daar hebben wij geen last meer van sinds we in een dorp met oude mensen wonenquote:Op zondag 5 april 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
ik werd vanmorgen niet vrolijk toen er om 5.30 en groep lallende, schreeuwende en lachende gasten voorbij liepen...
schuin aan de overkant zit een cafe. Geen idee of ze daar vandaan kwamen, maar we wonen ook aan een doorgaande weg..quote:Op zondag 5 april 2009 08:33 schreef Popples het volgende:
[..]
daar hebben wij geen last meer van sinds we in een dorp met oude mensen wonen![]()
freecel hoe gaat het met je rug?
Ja, waar dat ding nou isquote:
succes!!quote:Op zondag 5 april 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Spierpijn!En dan straks een uurtje of 2 in de kerk zitten, waarvan een uur oid staan, zingen, dansen en zo
Maar ik kon nog wel trampolinespringen, bekkenbodemtechnischDas wel nuttige info
Gezelligquote:Op zondag 5 april 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
ik werd vanmorgen niet vrolijk toen er om 5.30 en groep lallende, schreeuwende en lachende gasten voorbij liepen...
Ja!quote:Op zondag 5 april 2009 08:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, waar dat ding nou is't Is zo lastig eten met alleen een blad
Wat lijkt Leander trouwens op jou! Zat net even meetfoto's te bekijken
Daar was ik ook een beetje bang voor, want voor de zwangerschap was het al niet geniaalquote:Op zondag 5 april 2009 08:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
succes!!
dat hoef ik dus echt niet meer te doen heOf ik moet Tena Lady hebben
Oei, idd. Leander lijkt echt op jou!quote:Op zondag 5 april 2009 08:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Ja!![]()
Kijk nou! Dit ben ik! Hij heeft wel echt TARA's ogen
Zolder? Schuur? Kippenhok van getimmerd?quote:Op zondag 5 april 2009 08:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, waar dat ding nou is't Is zo lastig eten met alleen een blad
de vogeltjes klonken wel heel erg gezelligquote:
Zolderquote:Op zondag 5 april 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Zolder? Schuur? Kippenhok van getimmerd?
Misschien moet je kussens aanschaffen voor op de vloer, kan je aanliggen
Veel hè Vanmorgen?quote:Op zondag 5 april 2009 08:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
de vogeltjes klonken wel heel erg gezellig
Ja, wie het weet mag het zeggen...quote:Op zondag 5 april 2009 08:43 schreef Vicky het volgende:
hoe krijg je een onderstel van een tafel nou kwijtgemaakt
Toch stiekem op zolder of in de schuur maar je hebt gewoon niet goed gekekenquote:
vind het altijd zo gezellig die vogeltjes. Vond ik vroeger na het stappen ook altijd zo leuk.. kwam je rodn 5uur thuis en hoorde je het vrolijke getwieter van mereltjes.quote:Op zondag 5 april 2009 08:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Veel hè Vanmorgen?
Ik lijk op mijn jongste broer, van mij mag Leander er later best zo uit gaan zien
Vicky: dat is wel relaxed van een lijstje
Wij hebben van alledrie de ouderparen een 10-dagen mand gekregen, zo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |