gewoon omdat het kanquote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef De_Jostiband het volgende:
Mensen die NU nog wakker zijn.
Dat dit kan in Nederland!
is toch geinig zo?quote:Op maandag 6 april 2009 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten jullie hier nou nog steeds?. Er bestaat ook PM of msn
.
Jammerquote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah was van GC bestaat niet meer........ allerlei redenen.... beter niet op ingaan
Haar pm-box zit dicht dus het kan niet anders.quote:Op maandag 6 april 2009 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten jullie hier nou nog steeds?. Er bestaat ook PM of msn
.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah was van GC bestaat niet meer........ allerlei redenen.... beter niet op ingaan
Tientje in de pot!quote:Op maandag 6 april 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben pas een paar uur wakker van een powernap.
Of mag dat niet?
jij verveelde je écht héquote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
O ja, melig topic: Niesbui als ik een haar uit mijn neus trek
pesiesquote:Op maandag 6 april 2009 01:19 schreef thloreg het volgende:
En wat is er mis met mensen die nu nog achter hun computer zitten? ik heb de hele dag geld lopen verdienen( ja werken gebeurt ook op de zondag) en ben sinds 19:00 uur thuis,heb wat gegeten etc,en zit sedert 23:00 uur weer achter m'n bureautje werk voor te bereiden voor straks(maandag dus)..
tsss. gasten die anderen bekritiseren dat ze telaat achter hun pc zitten weten niet de achtergrond= losers.
Das een beetje mosterd na de maaltijd denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |