Waarom zijn niet alle flesjes leeg, en waarom zitten er sigaretten in dat flesje? Juist door mensen die dat doen krijg je soms van die ranzige flesjes waar troep in zitquote:
Zeker goedkope bocht gedronken.quote:Op zondag 5 april 2009 03:23 schreef kevootzz het volgende:
Wow he man alles draaaaaaaaaaaaait echt waar joh
bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 april 2009 03:22 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wooow mad!!
3 halve liters!! Mental.
Ik zou maar preventief wat aspirines nemen en een kotsemmer naast je bed planten.
Sterkte.
Opgelost, slotje!quote:
ja....... er is nou een topic over Pasen vieren.......quote:Op zondag 5 april 2009 03:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Opgelost, slotje!![]()
Oh nee wacht we baggeren 'm wel vol.
We hebben altijd een familiebrunch op één van de Paasdagen. Dat doe ik eraan.quote:Op zondag 5 april 2009 03:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ja....... er is nou een topic over Pasen vieren.......
doe jij aan Pasen?
écht waar?quote:Op zondag 5 april 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We hebben altijd een familiebrunch op één van de Paasdagen. Dat doe ik eraan.
Nah.. een paasbrood, en eieren, en croissantjes en lekkere dingen enzo..quote:Op zondag 5 april 2009 03:30 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?
met gekleurde eitjes enzo........ ?
Was een grapje.quote:
jeetje......... nah vroeger thuis ging dat ook zo was wel gezellie,quote:Op zondag 5 april 2009 03:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nah.. een paasbrood, en eieren, en croissantjes en lekkere dingen enzo..![]()
We verven de eieren niet
oh ik snap hetquote:Op zondag 5 april 2009 03:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was een grapje.
TS die verdwijnt maar doorpost met een kloon komt regelmatig voor volgens mij![]()
Maar meer in ander soort topics denk ik
jah........ ik denk dat ik nu wel ga slapen.........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |