Erg belangrijik ja, ook mooi van Adequote:Op zondag 5 april 2009 00:13 schreef fanneke het volgende:
Een degelijke overwinning vandaag.
En gelukkig is Fabregas net op tijd fit voor de CL.
Arshavin speelde wel ok maar niet zo goed als de vorige wedstrijden.quote:Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
2-0, Gunner zijn dag moet wel geslaagd zijn.![]()
Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien dus dat wordt de highlights vanavond bekijken, maar het kwam toch wel als verrassing aan dat Ade tweemaal het net wist te vinden.
Hoe speelde Arshavin trouwens? En Cesc () viel in neem ik aan?
I see.quote:Op zondag 5 april 2009 12:19 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Arshavin speelde wel ok maar niet zo goed als de vorige wedstrijden.
Cesc speelde prima vanaf het begin trouwens, na 80 minuten vervangen door Ramsey, mooie assist op de 2e goal
Walcott, Eduardo, Clichy.quote:Op zondag 5 april 2009 08:59 schreef Rejected het volgende:
Wie is jullie top 3 favoriete Arsenal spelers(van het huidige team)?
Fabregas
Adebayor
Van Persie
Hey vet!quote:Op zondag 5 april 2009 12:34 schreef Rejected het volgende:
Highlights zijn hier te vinden: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2322091/
http://www.footytube.com/quote:Op zondag 5 april 2009 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey vet!
Kan ik de samenvattingen (van MotD) van de overige wedstrijden ook bekijken?
Zeker. Zeer geslaagde dag. Het is altijd wel weer een hele onderneming maar zeker de moeite waard.quote:Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
2-0, Gunner zijn dag moet wel geslaagd zijn.![]()
Thnx!quote:
Fijn om te horen.quote:Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zeker. Zeer geslaagde dag. Het is altijd wel weer een hele onderneming maar zeker de moeite waard.
Ik kijk zelf altijd op www.101greatgoals.comquote:Op zondag 5 april 2009 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey vet!
Kan ik de samenvattingen (van MotD) van de overige wedstrijden ook bekijken?
Fabregasquote:Op zondag 5 april 2009 08:59 schreef Rejected het volgende:
Fabregas
Adebayor
Van Persie
Cesc (wat verrassendquote:Op zondag 5 april 2009 08:59 schreef Rejected het volgende:
Fabregas
Adebayor
Van Persie
1. Van Persiequote:Op zondag 5 april 2009 08:59 schreef Rejected het volgende:
Fabregas
Adebayor
Van Persie
1.5 miljoen + optie tot koop van 7.5 miljoen ofzo uit mijn hoofd gezegd..quote:Op maandag 6 april 2009 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie nu pas dat Senderos is verhuurd en niet verkocht aan Milan.. Waarom was dat eigenlijk?
Waar lees je dat?quote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef Kompasje-- het volgende:
Heeft Arsenal een aanbod gedaan aan Edin Dzeko van Wolfsburg? Hoor ik het goed?
Even googlen op z'n naam, via Wikipdia kom ik op deze link uit:quote:
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=37804quote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef Kompasje-- het volgende:
Naiszj.quote:
Indien er niemand vertrekt hebben we geen aanvaller nodig lijk mij. Op dit moment missen we nog een echte balletjes afpakker ala Vieira dat moet denk ik als eerste worden gehaald.quote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef Kompasje-- het volgende:
Right.quote:According to the newspaper, the Dutch striker is reportedly wanted by Barca boss Pep Guardiola as a replacement for Thierry Henry, who is rumoured to be returning to the Premier League next season, possibly to Manchester City.
Nasri.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:01 schreef TTD het volgende:
En dan heb je nog spelers als Arshavin(hoort in de basis maar helaas zou ik niet weten wie eruit moet)
Ons middenveld op dit moment :quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:11 schreef Tim86 het volgende:
Nou..als ik ons middenveld zo vergelijk met dat van SCUM, Chelsea en Liverpool word ik toch niet blij hoor..
Malouda, Stoch, Cole en Quaresma zou ik nou niet echt middenvelders noemen. Maar ik zou een middenveld met Essien, Lampard en Mikel niet willen ruilen met die van Arsenal, hoor. Dan kan je Deco en Ballack nog gewoon op de bank houden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:31 schreef TTD het volgende:
[..]
Chelsea :
Essien, Cole, Mikel, Lampard, Mineiro, Deco, Malouda, Ballack, Quaresma en Stoch
Een speler meer maar de vormen waarin deze spelers verkeren doen wij niet aan onder maar het zijn natuurlijk wel grote namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |