abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67719798
nou nooit eens gewoon kritiek leveren of van mening verschillen zonder dat ze meteen in de verdediging schieten of boos worden.
Je hoeft het toch niet altijd eens te zijn?

Als voorbeeld deze situatie van vanmiddag:

TS - Welke dagen moet jij eigenlijk werken met Pasen? (vriendin werkt in de zorg)

Zij- Allebei de dagen

TS- O oke , maar ik had graag ook een dag naar mijn ouders willen gaan...

Zij- ...........

TS - Had het geen optie geweest om één dag te gaan werken zodat we die andere dag naar mijn ouders hadden kunnen gaan?

Zij - Nou ik mag niet klagen als je hoort hoeveel feestdagen anderen moeten werken dan heb ik het nog goed geregeld (verongelijkt toontje)

TS- We hebben het nu toch niet over anderen?

Zij - Laat maar zitten dan

Wtf weet je wel.

Ik stelde de vraag totaal niet hatelijk , bijdehand of gefrustreerd maar METEEN in de verdediging alsof je ze van vreemdgaan beschuldigd

Zeg niet dat ik een heilige ben maar als mensen kritiek hebben of iets aan de orde stellen waar ik zelf niet of nauwelijks rekening mee gehouden heb dan kun je minimaal toch fatsoenlijk en inhoudelijk reageren??

Klacht : Bitches die niet tegen fatsoenlijk commentaar kunnen en bij voorbaat al gepikeerd in de verdediging schieten uit angst dat ze wat verweten wordt.

Subklacht bier = op
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_67719804
Kut zet ik het met mn bierpauper nog in ONZ ook. Moet natuurlijk naar KLB.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_67719813
Ik wil nog een andere klacht deponeren, waar blijft de stemming in het wallpaper topic.
  Forum Admin zondag 5 april 2009 @ 03:06:04 #4
35723 crew  GGMM
pi_67719815
Ze heeft gelijk. Ze heeft ontzettend veel geluk dat ze niet zoveel feestdagen moet werken en jij loopt te zeuren dat je naar je ouders wilt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_67719820
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:04 schreef Pacmaniac het volgende:
Kut zet ik het met mn bierpauper nog in ONZ ook. Moet natuurlijk naar KLB.
Vooruit dan maar.
pi_67719821
Werken op feestdagen = meer salaris.
pi_67719823
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:06 schreef GGMM het volgende:
Ze heeft gelijk. Ze heeft ontzettend veel geluk dat ze niet zoveel feestdagen moet werken en jij loopt te zeuren dat je naar je ouders wilt.
2 uit 2 noem ik niet weinig hoor . Maar rekenen was op school waarschijnlijk al niet je sterkste punt...
  zondag 5 april 2009 @ 03:07:05 #8
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_67719824
suggestie add-on klacht: je vriendin een bitch noemen.
Heul erg anti-heul!
  zondag 5 april 2009 @ 03:08:24 #9
84524 Morwen
I got life
pi_67719833
Loopt een vrouw eindelijk eens niet door te zeuren is het weer niet goed. Ga zelf naar je moeder toe, zij blij, jij blij. Iedereen blij.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_67719839
Je moet bij je ouders paaseieren zoeken?
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_67719840
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wil nog een andere klacht deponeren, waar blijft de stemming in het wallpaper topic.
Nou ik zat zo te denken hé.

Misschien kunnen we in dat topic de mensen kans geven hun wallpaper te posten.

En dan in een volgend topic louter en alleen stemmen uitbrengen en kijken wie het hoogste scoort .
Anders loopt het zo door elkaar heen
pi_67719850
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:08 schreef Morwen het volgende:
Loopt een vrouw eindelijk eens niet door te zeuren is het weer niet goed. Ga zelf naar je moeder toe, zij blij, jij blij. Iedereen blij.
Punt is dat ik met de feestdagen wél vrij heb genomen om naar haar ouders te gaan!(ze woont nog thuis )
pi_67719853
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:07 schreef HeldenHart het volgende:
suggestie add-on klacht: je vriendin een bitch noemen.
Normaal noem ik dr pijpslet maar naar bitch luistert ze ook
  zondag 5 april 2009 @ 03:11:39 #14
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67719858
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:11 schreef Krentenbol. het volgende:
Hoeveel?
7
  zondag 5 april 2009 @ 03:12:22 #16
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67719860
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:03 schreef Pacmaniac het volgende:
nou nooit eens gewoon kritiek leveren of van mening verschillen zonder dat ze meteen in de verdediging schieten of boos worden.
Je hoeft het toch niet altijd eens te zijn?

Als voorbeeld deze situatie van vanmiddag:

TS - Welke dagen moet jij eigenlijk werken met Pasen? (vriendin werkt in de zorg)

Zij- Allebei de dagen

TS- O oke , maar ik had graag ook een dag naar mijn ouders willen gaan...

Zij- ...........

TS - Had het geen optie geweest om één dag te gaan werken zodat we die andere dag naar mijn ouders hadden kunnen gaan?

Zij - Nou ik mag niet klagen als je hoort hoeveel feestdagen anderen moeten werken dan heb ik het nog goed geregeld (verongelijkt toontje)

TS- We hebben het nu toch niet over anderen?

Zij - Laat maar zitten dan

Wtf weet je wel.

Ik stelde de vraag totaal niet hatelijk , bijdehand of gefrustreerd maar METEEN in de verdediging alsof je ze van vreemdgaan beschuldigd

Zeg niet dat ik een heilige ben maar als mensen kritiek hebben of iets aan de orde stellen waar ik zelf niet of nauwelijks rekening mee gehouden heb dan kun je minimaal toch fatsoenlijk en inhoudelijk reageren??

Klacht : Bitches die niet tegen fatsoenlijk commentaar kunnen en bij voorbaat al gepikeerd in de verdediging schieten uit angst dat ze wat verweten wordt.

Subklacht bier = op
Hier ga je al faliekant de mist in.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 5 april 2009 @ 03:13:06 #17
182991 esco_
ruler of worlds
pi_67719863
quote:
Had het geen optie geweest
Dat is geen nederlands..
Die Today For A Better Tomorrow
pi_67719864
Ze moet gewoon werken, jij bent hier de zeikerd. Pasen, mijn hemel, schoonouderbezoek
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 april 2009 @ 03:13:45 #19
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67719870
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:12 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

7
Ja dat is vragen om problemen! Hoe kun je verwachten van je vriendin dat ze 7 en dan bij de wallpapers ook in de ijskast stofzuiger!
pi_67719873
Idd, schoonouders bezoeken is echt zo'n idee waar een vrouw mee komt. TS wat ben je voor pussy.
pi_67719883
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Ze moet gewoon werken, jij bent hier de zeikerd. Pasen, mijn hemel, schoonouderbezoek
Jij bent een vrouw dus je reflecteert de reactie van mijn vriendin waarschijnlijk aan je eigen privé situatie ofzo. Trouwens dit topic is voor de boys gewoon klaar. Ga me toch ook niet bemoeien met een topic over inlegkruisjes
pi_67719884
TS is een hater.
pi_67719888
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:13 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Ja dat is vragen om problemen! Hoe kun je verwachten van je vriendin dat ze 7 en dan bij de wallpapers ook in de ijskast stofzuiger!
Neem nog een goldstrike. De kenker zeg
  zondag 5 april 2009 @ 03:16:49 #24
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_67719891
Je vriendin zag dat die nieuwe collega (die op McDreamy lijkt) beide Paasdagen werkt en wist niet hoe gauw ze zich ook hiervoor moest opgeven.

Als jij bij je ouders zit, laat hij haar alle hoeken van de voorraadkamer zien.
pi_67719896
quote:
Op zondag 5 april 2009 03:14 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, schoonouders bezoeken is echt zo'n idee waar een vrouw mee komt. TS wat ben je voor pussy.
Jij moet je eerste vriendin nog krijgen of je betaald voor je sex?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')