abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2009 @ 03:21:17 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67719925
Als ik op vrijdag-middag een bedrag overmaak van mijn ABN-amro naar een ING bankrekening. Staat het bedrag dan zaterdag op de rekening van de ontvanger of maandag pas?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_67719932
Zo lang als de brave borsten willen dat het duurt.

bestanddelen: borsten, brave. diirt
pi_67719936
ga er maar vanuit maandag of dinsdag
pi_67720035
maandag waarschijnlijk, maar dinsdag kan idd ook
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 5 april 2009 @ 03:44:48 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67720051
Dinsdag staat het op de rekening.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_67720114
De eerstvolgende werkdag, dus maandag.. Een binnenlandse overschrijving duurt tegenwoordig nooit langer dan 1 werkdag.
  zondag 5 april 2009 @ 04:55:36 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67720268
ik bedoel via online bankieren dus.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_67720270
Ik vraag mij al tijden af waarom dit niet gewoon geautomatiseerd gebeurd. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Waarom is er een werkdag voor nodig?
pi_67720420
quote:
Op zondag 5 april 2009 04:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vraag mij al tijden af waarom dit niet gewoon geautomatiseerd gebeurd. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Waarom is er een werkdag voor nodig?
Rente enzo dat de banken erop verdienen
Overigens.. meestal is het zo dat als je sochtends overboekt, het smiddags op de andere rekening staat (dus ook bij interbancaire overboekingen)
  † In Memoriam † zondag 5 april 2009 @ 09:13:11 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_67720879
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Als ik op vrijdag-middag een bedrag overmaak van mijn ABN-amro naar een ING bankrekening. Staat het bedrag dan zaterdag op de rekening van de ontvanger of maandag pas?
quote:
Hoe lang duurt het overmaken van geld?
Internet Bankieren is 7x24 uur 'open'. Opdrachten worden direct verwerkt.

Bij een overboeking naar een andere rekening bij ABN AMRO ziet de begunstigde, mits deze beschikt over Internet Bankieren, direct dat de overboeking is gedaan. Boekt u over op een werkdag voor 12.00 uur naar een begunstigde bij een andere bank, dan garandeert ABN AMRO dat deze betaling dezelfde werkdag bij de andere bank is. U ziet binnen Internet Bankieren direct of deze opdracht is verwerkt. Hoe snel andere banken deze informatie aan hun klant (de begunstigde) tonen, hangt af van de andere bank. Reken op ongeveer 2 à 3 werkdagen. Opdrachten die u op werkdagen na 12.00 uur opgeeft, worden uiterlijk de volgende werkdag aangeleverd bij de andere bank.
quote:
ING

Wanneer worden betaalopdrachten uitgevoerd die in het weekend of op een feestdag vallen?
Op (inter)nationale feestdagen en in het weekend vinden er geen boekingen plaats bij de banken. Daarom wordt een opdracht in het weekend of op een feestdag de volgende werkdag geboekt.
  zondag 5 april 2009 @ 14:29:31 #11
160523 De_Dash
HEEL SIMPEL
pi_67728754
Van bank naar giro(nummer) nog steeds minimaal 1 werkdag. Ook met internetbankieren. Op 16 mei worden de servers van de postbank overgeheveld naar het 'bank'systeem van ing. Dan gaat het sneller.

Om je vraag te beantwoorden, na 1 uur maandag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')