quote:Op maandag 6 april 2009 13:32 schreef iamredleader het volgende:
even vanaf onderweg, vakantie is relaxed begonnen, Jair is vrolijk, tinuviel is ontspannen en ik mag lekker autorijden
tot over 2 weken/8 topics![]()
Het helpt als je zo'n tinnetje hebt. Het is zo ook heel makkelijk om je shampoo mee te nemen als je ergens gaat logeren!quote:
Wordt het niet eens tijd om hulp te zoeken dan?quote:
Ben ik mee bezig.quote:Op maandag 6 april 2009 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om hulp te zoeken dan?
Jij doet 2 maanden met een fles?quote:Op maandag 6 april 2009 15:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het helpt als je zo'n tinnetje hebt. Het is zo ook heel makkelijk om je shampoo mee te nemen als je ergens gaat logeren!
Bij mij gaat het helaas niet 3 keer langer mee dan een fles shampoo. Ik heb met de vorige twee maanden gedaan, dat is net zo lang als met een fles. Maar van de geur word ik heel erg blij.
Fles hier is 400mlquote:Op maandag 6 april 2009 15:19 schreef wyccie het volgende:
Huh, maar ik heb tien keer zo veel haar, en gebruik ook best veel.![]()
Ik was mijn haar om de dag, en het is een fles van 300ml.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gebruik jij je shampoo ook als bodylotion zeker
Of Nem heeft een deluxe bontvachtje natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2009 15:19 schreef wyccie het volgende:
Huh, maar ik heb tien keer zo veel haar, en gebruik ook best veel.![]()
Ik was mijn haar om de dag, en het is een fles van 300ml.
Of iemand loopt van mijn shampoo te snaaienquote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Of Nem heeft een deluxe bontvachtje natuurlijk
Uitdunnen?quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef wyccie het volgende:
Jemig!![]()
![]()
Ik ga vanavond mijn haar uitdunnen, scheelt me ook weer shampoo en droogtijd.
Nu eerst naar buiten, lunchen.
quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend wel hoorquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Juist omdat ik zepen heb gebruik ik shampoo daar niet voor. Tijdens het interrailen deed ik dat nog wel eens trouwens, dat was lekker gemakkelijkquote:Op maandag 6 april 2009 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend wel hoormaakt hem niks uit waar ie zich mee wast
Dus die krijgt duidelijke instructies dat de lush-shampoo bar van mij is!
Mijn oude huisgenoot toen ik was verhuisd en de laatste spulletjes op kwam halen: "ah damn, dan neem je natuurlijk ook je shampoos enzo mee..." Ik:quote:Op maandag 6 april 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of iemand loopt van mijn shampoo te snaaien
quote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn oude huisgenoot toen ik was verhuisd en de laatste spulletjes op kwam halen: "ah damn, dan neem je natuurlijk ook je shampoos enzo mee..." Ik:"ja tuurlijk, what's it to you?" Bleek dat hij het maar onzin vond om zelf shampoo te kopen als ik toch al had staan!
![]()
![]()
Pauperstreekquote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn oude huisgenoot toen ik was verhuisd en de laatste spulletjes op kwam halen: "ah damn, dan neem je natuurlijk ook je shampoos enzo mee..." Ik:"ja tuurlijk, what's it to you?" Bleek dat hij het maar onzin vond om zelf shampoo te kopen als ik toch al had staan!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |