Misschien moet je in het zwangerschapstopic zijn danquote:foto Op zondag 5 april 2009 00:58 schreef Rekkie het volgende:
Noteer mij ook maar weer: 25 september 2009.
Ik snap alleen al die namen niet
moooie datum!quote:Op zondag 5 april 2009 00:58 schreef Rekkie het volgende:
Noteer mij ook maar weer: 25 september 2009.
Ik snap alleen al die namen niet
vooral als ze op de 23e bevaltquote:
mijn moeder wilde elin gisteren dus serieus een lik slagroom geven he.. kon ik net voorkomen..en ik stelde me maar aan.volgens haar..blijkt nu dus ook dat zij mn zusjes suiker en room gaven als ze niet wilden stoppen met huilen (mij waarschijnlijk dus ookquote:Op zondag 5 april 2009 12:02 schreef Estrys het volgende:
Ik ben bij mn schoonmoeder nuTrekt zo Seb uit de kinderwagen
Zo, heb toch even duidelijk gemaakt dat ik graag heb dat ze dat eerst even vraagt.
En de hele tijd zeuren dat ze met hem wil gaan wandelen, ja when hell freezes over ja.
waarschijnlijk haar schoonmoeder met r bakkes over seb heenhangendquote:Op zondag 5 april 2009 14:06 schreef cattie het volgende:
Gezellig Dakota...
Estrys, wat is er mis met een rondje wandelen?
quote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
waarschijnlijk haar schoonmoeder met r bakkes over seb heenhangend
Reina had ik dan weer niets gevonden..Reine klinkt erg fee'ishquote:Op zondag 5 april 2009 14:42 schreef cattie het volgende:
Hahaha, Estrys, kleinkinderen maken onvermoedde emoties los...
Dakota, dank je! Reine is idd een vernoeming, naar Reindert, mijn schoonvader. (En Anne naar alle Johanna's in de familie, Fee's overgrootmoeder, grootmoeder, tante en ook een beetje naar moeder, mij dus.)
Gaat t goed met de kleine?quote:Op zondag 5 april 2009 15:02 schreef texelonia het volgende:
Gezellige perikelen met de (schoon)mama'sMijn schoonouders zijn net geweest en viel me reuze mee. Er was wel weer wat gedoe (uiteraard) of ze wel of niet zouden komen, wat gelukkig grotendeels langs mij heen is gegaan.
Hannah heeft vandaag een vroeg regeldagje geloof ik. Ze hangt bijna de hele dag aan mijn tiet
Hey leuk! Merel haar middelnaam is Elisabeth, Sara d'r middelnaam is Runéquote:Op zondag 5 april 2009 15:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
Reina had ik dan weer niets gevonden..Reine klinkt erg fee'ish
wij zaten ook de twijfelen bij de 2 andere namen.. Elisabeth(onze keus), Anna(zijn keus) of Rune, Milo(mijn keus)..en toen werd t Milo op de voowaarde dat ik een volgende koter geen Milo mag noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop