Weet ik veel? Ik zie eigenlijk alleen het nut niet er niet van in om die kleiner te knippen.quote:Op maandag 6 april 2009 14:29 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me nou af hè, mag je een blaarpleister wel kleiner knippen?
Gezonde spanningquote:
Zo voelt het niet nee, ik kan wel jankenquote:Op maandag 6 april 2009 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezonde spanning
Daar wordt je scherp van. (nee, zo voelt het niet)
Komt vast goed
Gewoon rondvouwenquote:Op maandag 6 april 2009 14:34 schreef wyccie het volgende:
Het past moeilijk om mijn teen.
Hey kom op joh, je hebt voor hetere vuren gestaanquote:Op maandag 6 april 2009 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo voelt het niet nee, ik kan wel janken
Kop op joh. Wat is het ergste dat kan gebeuren? De wereld vergaat niet en er gaat niemand dood als jij even niet uit je woorden komt of als jij een vraag niet weet te beantwoorden.quote:
Eerst over de lengte in tweeën geknipt en toen creatief gevouwen.quote:
Hier is het heel lekkerquote:Op maandag 6 april 2009 14:28 schreef wyccie het volgende:
Op 9 april sluit de inschrijving, hopelijk wordt het dan vrijdag bekend gemaakt.
Ik heb besloten vandaag niet te gaan werken, ik ga zo even naar buiten om te kijken of het echt 19 graden is.
Bij mij heet het faalangst.quote:Op maandag 6 april 2009 12:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Plankenkoorts. De hele klas toespreken en daarna allemaal intelligente vragen moeten beantwoorden
De vraag is: hoe kom je er vanafquote:Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij mij heet het faalangst.
Ik weet niet hoe ik het heb opgelopen, maar ik ga altijd ten onder aan stress.
In je eentje?quote:Op maandag 6 april 2009 14:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Echt geen idee. Ik probeer echt van alles.
Ik heb nu mijn vriendin uit Maastricht gevraagd om een shampoobar voor me mee te nemenquote:Op maandag 6 april 2009 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet binnekort ook maar weer eens wat aanschaffen. Mijn zeep is bijna op
Ohja, vorige keer had ik gezegd dat die shampoobar zo ontzettend snel ging, maar die heb ik denk te nat weggelegd. Want deze gaat echt heel lang mee
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |