quote:Op zondag 5 april 2009 10:43 schreef Isegrim het volgende:
Het perspectief in je Paint klopt niet.
Eh...quote:Op zondag 5 april 2009 10:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Herken je de nieuwe Escher niet
Zucht je herkend de nieuwe Escher nietquote:Op zondag 5 april 2009 10:47 schreef Khadgar het volgende:
Fucking hell. Even het commentaar van een PABO student. Je tekenniveau zit zo rond de 5 a 7 jaar. Ik heb 9 jarigen die netter en beter kloppende tekeningen maken in mijn klas.
Tot daar heb ik gelezen.quote:Op zondag 5 april 2009 10:47 schreef Khadgar het volgende:
Fucking hell. Even het commentaar van een PABO student.
Bovenaanzicht van zijn bureauquote:Op zondag 5 april 2009 11:27 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap helemaal niks van je paint. Wat is dat witte vlak met die grijze troep erin?
Wat is die troep dan? Is hij een olifant aan het ontleden ofzo?quote:
toetsenbord, muis, tft, pc, met dikke kabelsquote:Op zondag 5 april 2009 11:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is die troep dan? Is hij een olifant aan het ontleden ofzo?
Aha. Thx voor je uitleg.quote:Op zondag 5 april 2009 11:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
toetsenbord, muis, tft, pc, met dikke kabels
quote:Op zondag 5 april 2009 11:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat liedjes past er wel prima bij.quote:Op zondag 5 april 2009 11:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2009 10:47 schreef Khadgar het volgende:
Fucking hell. Even het commentaar van een PABO student.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |