Vooruit dan maar.quote:Op zondag 5 april 2009 03:04 schreef Pacmaniac het volgende:
Kut zet ik het met mn bierpauper nog in ONZ ook. Moet natuurlijk naar KLB.
2 uit 2 noem ik niet weinig hoorquote:Op zondag 5 april 2009 03:06 schreef GGMM het volgende:
Ze heeft gelijk. Ze heeft ontzettend veel geluk dat ze niet zoveel feestdagen moet werken en jij loopt te zeuren dat je naar je ouders wilt.
Nou ik zat zo te denken hé.quote:Op zondag 5 april 2009 03:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wil nog een andere klacht deponeren, waar blijft de stemming in het wallpaper topic.
Punt is dat ik met de feestdagen wél vrij heb genomen om naar haar ouders te gaan!(ze woont nog thuisquote:Op zondag 5 april 2009 03:08 schreef Morwen het volgende:
Loopt een vrouw eindelijk eens niet door te zeuren is het weer niet goed. Ga zelf naar je moeder toe, zij blij, jij blij. Iedereen blij.
Normaal noem ik dr pijpslet maar naar bitch luistert ze ookquote:Op zondag 5 april 2009 03:07 schreef HeldenHart het volgende:
suggestie add-on klacht: je vriendin een bitch noemen.
7quote:
Hier ga je al faliekant de mist in.quote:Op zondag 5 april 2009 03:03 schreef Pacmaniac het volgende:
nou nooit eens gewoon kritiek leveren of van mening verschillen zonder dat ze meteen in de verdediging schieten of boos worden.![]()
Je hoeft het toch niet altijd eens te zijn?![]()
Als voorbeeld deze situatie van vanmiddag:
TS - Welke dagen moet jij eigenlijk werken met Pasen? (vriendin werkt in de zorg)
Zij- Allebei de dagen![]()
TS- O oke , maar ik had graag ook een dag naar mijn ouders willen gaan...
Zij- ...........
TS - Had het geen optie geweest om één dag te gaan werken zodat we die andere dag naar mijn ouders hadden kunnen gaan?
Zij - Nou ik mag niet klagen als je hoort hoeveel feestdagen anderen moeten werken dan heb ik het nog goed geregeld(verongelijkt toontje)
TS- We hebben het nu toch niet over anderen?
Zij - Laat maar zitten dan![]()
Wtf weet je wel.![]()
![]()
Ik stelde de vraag totaal niet hatelijk , bijdehand of gefrustreerd maar METEEN in de verdediging alsof je ze van vreemdgaan beschuldigd![]()
Zeg niet dat ik een heilige ben maar als mensen kritiek hebben of iets aan de orde stellen waar ik zelf niet of nauwelijks rekening mee gehouden heb dan kun je minimaal toch fatsoenlijk en inhoudelijk reageren??
Klacht : Bitches die niet tegen fatsoenlijk commentaar kunnen en bij voorbaat al gepikeerd in de verdediging schieten uit angst dat ze wat verweten wordt.![]()
Subklacht bier = op
Ja dat is vragen om problemen! Hoe kun je verwachten van je vriendin dat ze 7 en dan bij de wallpapers ook in de ijskast stofzuiger!quote:
Jij bent een vrouw dus je reflecteert de reactie van mijn vriendin waarschijnlijk aan je eigen privé situatie ofzo. Trouwens dit topic is voor de boys gewoon klaar. Ga me toch ook niet bemoeien met een topic over inlegkruisjesquote:Op zondag 5 april 2009 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Ze moet gewoon werken, jij bent hier de zeikerd. Pasen, mijn hemel, schoonouderbezoek
Neem nog een goldstrike. De kenker zegquote:Op zondag 5 april 2009 03:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dat is vragen om problemen! Hoe kun je verwachten van je vriendin dat ze 7 en dan bij de wallpapers ook in de ijskast stofzuiger!
Jij moet je eerste vriendin nog krijgen of je betaald voor je sex?quote:Op zondag 5 april 2009 03:14 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, schoonouders bezoeken is echt zo'n idee waar een vrouw mee komt. TS wat ben je voor pussy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |