Het origineel van die uitvoerders jaquote:
Ik kan niet zeggen dat ik dit slechte muziek vind.quote:Op maandag 6 april 2009 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het wordt trouwens wel eens op parties gedraaid en dan gaat iedereen echt los
Vorige keer draaiden ze het ergens voor een band ging beginnen. Nou, dat werkte prima
Truste Nem.quote:
Thanksquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Thanks
En hier nog wat om te lezen:
[ afbeelding ]
You go Girl! Nog even doorbijten!quote:
Was dat je hoogste positie?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 6 april 2009 02:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was dat je hoogste positie?
Ik heb ooit als nummer 2 gestaan, iets vaker op 3, maar altijd in de subtop of middenmoot.
Feli !!! En nu slapen dan maar!?quote:Op maandag 6 april 2009 02:58 schreef MaJo het volgende:
Ik ben eindelijk klaaralles uitgeprint, 3 opdrachten en mijn presentatie. University aint no holiday
Uhuhquote:
quote:
Wat je zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 6 april 2009 10:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat je zegt.![]()
Ik drink nooit meer....Laat gemaakt gisteren ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de zondagavond-kroegavond zowaar een keer laten schieten gisteren. Fit als een hoentje. Is wel eens anders op maandag![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 10:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat je zegt.![]()
Ik drink nooit meer....Je kunt het nog zo vaak zeggen maar je gaat net zovaak toch weer de fout inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Je hebt 2x zoveel gepost als ik gisterquote:Op maandag 6 april 2009 02:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoortoen ik begon met de AKQ stond ik wekenlang in de top 10
ik vond het alleen opvallend dat ik zo hoog sta op zo'n superdrukke dag
![]()
Ik had ook niet verwacht dat ik zoveel had gepost neequote:Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt 2x zoveel gepost als ik gister
En ik dacht nog: goh, weer iets teveel gepost vandaag
Jaquote:Op maandag 6 april 2009 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je vandaag ook die presentatie?
Waarom? Omdat je zo moe bent? Of plankenkoorts?quote:
Plankenkoorts. De hele klas toespreken en daarna allemaal intelligente vragen moeten beantwoordenquote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je zo moe bent? Of plankenkoorts?
Echt waar?quote:Op maandag 6 april 2009 12:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Plankenkoorts. De hele klas toespreken en daarna allemaal intelligente vragen moeten beantwoorden
Voor een groot publiek improviseren vind ik dan weer helemaal niet engquote:Op maandag 6 april 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt waar?
In de zomer sta je voor een paar duizend man op het podium, dus dan moet je dit ook wel lukken toch?
En wat betreft die intelligentie zit het ook wel snor vermoed ik
Het ergste dat kan gebeuren is dat je het antwoord op een vraag niet weet. Nou, dan zeg je dat toch gewoon?
Ik snap hetquote:Op maandag 6 april 2009 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor een groot publiek improviseren vind ik dan weer helemaal niet engmaar omdat het inhoudelijk goed moet zijn vind ik het eng. En die vragen dus inderdaad
Ging altijd wel ok, maar dit is voor het eerst dat ik het helemaal alleen moet doen...quote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het
Je hebt wel eerder presentaties gehouden toch? En hoe gingen die?
Oeh, dat is wel spannend ja.quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging altijd wel ok, maar dit is voor het eerst dat ik het helemaal alleen moet doen...
Dat is ook waarquote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens mag je best fouten maken
Je moet het immers nog leren he
quote:Op maandag 6 april 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
In de zomer sta je voor een paar duizend man op het podium
Thanksquote:Op maandag 6 april 2009 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh presentatie MaJo? Ik vind dat altijd vreselijk.... dus van mij geen goeie tips helaas. Maar wel succes gewenst
[..]wie wat waar?? in je eentje??
Ze gaan inderdaad kijken of er een oorzaak zit waardoor ik te weinig b12 binnenkrijgquote:Op maandag 6 april 2009 13:19 schreef wyccie het volgende:
MaJo, fijn dat er iets uit het onderzoek is gekomen.
Je darmproblemen zouden best wel eens iets met de B12-deficiëntie te maken kunnen hebben (of andersom eigenlijk). Vit. B12 wordt namelijk in je darmen opgenomen. Als daar iets niet goed is (bijv. door Crohn), dan krijg je geen B12 binnen.
En bedoelen de dokters met 'afbreken' niet dat er meer verbruikt wordt dan er opgenomen wordt? Als je darmen het niet opnemen dan slinkt de voorraad natuurlijk sneller dan het bijgevuld wordt. Als een stof afgebroken wordt, zijn er meestal antistoffen te zien.
Hopelijk komen ze er gauw achter wat de oorzaak is.
Ik had net wat sites even snel doorgelezen. Vaak is het erfelijk, ja. En wat Nem ook al had gezien, sommige van de klachten komen overeen met wat jij hebt. Zoals een slaapstoornis, omdat B12, net zoals melatonine, belangrijk is bij de waak-slaapcyclus.quote:Op maandag 6 april 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
Ze gaan inderdaad kijken of er een oorzaak zit waardoor ik te weinig b12 binnenkrijger wordt inderdaad gekeken naar crohn.
Mijn vader heeft dus iets waardoor het lichaam het afbreekt. Het zou kunnen dat ik dat ook heb
Het verklaart met name de moeheidquote:Op maandag 6 april 2009 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had net wat sites even snel doorgelezen. Vaak is het erfelijk, ja. En wat Nem ook al had gezien, sommige van de klachten komen overeen met wat jij hebt. Zoals een slaapstoornis, omdat B12, net zoals melatonine, belangrijk is bij de waak-slaapcyclus.
Klinkt goed redquote:Op maandag 6 april 2009 13:32 schreef iamredleader het volgende:
even vanaf onderweg, vakantie is relaxed begonnen, Jair is vrolijk, tinuviel is ontspannen en ik mag lekker autorijden
tot over 2 weken/8 topics![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 april 2009 13:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond trouwens naar kim wildemijn broer is jarig en wilde als cadeau graag daarheen met een groep vrienden
wordt wel geinig denk ik
Dat klinkt goedquote:Op maandag 6 april 2009 13:32 schreef iamredleader het volgende:
even vanaf onderweg, vakantie is relaxed begonnen, Jair is vrolijk, tinuviel is ontspannen en ik mag lekker autorijden
tot over 2 weken/8 topics![]()
Ook depressies en concentratiestoornissen zag ik. En daar was ik dan wel benieuwd naar, of daar eventueel nog veranderingen op gaan treden, indien het een b12-tekort isquote:Op maandag 6 april 2009 13:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had net wat sites even snel doorgelezen. Vaak is het erfelijk, ja. En wat Nem ook al had gezien, sommige van de klachten komen overeen met wat jij hebt. Zoals een slaapstoornis, omdat B12, net zoals melatonine, belangrijk is bij de waak-slaapcyclus.
Heb jij je trouwens nog ingeschreven voor de 4 daagse?quote:Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef wyccie het volgende:
Heel lekker weekend, LB.
Ik snap ook niet waarom die stratenmakers/bouwvakkers/etc. niet iets later beginnen met werken. Iedereen heeft er last van als ze om 7 uur al beginnen. Hier heb ik ook al een paar keer mensen gehad die 's ochtends vroeg iets kwamen doen. Ook stond ik al een keer heel vroeg voor ze op, en toen bleek dat ze toch maar een week later terugkwamen.![]()
Nu eerst even douchen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |