Hier geen last van, Spice channel is tietscherpquote:Op zondag 5 april 2009 00:15 schreef sinadO het volgende:
Storing op alle zenders van de analoge TV van Ziggo.
Godverdomme, achterlijke kutmongolen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij vroeger nooit genoeg aandacht gehad van je moeder ofzo, met al die kut-topics van je?quote:Op zondag 5 april 2009 00:15 schreef sinadO het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je die ook al in het analoge zenderpakket?quote:Op zondag 5 april 2009 00:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hier geen last van, Spice channel is tietscherp
Als analoog eruit ligt dan is het automatisch dat digitaal het ook niet doetquote:Op zondag 5 april 2009 00:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Heb je die ook al in het analoge zenderpakket?
Gewaagde zet van de zendercoördinator daar.quote:Op zondag 5 april 2009 00:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Heb je die ook al in het analoge zenderpakket?
Anders open je er een topic over.quote:Op zondag 5 april 2009 00:17 schreef PP. het volgende:
[..]
Heb jij vroeger nooit genoeg aandacht gehad van je moeder ofzo, met al die kut-topics van je?
kun je voor mij niet ff een gratis digitale ontvanger fixen?quote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als analoog eruit ligt dan is het automatisch dat digitaal het ook niet doet
Ja ik had al een klacht ingediend of ik ff wilde bellen met hun speciale nummer...duh!quote:Op zondag 5 april 2009 00:15 schreef sinadO het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah, het ligt er niet echt uit, het ruist en loopt als een gek. Maar het ligt er niet helemaal uit.quote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als analoog eruit ligt dan is het automatisch dat digitaal het ook niet doet
De decoder of de smartcard?quote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je voor mij niet ff een gratis digitale ontvanger fixen?
Analoge tv? Da's toch niks voor jou, dat ziet er toch niet uit op jouw buizenversterktje?quote:Op zondag 5 april 2009 00:15 schreef sinadO het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
TV zal me een zorg zijn. Dat is meer functioneel dan wat anders. Ik heb ook nog een CRT tv, niet eens een plasma.quote:Op zondag 5 april 2009 00:22 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Analoge tv? Da's toch niks voor jou, dat ziet er toch niet uit op jouw buizenversterktje?
Zo doe je je massief gouden kabels toch tenniet
Herstart je mediaspelerquote:Op zondag 5 april 2009 00:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mwah, het ligt er niet echt uit, het ruist en loopt als een gek. Maar het ligt er niet helemaal uit.
Waar hebben we het dan overquote:Op zondag 5 april 2009 00:24 schreef sinadO het volgende:
[..]
TV zal me een zorg zijn. Dat is meer functioneel dan wat anders. Ik heb ook nog een CRT tv, niet eens een plasma.
Sterker nog, het ís opgelost, beeld is weer in orde.quote:Op zondag 5 april 2009 00:24 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Waar hebben we het dan over
Oorzaak bekend, opgelost door Lockon
Zei ik toch, slotjequote:Op zondag 5 april 2009 00:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Sterker nog, het ís opgelost, beeld is weer in orde.
Ja maar niet dankzij jou he, gewoon uit z'n eigen.quote:
Sureee...quote:Op zondag 5 april 2009 00:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maar niet dankzij jou he, gewoon uit z'n eigen.
Wel een buizenversterker toch, heb je die misschien niet goed opgewarmd??quote:
Internet is inderdaad geen onderdeel van de samenlevingquote:Op zondag 5 april 2009 00:33 schreef Simon191 het volgende:
Hebben deze mensen een opleiding, of zijn uberhaupt afgestoten van de samenleving ?
heb heul niks, decoder ook nonnie, maar vind het zo'n onzin om ervoor te betalenquote:Op zondag 5 april 2009 00:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
De decoder of de smartcard?
Want heb ooit in 1 topic vermeldt dat ik een SC had van ziggo waarmee ik voor 12 euro maandenlang alle zenders onbeperkt kon ontvangen, heb ik geweten.... de aanvragen per pm blijven binnenstromen
Nou dan doe je dat niet.......quote:Op zondag 5 april 2009 00:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb heul niks, decoder ook nonnie, maar vind het zo'n onzin om ervoor te betalen
WHAHAHAHAHAHAHA~!!~`111!1quote:Op zondag 5 april 2009 00:21 schreef WillempieB het volgende:
ZIGGO Staat ook voor:
Zal Ik Gauw Gaan Overstappen?
quote:Op zondag 5 april 2009 00:21 schreef WillempieB het volgende:
ZIGGO Staat ook voor:
Zal Ik Gauw Gaan Overstappen?
quote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]en dat heb ik dus ook gedaan!
Naar Ziggo welteverstaan
Dat is helemaal niet waar.quote:Op zondag 5 april 2009 00:53 schreef WillempieB het volgende:
ZIGGO -> Zeer Incompetente Gruwelijke Gedrochten Onderneming
quote:Op zondag 5 april 2009 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar.
Denk je zelf nou echt dat een bedrijf zichzelf zo zou noemen? Alsof ze dan klanten zouden trekken.
Ziggo is niet eens een afkorting.
quote:Op zondag 5 april 2009 00:53 schreef WillempieB het volgende:
ZIGGO -> Zeer Incompetente Gruwelijke Gedrochten Onderneming
quote:Op zondag 5 april 2009 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Denk je zelf nou echt dat een bedrijf zichzelf zo zou noemen? Alsof ze dan klanten zouden trekken.
WHOOOEIIIII rustig ..... ik zal je werkgever niet meer beledigenquote:Op zondag 5 april 2009 00:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Nou slechte verbinding, niet bereikbaar zijn, niet kunnen bellen etc etc etc!!quote:Op zondag 5 april 2009 01:46 schreef Wupppie het volgende:
wat loopt altijd iedereen te zeiken op dat ziggo?
Mijn digitale tv is loepzuiver, mijn internet verbinding rete snel en heel stabiel en mijn telefonie, sja, wat kan je aan telefonie nou verpesten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |