijn post hebt gehaald, dan vind ik dat bijzonder wonderlijk.
Ik zou het tussen neus en lippen door spelen aan hemquote:Op woensdag 8 april 2009 13:19 schreef SMutzskii het volgende:
[knip] liever had ik dan zelf voor hem gestript. (zonder publiek.
Hehehe, ziet ie vanzelf wel danquote:Op woensdag 8 april 2009 15:41 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik zou het tussen neus en lippen door spelen aan hem
Heiden6, kom er maar in. Weer iemand met onbewuste onzekerhedenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:18 schreef Miasan het volgende:
Striptease? Ok, sure. Maar zodra hij haar gaat aanraken of meer kan hij van mij een klap krijgen.
Dat z'n vrienden ervoor hebben betaald, en dat het totaal onpersoonlijk is, zal mij een worst wezen. Er wordt gewoon niet aan andere meiden gezeten, klaar.
Dat zou wel terecht zijn, want er is geen man die zo'n kans zou laten schieten. Al helemáál niet als ze het doet voor geld.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:46 schreef Miasan het volgende:
Ik denk dat ik onbewust bang ben dat hij een affaire aangaat met iemand die stript voor geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |