abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67721296
Gisteren vierden mijn vriend en zijn broer hun 23ste en 21ste verjaardag... gedurende de avond hoorde ik steeds meer dingen waaruit bleek dat hun vrienden (ze zitten bij dezelfde vriendengroep) een stripster voor de 2 hadden geregelt.

Nouja, ik kei zenuwachtig enzo.... want ja, mijn vriend krijgt toch een striptease dadelijk van een of ander sletje. Kwam dat vrouwtje.. nou echt een oud ding, met een lelijk hoofd etc. Iedereen zei: "hadden jullie niet iets beters kunnen regelen?!".. Enfin. Grappige stripact, zo'n schoolmeisje.. en toen het afgelopen was een hoop gepraat over de act etc. Iedereen vroeg aan mij wat ik ervan vond.

Nu is mijn vraag, hoe zouden jullie reageren in mijn situatie?
Je vriend heeft immers wel aan de borsten van die stripster gelikt om er slagroom af te likken (ja, hoe cliche haha ).

(Is R&P goed?)
  zondag 5 april 2009 @ 10:08:27 #2
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_67721331
Gewoon laten denk ik. Je zal dit soort dingen ook kunnen verwachten op een vrijgezellenfeestje.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  zondag 5 april 2009 @ 10:11:40 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67721353
Ik vind het persoonlijk vrij genant, dat soort situaties. Heb het wel een paar keer gezien op (vrijgezellen)feestjes, maar ik voel altijd een plaatsvervangende schaamte als zo'n stripper dan d'r best staat te doen voor een groepje aangeschoten schreeuwerige mannen...

Niet spannend, niet geil, genant.
  zondag 5 april 2009 @ 10:12:13 #4
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_67721359
Je zit er blijkbaar wel mee, anders had je dit topic niet geopend. Bovendien zijn jullie zo jong dat jullie relatie toch niet eeuwig zal duren. Dit is weer een stapje dichter naar het einde.

Succes.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_67721361
Pff als je je daar al druk over moet gaan maken! Het is een show en daar hoort dat bij. Stel je het anders voor, je vriendinnen regelen een stripper voor jou. Je gaat zitten en meneer gaat voor je dansen, houd je dan je handen thuis?
pi_67721377
Ik vind het ook altijd een enorm genante boel zo'n stripper. Zou het ook niet erg gaaf vinden als iemand een stripper voor mijn vriend had geregeld. ik hoef het niet te zien in ieder geval .
pi_67721397
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:12 schreef HunterSThompson het volgende:
Je zit er blijkbaar wel mee, anders had je dit topic niet geopend. Bovendien zijn jullie zo jong dat jullie relatie toch niet eeuwig zal duren. Dit is weer een stapje dichter naar het einde.

Succes.
Nee, niet bepaald... oke, het doet me wel wat, maar denk dat dat ook logisch is. Maar ik ga me niet boos maken, ik had zelfs misschien wel een positiever gevoel.. Omdat mijn vriend duidelijk een beetje tegenstribbelde.. haha

Helaas werd de vriendin van mijn schoonbroer wel boos en ik ben benieuwd of er meerdere zouden zijn die daarover boos zouden worden.
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 10:16:44 #8
5428 crew  miss_sly
pi_67721402
Nou, voor mij zou het handen/tong bij je houden wel een belangrijk punt zijn, hoor. Puur een strip act zonder aanraken is nog tot daar aan toe, maar aanraken hoort daar duidelijk niet bij. En datzelfde zou voor mij gelden.

Daarnaast vind ik het zoals Hephaistos zegt nogal genant.
En dat je het op vrijgezellenfeesten kunt verwachten, is echt een sprookje dat door Hollywood is verzonnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67721412
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Pff als je je daar al druk over moet gaan maken! Het is een show en daar hoort dat bij. Stel je het anders voor, je vriendinnen regelen een stripper voor jou. Je gaat zitten en meneer gaat voor je dansen, houd je dan je handen thuis?
Mwa, geen idee in die situatie... maar waarschijnlijk niet.
Tis idd een show, gewoon leuk en als grap bedoelt. Zeker vanuit zijn vrienden was dat gewoon zo, omdat ze altijd grapte erover: "jaaa, we gaan een stripper inhuren" en nu werd het dus een keer uitgevoerd.
pi_67721425
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:16 schreef miss_sly het volgende:
En dat je het op vrijgezellenfeesten kunt verwachten, is echt een sprookje dat door Hollywood is verzonnen.
so true; naar mijn ervaring eindigt dat meestal in een tafel vol met glazen & gestuntel om de GSM zover te krijgen om toch nog juist die taxi te bellen, maar stripacts toch niet meer...

ontopic; ik zou gewoon weggaan als er een stripster binnenkomt (samen met m'n vriendin) & eventjes zelf plezier zoeken
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_67721434
Gewoon de humor er van inzien en verder niet bij nadenken
pi_67721436
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:19 schreef Athmozz het volgende:

[..]

so true; naar mijn ervaring eindigt dat meestal in een tafel vol met glazen & gestuntel om de GSM zover te krijgen om toch nog juist die taxi te bellen, maar stripacts toch niet meer...

ontopic; ik zou gewoon weggaan als er een stripster binnenkomt (samen met m'n vriendin) & eventjes zelf plezier zoeken
Dus jij had het kado van jou vrienden niet aangenomen als ik het goed begrijp?
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 10:28:03 #13
5428 crew  miss_sly
pi_67721525
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Als het echt goede vrienden zijn, weten ze wel of zo'n 'kado' in goede aarde valt of niet.
pi_67721545
quote:

[..]

Sommige mensen hebben vrienden die van elkaar weten of ze dat soort cadeaux wel of niet waarderen.

Kennelijk heeft jouw vriend een vriendengroep waar dit 'leuk' gevonden wordt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_67721548
quote:

[..]

klopt , de rest moest dan maar van hun cadeau genieten & die broer ook.

Mijn vrienden weten wat ik als cadeau leuk vind & wat niet hoor, en als je het écht niet leuk vindt, waarom zou je dan doen alsof? Die gasten zien dat ook hoor.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 5 april 2009 @ 10:34:51 #16
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67721610
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Kwam dat vrouwtje.. nou echt een oud ding, met een lelijk hoofd etc. Iedereen zei: "hadden jullie niet iets beters kunnen regelen?!"
Haha, typisch vrouwelijk, het strippertje even en passant qua uiterlijk de grond in boren.

Verder zou ik me niet al teveel zorgen maken, alhoewel ik de hele opzet niet vind getuigen van goede smaak. Ik kan me voorstellen dat het een nare nasmaak geeft. Heb je het er met je vriend over gehad?
Stop the world, I want to get out.
pi_67721967
Als ik hem slagroom van haar borsten af zie likken, zou ik dat toch echt niet leuk vinden. Een stripper, oke, hij heeft het vast niet zelf geregeld, maar om er nou al te gewillig aan mee te doen terwijl ik er bij zou staan...
I'll throw my apples if you get too close to me.
  zondag 5 april 2009 @ 10:56:27 #18
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67721989
is gewoon leuk bedoeld is toch niet erg
kan wel begrijpen als je het niet leuk vind
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zondag 5 april 2009 @ 11:33:18 #19
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67722748
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:08 schreef BELASTING het volgende:
Gewoon laten denk ik. Je zal dit soort dingen ook kunnen verwachten op een vrijgezellenfeestje.
Als mijn vriendin een stripact krijgt op zo'n gelegenheid ga ik ook niet moeilijk doen als ze even in zijn broekje 'moet' voelen en natuurlijk hoop ik dat ze zich toch schuldig voelt dan. Zolang ze die stripper niet pijpt of uitgebreid zoent hoort het bij het leven (op zo'n dag) vind ik.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67723137
Moet wel kunnen wat mij betreft. Het is immers een lolletje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67723662
Ik ben zelf een paar keer op een feestavond geweest waar aan het eind een vrouwelijke én een mannelijke stripper kwamen, en gezien de sfeer die daar dan om heen hangt zou ik me er niet echt druk om kunnen maken als mijn vriend degene zou zijn die 'mee moet werken', het is totaal niet serieus te nemen namelijk; en dan ben ik nog wel iemand die zoenen wel echt heel erg vreemdgaan vind, dus zo makkelijk ben ik ook weer niet.
Arseen (As), atoomnummer 33
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 12:17:35 #22
5428 crew  miss_sly
pi_67724103
Kortom, gezien de diverse reacties: het is afhankelijk van de persoon. Prima toch, niet iedereen hoeft er hetzelfde over te denken. Het is alleen wel handig wanneer je echte vrienden weten of ze zoiets wel of niet voor je moeten organiseren
  zondag 5 april 2009 @ 21:14:36 #23
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67740360
ik zou dubbel liggen van het lachen.
pi_67742372
das denk ik de enige uitzondering die je kunt bedenken om ff aan de borsten van een andere dame te zitten.

ook wel eens gedaan voor een foto met een hele goede vriendin. mijn toenmalige vriendin stond er naast te lachen

echter in praag wel eens in een striptent geweest (vrijgezelle vriendinnen).
toen die wijven op schoot kwamen vond ik het net te ver gegaan.

(sorry ben homo was een goed excuus, keken me alleen vies aan daarna )
pi_67754222
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:34 schreef Lkw het volgende:

[..]

Haha, typisch vrouwelijk, het strippertje even en passant qua uiterlijk de grond in boren.

Verder zou ik me niet al teveel zorgen maken, alhoewel ik de hele opzet niet vind getuigen van goede smaak. Ik kan me voorstellen dat het een nare nasmaak geeft. Heb je het er met je vriend over gehad?
Hehe, ze had gewoon een rotkop, echt waar.. maar qua lijf viel er niets van te zeggen.. voor haar leeftijd iig niet, mooi lijntje had ze en nog best lekkere borsten.

Heb het er nog niet echt met mijn vriend over gehad, maar ik heb eigelijk ook geen idee wat ik met hem erover moet bespreken Twas kadootje, hij reageerde niet eens fout.. want hij was echt heel erg terughoudend en niet echt geinteresseerd enzo... dusja, viel me alleszins mee.. en dat terwijl ik me vantevoren helemaal druk liep te maken.
  maandag 6 april 2009 @ 11:42:11 #26
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67754292
ik zou het niet doen... maar dat is mijn mening.

Waarom vraag je hier wat je ergens van moet vinden?

Je hebt toch wel een eigen mening?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67754612
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Krentenbol. op 06-04-2009 11:52:36 (Niet doen.) ]
  maandag 6 april 2009 @ 12:00:33 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_67754888
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef pleeborstel het volgende:
Gewoon de humor er van inzien en verder niet bij nadenken
Dit. Het is natuurlijk niet echt tof dat ie aan haar borsten likt. Maar zolang hij het zelf ook retegenant lijkt te vinden moet je je er niet zoveel van aantrekken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_67755224
Afgelopen zaterdag kreeg mijn man een lapdance.. Compleet met aanraken en slagroom likken van kont en tieten..
Hij schaamde zich er voor maar lullig doen deed hij niet.. En hij vond het leuk (dat was te zien ben niet achterlijk)..
Ik heb al een filmpje gezien (en er zijn er nog meer gemaakt) en zag er leuk uit.. Jammer dat ik er niet bij was
En mooi voor hem dat hij een leuke tijd had.. Ik word er niet warm of koud van hoor..
Zij word er voor betaald en doet het waarschijnlijk dagelijks.. Als ze een hoer voor hem zouden "bestellen" zou ik me "zorgen" maken.. Anders.. Pff.. Laat ze lekker..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 6 april 2009 @ 13:09:44 #30
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67756873
Waarom is een stripster gelijk een "een of ander sletje"?
  maandag 6 april 2009 @ 13:15:07 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67757038
Ik zou me hier echt niet druk om kunnen maken hoor. Dit heeft helemaal níets met sex en intimiteit te maken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_67757054
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef Keltie het volgende:
Waarom is een stripster gelijk een "een of ander sletje"?
Het zal er vast aan liggen omdat zij als stripster werkt? Zo iemand noem ik een sletje, of je het daar mee eens bent, moet jij weten.... maar dat is mijn mening over haar.
  maandag 6 april 2009 @ 13:19:32 #33
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67757175
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 06-04-2009 13:26:15 (dit hoeft niet) ]
pi_67757257
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zou het niet doen... maar dat is mijn mening.

Waarom vraag je hier wat je ergens van moet vinden?

Je hebt toch wel een eigen mening?
Ojeej, we zitten op een forum, maar een discussie starten waarvan het idee ontstaan is uit iets wat je mee hebt gemaakt zou niet mogen? Ik vind het een interessant onderwerp en vraag me af wat anderen in zo'n situatie zouden doen.

En natuurlijk heb ik een eigen mening...
pi_67757342
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 06-04-2009 13:26:34 (reactie) ]
pi_67757356
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Nu is mijn vraag, hoe zouden jullie reageren in mijn situatie?
Je vriend heeft immers wel aan de borsten van die stripster gelikt om er slagroom af te likken (ja, hoe cliche haha ).

BOEIEUH
pi_67757734
Ik ga dus echt never nooit niet slagroom ( ) van de kont ( ) of tieten ( ) van een stripper ( till infinity) aflkikken. En om een stripper tegen mijn vriendin aan te zien rijden pass ik ook voor. Dat mag dan verschrikkelijk niet-modern zijn ('het is toch allemaal voor de lol zo'n stripact'), ik zie dat soort praktijken liever niet, 'gespeeld' of niet
  maandag 6 april 2009 @ 13:57:26 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67758483
1 voordeel. Als jij een oud ding bent met een lelijk hoofd wil ie vast wel slagroom van jouw tieten aflikken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 14:03:28 #39
5428 crew  miss_sly
pi_67758673
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:37 schreef VonHinten het volgende:
Ik ga dus echt never nooit niet slagroom ( ) van de kont ( ) of tieten ( ) van een stripper ( till infinity) aflkikken. En om een stripper tegen mijn vriendin aan te zien rijden pass ik ook voor. Dat mag dan verschrikkelijk niet-modern zijn ('het is toch allemaal voor de lol zo'n stripact'), ik zie dat soort praktijken liever niet, 'gespeeld' of niet
Gelukkig, niet allemaal van die vrijgevochten "alles moet kunnen het is toch niet echt"-types in dit topic
pi_67758749
quote:
Eens
pi_67758773
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:57 schreef fathank het volgende:
1 voordeel. Als jij een oud ding bent met een lelijk hoofd wil ie vast wel slagroom van jouw tieten aflikken.
Wat ben ik een gelukspoeperd.
pi_67759773
Nou er komen straks wat vrijgezellenfeesten en dan zal hij ook wel naar een striptent gaan. Ik heb er persoonlijk niet zo een moeite mee. Mede ook omdat als mijn vriendinnen voor mij een stripper zouden regelen ik de grap er ook wel van in zou zien.
Haters gonna hate.
  maandag 6 april 2009 @ 14:42:19 #43
157922 fathank
pi_67759917
En als je al onzeker wordt van een oude stripper met een lelijke kop moet je misschien toch iets meer gaan communiceren in je relatie ipv op een voornamelijk door pubers bevolkt forum advies te vragen.
pi_67760228
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:42 schreef fathank het volgende:
En als je al onzeker wordt van een oude stripper met een lelijke kop moet je misschien toch iets meer gaan communiceren in je relatie ipv op een voornamelijk door pubers bevolkt forum advies te vragen.

Volgende keer zal ik er een algemeen topic van maken, ipv mijn eigen ervaringen met jullie te delen. Wat maken velen er toch een probleem van zeg..

En ik ben niet onzeker geworden door haar.. ik heb zelfs gezegd dat het voor mij denk ik eerder een positief effect heeft gehad.
pi_67761423
quote:
hahaha, jij brengt er meteen weer slagroom bij...

nee dat is ook iets wat me te ver zou gaan.
zou het zelf niet snel doen, likken van de titten en kont waar honderden andere mannen ook al aan lagen te lebberen

maar een mooie erotische lapdance
pi_67768759
Zou iig niet best zijn als je je daar al druk over maakt, veel minder betekenis dan dat kan iets niet hebben lijkt me.
pi_67768863
Soms moet je de humor van dingen inzien.
  dinsdag 7 april 2009 @ 00:54:08 #48
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67781275
ik lig onder de tafel, door dit topic.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:31:56 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67784497
Wat een gezeik om niks

Voor mij zou 't niet hoeven, maar wtf maak je er een probleem van .

Als je die stripper als serieuze bedreiging voor je relatie ziet wordt 't toch tijd om eens goed naar je relatie te kijken (jaja nu ga je vast zeggen dat 't niet zo is blabla )
Huilen dan.
pi_67786381
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:31 schreef Isdatzo het volgende:
Wat een gezeik om niks

Als je die stripper als serieuze bedreiging voor je relatie ziet wordt 't toch tijd om eens goed naar je relatie te kijken (jaja nu ga je vast zeggen dat 't niet zo is blabla )
ja dat is ook waar maar zou je het zelf lekker vinden als een stripster te ver ging?
als ze echt alles open trekken dan is sowieso de geiligheid en lol er al direct af en het is smerig op de een of andere manier.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:37:31 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67786562
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ja dat is ook waar maar zou je het zelf lekker vinden als een stripster te ver ging?
als ze echt alles open trekken dan is sowieso de geiligheid en lol er al direct af en het is smerig op de een of andere manier.
A) Ik vind de meeste stripsters sowieso niet aantrekkelijk
B) Al waren ze dat wel dan hoefde het voor mij nog niet zo nodig, iig niet als ik een relatie heb

Maar ik zou er geen probleem van maken. Je moet 't gewoon als een ludieke actie zien en niet als iets geils of opwindends.
Huilen dan.
pi_67787764
Wat gedans en gewiebel moet kunnen als het voor de lol op een vrijgezellenfeest is, maar voedsel van lichaamsdelen aflikken is voor mij toch wel een no-go. Ik zou er niet de deur voor uit lopen, maar ik zou mijn ongenoegen wel kenbaar maken aan mijn vriendin, en vice-versa werkt het ook zo.. (denk ik )
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:30:35 #53
33189 RM-rf
1/998001
pi_67788264
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef SMutzskii het volgende:

... hij reageerde niet eens fout.. want hij was echt heel erg terughoudend en niet echt geinteresseerd enzo... dusja, viel me alleszins mee.. en dat terwijl ik me vantevoren helemaal druk liep te maken.
gaat het je niet gewoon daarom?

Je vriend deed het perfect, maar jouw bezorgdheid achteraf is nu niet echt een teken dat je veel vertrouwen in je vriend had, of in jullie relatie....

oftewel, je moet nu een wijze vinden je stress af te laten vloeien, zonder dat hij het merkt, want dan kun je tegen hem net gaan doen 'alsof je sowieso al wist dat hij nooit zich verkeerd tegenover die stripper zou gedragem hij houd immers van jou ...'..

In dat geval zou ik je aanraden er een topic over te starten op een anoniem internet-forum
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:52:37 #54
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_67792531
Ik zou het niet echt een probleem vinden eigenlijk, het is toch gewoon een grapje.
Zolang hij haar niet daadwerkelijk zoent of meer dan dat is er imho niets aan de hand, het is gewoon een beetje lol trappen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_67792746
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef RM-rf het volgende:

[..]

gaat het je niet gewoon daarom?

Je vriend deed het perfect, maar jouw bezorgdheid achteraf is nu niet echt een teken dat je veel vertrouwen in je vriend had, of in jullie relatie....

oftewel, je moet nu een wijze vinden je stress af te laten vloeien, zonder dat hij het merkt, want dan kun je tegen hem net gaan doen 'alsof je sowieso al wist dat hij nooit zich verkeerd tegenover die stripper zou gedragem hij houd immers van jou ...'..

In dat geval zou ik je aanraden er een topic over te starten op een anoniem internet-forum
Het feit dat er een stripper komt voor je vriend, en je van jezelf niet goed weet hoe je gaat reageren daarop... dat was voor mij de reden om zenuwachtig te zijn. Ik twijfelde niet aan mijn vriend, ik was bang voor het onbekende. Ik heb noooit getwijfelt aan onze relatie, want dat zit zowieso toch wel goed. Enja, misschien was ik wel een beetje jaloers ofzo, maar ik denk niet dat dat ongezond is ofzo.

Juist het verschil met het andere stelletje is dat zij dacht dat hij het niet leuk zou vinden,.. en zij zei dat ze het niet erg zou vinden als er voor hem een stripper kwam. Wat blijkt nu, hij vond het wel leuk en zij is boos geworden en verdrietig en vind dat hij zich misdragen heeft.. en hun relatie ligt nu overhoop.

Dusja.. ik voel me er niet slecht onder ofzo.
pi_67792846
quote:
Wat een gezeik om niks

Ik heb nooit getwijfelt aan onze relatie, niet ervoor en niet erna... het was gewoon een lastige situatie en ik was bang voor het onbekende. Tuurlijk was ik misschien wel wat jaloers, maar ik heb nergens problemen van gemaakt... omdat het idd niets voorstelde.

(Als jullie nou eens allemaal eerst ff lezen voordat jullie reageren. )
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:04:03 #57
157922 fathank
pi_67792961
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Het feit dat er een stripper komt voor je vriend, en je van jezelf niet goed weet hoe je gaat reageren daarop... dat was voor mij de reden om zenuwachtig te zijn. Ik twijfelde niet aan mijn vriend, ik was bang voor het onbekende. Ik heb noooit getwijfelt aan onze relatie, want dat zit zowieso toch wel goed. Enja, misschien was ik wel een beetje jaloers ofzo, maar ik denk niet dat dat ongezond is ofzo.

Juist het verschil met het andere stelletje is dat zij dacht dat hij het niet leuk zou vinden,.. en zij zei dat ze het niet erg zou vinden als er voor hem een stripper kwam. Wat blijkt nu, hij vond het wel leuk en zij is boos geworden en verdrietig en vind dat hij zich misdragen heeft.. en hun relatie ligt nu overhoop.

Dusja.. ik voel me er niet slecht onder ofzo.
Zal een beste relatie geweest zijn als ze moeilijk doet over een stripper op een verjaardagsfeest .
pi_67793059
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Zal een beste relatie geweest zijn als ze moeilijk doet over een stripper op een verjaardagsfeest .
Mja.. zij dacht hem zo goed te kennen: "Hij vind het niet leuk hoor!".. maar dat is flink tegengevallen. En als je al een jaloers meisje bent, dan wordt dat lastig he. Dus zij is gaan huilen en boos geworden en hij was dat gezeur zat en van hem hoefde het niet meer...

Relatie is nog niet helemaal voorbij volgens mij, maar er is wel een hoop gedoe nu.
pi_67793379
Als het toch een lelijk oud mens was zou ik me er ook niet druk om maken.
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:16:04 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67793463
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ik heb nooit getwijfelt aan onze relatie, niet ervoor en niet erna... het was gewoon een lastige situatie en ik was bang voor het onbekende. Tuurlijk was ik misschien wel wat jaloers, maar ik heb nergens problemen van gemaakt... omdat het idd niets voorstelde.

(Als jullie nou eens allemaal eerst ff lezen voordat jullie reageren. )
Niet twijfelen over je relatie maar wel jaloers zijn?

Wat wil je eigeniljk met dit topic dan?
Huilen dan.
pi_67793615
Strippers zijn hoeren. Als je vriend door haar verleidt wordt en het daarom met jou uit zou maken is hij wel erg naief . En een vriendin die het uitmaakt omdat je een lapdance krijgt ben je beter kwijt dan rijk imo, van die jaloerse vrouwen heb je alleen maar last van.
pi_67793680
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niet twijfelen over je relatie maar wel jaloers zijn?

Wat wil je eigeniljk met dit topic dan?
Is het niet heel normaal om toch wel lichtelijk jaloers te worden op het moment dat een vrouw een striptease-act geeft aan je vriend? Ik had dat liever zelf gedaan.. Dat ik daar jaloers op wordt, wil niet zeggen dat ik twijfel aan onze relatie, want dat doe ik niet.

Ik wil het onderwerp bespreken. Moet er iets persoonlijks achter zitten dan? Dacht het toch van niet.
pi_67793790
Het is een stripper, die zitten dagelijks op honderden mannen, alsof ze dan net jouw vriend uit kiezen om van je af te pakken . En het lijkt me dat je vriend dit ook wel weet. Als hij dat niet weet en denkt dat ze echt iets met hem wil, is dat ook een mooi moment om het alsnog uit te maken, want dan is hij wel erg dom .

Ik zie het gewoon als serveersters, daar word je ook niet jaloers op als ze aan je vriend vragen wat hij wil drinken. Ze doen hun werk en dat heeft niks met liefde te maken.
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:14:47 #64
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_67797634
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het is een stripper, die zitten dagelijks op honderden mannen, alsof ze dan net jouw vriend uit kiezen om van je af te pakken . En het lijkt me dat je vriend dit ook wel weet. Als hij dat niet weet en denkt dat ze echt iets met hem wil, is dat ook een mooi moment om het alsnog uit te maken, want dan is hij wel erg dom .

Ik zie het gewoon als serveersters, daar word je ook niet jaloers op als ze aan je vriend vragen wat hij wil drinken. Ze doen hun werk en dat heeft niks met liefde te maken.
Een callgirl doet ook haar werk, dat heeft niks met liefde te maken. Gek
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_67803799
quote:

Dit soort reacties snap ik niet zo goed. Ik kom het vaker tegen hier in R&P. Dat 'als je relatie goed is' dat vooral moet blijken uit hoe verschrikkelijk onverschillig je moet staan tegen wat die ander uitspookt. Immers, 'als het goed zit met je relatie' dan kan je relatie werkelijk alles aan. Dus moet ik mijn vriendin maar laten berijden door een stripper (en meer van dat soort ongein) want als ik daar met scheve ogen naar kijk 'moet ik vooral naar mezelf en mijn relatie kijken'.

Dat andere mensen dit soort praktijken lachen-gieren-ende-brullen vinden moeten ze zelf weten (dat recht hebben ze), maar ga nu niet je eigen vrijheid-blijheid relatie als het summum van relaties beschouwen. Ja, ik vind het vervelend als een man-enkel-gekleed-in-string tegen mijn vriendin aan zit te rijden. Niet omdat ik bang ben dat ik mijn vriendin kwijtraak, maar enkel om het feit dat een andere kerel dat bij mijn vriendin doet. En dat heeft overigens niets met jaloezie te maken.
pi_67810811
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:09 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dit soort reacties snap ik niet zo goed. Ik kom het vaker tegen hier in R&P. Dat 'als je relatie goed is' dat vooral moet blijken uit hoe verschrikkelijk onverschillig je moet staan tegen wat die ander uitspookt. Immers, 'als het goed zit met je relatie' dan kan je relatie werkelijk alles aan. Dus moet ik mijn vriendin maar laten berijden door een stripper (en meer van dat soort ongein) want als ik daar met scheve ogen naar kijk 'moet ik vooral naar mezelf en mijn relatie kijken'.

Dat andere mensen dit soort praktijken lachen-gieren-ende-brullen vinden moeten ze zelf weten (dat recht hebben ze), maar ga nu niet je eigen vrijheid-blijheid relatie als het summum van relaties beschouwen. Ja, ik vind het vervelend als een man-enkel-gekleed-in-string tegen mijn vriendin aan zit te rijden. Niet omdat ik bang ben dat ik mijn vriendin kwijtraak, maar enkel om het feit dat een andere kerel dat bij mijn vriendin doet. En dat heeft overigens niets met jaloezie te maken.
pi_67811294
Ik zou me er absoluut niet druk om malen en het leuk vinden. Ik wil voor mijn vriend zijn verjaardag dit jaar ook een stripster laten optreden.
Ik ben er echter nog niet uit wat voor een. Aan de ene kant wil ik een komische act maar ik wil wel een mooie vrouw .

Maar goed , zo denk ik erover. Als jij het niet fijn vindt , dan moet je absoluut niet gaan verkondigen dat je het leuk vindt. Gewoon de waarheid antwoorden
pi_67811505
ben het enerzijds met vonhinten wel eens.
sommige dingen horen niet binnen een relatie.
maar een stripper moet kunnen zolang het netjes blijft.

heb meer moeite met andere dingen zoals flirten in de disco.

een relatie moet er tegen bestand zijn maar je hoeft het niet elke keer te testen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:12:45 #69
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_67812896
Mannen doen er doorgaans denkik vooral tof & stoer over, dat zo'n aftandse stripper vlak voor hun neus heen en weer dartelt, tótdat het ook daadwerkelijk gebeurt.

Dan doen ze vooral wanhopig hun best om cool te blijven terwijl het eigenlijk gewoon een genante vertoning is - hij is zich er dan namelijk góed van bewust dat er op zijn reacties wordt gelet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_67814590
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:12 schreef Garisson72 het volgende:
Mannen doen er doorgaans denkik vooral tof & stoer over, dat zo'n aftandse stripper vlak voor hun neus heen en weer dartelt, tótdat het ook daadwerkelijk gebeurt.

Dan doen ze vooral wanhopig hun best om cool te blijven terwijl het eigenlijk gewoon een genante vertoning is - hij is zich er dan namelijk góed van bewust dat er op zijn reacties wordt gelet.
hahaha klopt idd ook al kennen sommigen ook geen schaamte.

keer gezien hoe een jongen vuurrrood werd en het gejoel van ons het erger maakte.
of dat sommigen dus zo'n meid opeens een haal door de doos geven met hun tong.

een keer dus gehad dat een stripper mijn kant op kwam, het was niet dat ik me schaamde of cool wou blijven maar dat ik me gewoon heel onprettig erbij voelde.
vind het zelf ook totaal niet erotisch zo'n kut op korte afstand die voor geld staat te dansen en te showen.

heb ook een keer in parijs in zo'n hokje zo'n wijf uit zitten lachen zodat ze boos weg liep.
dat vond de rest weer niet grappig
pi_67815824
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:12 schreef Garisson72 het volgende:

Hehe, per abuis een boner krijgen is natuurlijk dodelijk ja. Dan zit je daar op die stoel: "Oma, oma, denk aan oma in bikini."
pi_67816053
Sowieso vind ik het vrij triest, aangezien een relatie en een stripact niets met elkaar te maken hebben, maar boos worden slaat in dit geval sowieso nergens op, aangezien anderen een en ander geregeld hebben.

Dit topic gaat echt helemaal nergens over. Mensen die in paniek raken omdat hun vriend of vriendin een stripteasedans krijgt voorgeschoteld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67816077
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:09 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je kunt het wel voor jezelf recht lullen, maar er is geen enkele zinnige reden om je daar druk om te maken. De enige motivatie is onzekerheid.
pi_67816651
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je kunt het wel voor jezelf recht lullen, maar er is geen enkele zinnige reden om je daar druk om te maken. De enige motivatie is onzekerheid.
Wie zegt dat ik mij hier druk om maak? Ik laat enkel een ander geluid in dit topic horen. En dat jij als enige motivatie onzekerheid kan indenken, tsja, so be it. Een ander zal het jaloezie noemen. Ik noem het geen van beide. Ik vind de aanblik van een ander die tegen mijn vriendin aanrijdt gewoon niet prettig.
pi_67816766
quote:
Op woensdag 8 april 2009 02:20 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik mij hier druk om maak? Ik laat enkel een ander geluid in dit topic horen. En dat jij als enige motivatie onzekerheid kan indenken, tsja, so be it. Een ander zal het jaloezie noemen. Ik noem het geen van beide. Ik vind de aanblik van een ander die tegen mijn vriendin aanrijdt gewoon niet prettig.
'Het gewoon niet prettig vinden' slaat nergens op, er is heus wel een reden voor, ook al ben je je daar misschien niet direct bewust van.
  woensdag 8 april 2009 @ 08:14:02 #76
94676 Garisson72
pi_67817502
quote:
Op woensdag 8 april 2009 02:55 schreef heiden6 het volgende:
'Het gewoon niet prettig vinden' slaat nergens op, er is heus wel een reden voor, ook al ben je je daar misschien niet direct bewust van.
Eens.
Er gebeurt in je hoofd, op subliminaal niveau, véél meer dan je zou willen toegeven. Maargoed, je kán het ook niet toegeven, want immers onbewust.

Dat geldt denk ik dus ook voor TS, die ergens (onbewust) voelt dat ze er niet blij mee is, en hier redenen komt zoeken om er beperkt enthousiast over te mógen zijn.
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 09:14:25 #77
5428 crew  miss_sly
pi_67818536
Niet mee eens. Iets kan best "niet prettig" zijn, zonder dat daar meteen onzekerheid of jaloezie aan ten grondslag ligt. Ja, heel misschien dat er onbewust wat is, maar dat hoeft dus zeker geen onzekerheid of jaloezie te zijn.

Voor mij hoeft het ook niet, zowel een striptease voor mezelf als voor mijn vriend. En ik ben niet jaloers en onzeker over mezelf noch over hem. Ik vind het gewoon niet prettig.
pi_67818731
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
Niet mee eens. Iets kan best "niet prettig" zijn, zonder dat daar meteen onzekerheid of jaloezie aan ten grondslag ligt. Ja, heel misschien dat er onbewust wat is, maar dat hoeft dus zeker geen onzekerheid of jaloezie te zijn.

Wat is er zo verkeerd aan of ergene swel of niet het worodje 'jaloezie' gebruikt?
Veranderd er wat aan je gevoelens als je daar een ander woordje voor gebruikt?

Jaloezie is gewoon dée term ervoor die goed te gebruiken is als een persoon een zekere bezorgdheid heeft over iets dat een ander doet off toegedeld krijgt ... soms uit eigenbelang, de wens een ander te 'beschermen' ervoor...

Jaloezie binnen een relatie is zekeer geen verkeerd iets, zelfs iets heel gezonds en imho is een relatie die geheel zonder jaloezie toekomt, ook een beetje 'liefdeloos' (jaloezie is een van de wijze die liefde te uitten die zelf ook een gropt deel eigen-baat is)..

Imho begint 'Jaloezie' pas een probleem te woren als iemand dat wil gaan onderdrukken of hard probeert te ontkennen dat hij in een relatie ook gewoon voor zichzelf individuele voordelen wens te vinden en ook een claim legt op een ander.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_67820831
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:14 schreef THEFXR het volgende:
ik zou dubbel liggen van het lachen.
pi_67821919
Nou ik heb het er met mijn vriend over gehad, of hij het leuk zou vinden als er voor zijn vrijgezellenavond een striptease zou worden geregeld. Hij gaat liever racen op het circuit of zweefvliegen

Ikzelf zou het wel leuk vinden hoor een paar van die stripteasegasten samen met die vriendinnen van mij wordt dat lachen, gieren en brullen.
Haters gonna hate.
pi_67822559
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik heb het er met mijn vriend over gehad, of hij het leuk zou vinden als er voor zijn vrijgezellenavond een striptease zou worden geregeld. Hij gaat liever racen op het circuit of zweefvliegen

Ikzelf zou het wel leuk vinden hoor een paar van die stripteasegasten samen met die vriendinnen van mij wordt dat lachen, gieren en brullen.
Goeie instelling tja ten eerste die strip(st)ers (p weggelaten) die doen alleen maar hun werk, ze zijn er niet voor hem/haar maar voor geld.

Tuurlijk lache gieren brullen, biertje erbij en er om lachen achteraf en lekker bij je partner in bed kruipen en 's goed laten merken dat je partner de enige is
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67822703
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat is er zo verkeerd aan of ergene swel of niet het worodje 'jaloezie' gebruikt?
er is op zich niets verkeerds aan dat iemand het woord "jaloezie" gebruikt, maar mogelijk wel in de context van dit topic en waarom iemand niet graag ziet dat er een striptease voor vriend/vriendin wordt geregeld.

dat jaloezie in meer of mindere mate bestaat binnen relaties wordt niet ontkend.
pi_67824279
quote:
Op woensdag 8 april 2009 02:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

En dan ben ik blij dat er users als heiden6 zijn die mij die reden (onzekerheid) kunnen geven, bedankt
  woensdag 8 april 2009 @ 12:12:41 #84
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67824362
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:24 schreef Chev het volgende:

[..]

Goeie instelling tja ten eerste die strip(st)ers (p weggelaten) die doen alleen maar hun werk, ze zijn er niet voor hem/haar maar voor geld.

Tja, een hoer doet het ook alleen voor het geld, maar ik denk niet dat veel meisjes het tof vinden als hun vriend naar de hoeren gaat...
pi_67824966
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:10 schreef VonHinten het volgende:

[..]

En dan ben ik blij dat er users als heiden6 zijn die mij die reden (onzekerheid) kunnen geven, bedankt
Graag gedaan.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:36:45 #86
94676 Garisson72
pi_67825133
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:31 schreef heiden6 het volgende:

Graag gedaan.
Dan is die onzekerheid iig weggenomen hè.
Je bent de beroerdste niet.
pi_67825382
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:12 schreef Hephaistos. het volgende:

Tja, een hoer doet het ook alleen voor het geld, maar ik denk niet dat veel meisjes het tof vinden als hun vriend naar de hoeren gaat...
Ja sorry hoor maar ik vergelijk een stip danser(es) echt niet met een hoer/prostituee zoiezo zou ik zelf geen geld uitgeven daar aan, maarja er zijn er genoeg die dat wel doen.
(En die moeten er naar mijn mening (helaas) ook zijn om al het sexueel gefrustreerde tuig te 'helpen' zodat die geen onschuldige vrouwen lastig vallen..)

Maargoed je bent op een feestje georganiseerd door vrienden voor jou zonder dat je weet wat er gaat gebeuren, als ze dan een danseres inhuren en je in een beschonken situatie een een lapdance krijg dan is het misschien op dat moment wel grappig (later misschien wat minder, maar ach dat vergeeft je vriendin je vast wel want een andere vrouw die voor geld uit de kleren gaat is toch lang niet zo aantrekkelijk dan je eigen vriend(in)/partner als dat wel zo is dan is er toch wel iets mis denk ik..

En je kan gewoon nee zeggen natuurlijk tegen de lapdance en de show aan je vrijgezellen vrienden weggeven en een leuke avond hebben..

Maargoed dat voel je op zo'n moment vast wel aan
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67826415
quote:
Op woensdag 8 april 2009 08:14 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Eens.
Er gebeurt in je hoofd, op subliminaal niveau, véél meer dan je zou willen toegeven. Maargoed, je kán het ook niet toegeven, want immers onbewust.

Dat geldt denk ik dus ook voor TS, die ergens (onbewust) voelt dat ze er niet blij mee is, en hier redenen komt zoeken om er beperkt enthousiast over te mógen zijn.
Ik vind het niet leuk dat er een vrouw voor mijn vriend gestript heeft, en alles wat daarbij hoort... liever had ik dan zelf voor hem gestript. (zonder publiek. ). Maar ik accepteer het wel, omdat het iets is waar mijn vriend niet om gevraagd heeft en wat zijn vrienden voor hem geregeld hebben. Ik zou hierover dus nooit iets op mijn vriend afreageren.. althans, niet op de negatieve manier.

Dat ik het niet leuk vind, wil niets zeggen over mijn relatie met mijn vriend.. dat ik onzeker zou zijn over de relatie. Onze relatie zit goed, feit blijft gewoon dat ik mijn vriend voor mijzelf wil, en niet wil delen met andere vrouwen.... wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
pi_67827176
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:19 schreef SMutzskii het volgende:
[knip]
wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
Totaal niet moeilijk te begrijpen zelfs te respecteren!
En lijkt me logisch dat je je partner niet wil delen met een ander (en visa/versa)

[ Bericht 1% gewijzigd door Chev op 08-04-2009 13:47:18 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 8 april 2009 @ 14:33:30 #90
94676 Garisson72
pi_67829024
quote:
Dat ik het niet leuk vind, wil niets zeggen over mijn relatie met mijn vriend.. dat ik onzeker zou zijn over de relatie. Onze relatie zit goed, feit blijft gewoon dat ik mijn vriend voor mijzelf wil, en niet wil delen met andere vrouwen.... wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
Als je dit allemaal uit mijn post hebt gehaald, dan vind ik dat bijzonder wonderlijk.
pi_67829616
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Als je dit allemaal uit mijn post hebt gehaald, dan vind ik dat bijzonder wonderlijk.
Nee, is algemeen, niet richting jou. Alleen bovenste gedeelte is een reactie op jou post.
  woensdag 8 april 2009 @ 15:05:49 #92
94676 Garisson72
pi_67830104
Ah moois.
pi_67831493
quote:
[knip] liever had ik dan zelf voor hem gestript. (zonder publiek.
Ik zou het tussen neus en lippen door spelen aan hem
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 8 april 2009 @ 18:37:43 #94
94676 Garisson72
pi_67837293
Ik denk, als het aan hém zou liggen, dat hij het liever alleen tussen die lippen zal hebben.
pi_67840540
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:41 schreef Chev het volgende:

[..]

Ik zou het tussen neus en lippen door spelen aan hem
Hehehe, ziet ie vanzelf wel dan
Komt helemaal goed.
  woensdag 8 april 2009 @ 23:18:31 #96
139770 Miasan
Roemer has it
pi_67848265
Striptease? Ok, sure. Maar zodra hij haar gaat aanraken of meer kan hij van mij een klap krijgen.
Dat z'n vrienden ervoor hebben betaald, en dat het totaal onpersoonlijk is, zal mij een worst wezen. Er wordt gewoon niet aan andere meiden gezeten, klaar.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_67849027
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:18 schreef Miasan het volgende:
Striptease? Ok, sure. Maar zodra hij haar gaat aanraken of meer kan hij van mij een klap krijgen.
Dat z'n vrienden ervoor hebben betaald, en dat het totaal onpersoonlijk is, zal mij een worst wezen. Er wordt gewoon niet aan andere meiden gezeten, klaar.
Heiden6, kom er maar in. Weer iemand met onbewuste onzekerheden
  woensdag 8 april 2009 @ 23:46:02 #98
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_67849193
TS, mag ik slagroom van je tieten aflikken?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  woensdag 8 april 2009 @ 23:46:55 #99
139770 Miasan
Roemer has it
pi_67849220
Ik denk dat ik onbewust bang ben dat hij een affaire aangaat met iemand die stript voor geld.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_67875950
hij moet de borsten van een oude doos likken, wat je dan moet doen je vriend uitlachen
I'm not the man you think I am!
  donderdag 9 april 2009 @ 21:10:02 #101
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_67876894
-edit-

[ Bericht 89% gewijzigd door Mordreth op 10-04-2009 22:24:07 (normaal reageren aub) ]
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:07:47 #102
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_67909967
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 10-04-2009 22:24:19 (reactie op edit) ]
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:57:16 #103
94676 Garisson72
pi_67918466
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:46 schreef Miasan het volgende:
Ik denk dat ik onbewust bang ben dat hij een affaire aangaat met iemand die stript voor geld.
Dat zou wel terecht zijn, want er is geen man die zo'n kans zou laten schieten. Al helemáál niet als ze het doet voor geld.
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:10:41 #104
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_67920818
in mijn relatie heb ik afgesproken dat we geen seks met andere hebben en ook geen dingen die daar oplijken.
dat kan je jaloersie noemen maar dat doen de meeste mensen.
Als hij de borst van een stripper likt, zal ik dat niet leuk vinden. Ik denk niet dat ik er een halszaak van zou maken. Maar hij zou het ook niet leuk vinden als een ik een andere man aan mijn borst zou laten likken (jah dat is anders )

Maar dat iemand een stripper zou bestellen op een vrijgezellenfeest voor hem (ik verwacht het niet) en dat hij dat stiekem toch leuk vind, vind ik niet erg.

Maar dat ik er dan naast zo staan net als de TS zou ik vreselijk vinden....
Ik weet dan ook niet wat ik zou doen, zowel voor de vriend als voor de patner is het niet leuk als je vriendin er naast staat als er een stripper is!

Als het mogelijk zou zijn, zal ik me naar een andere ruimte begegeven tijdens zo'n act.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_67929668
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Niet spannend, niet geil, genant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')