Lees de opquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:49 schreef LockonStratos het volgende:
Goede samenvatting.
Tevens: wat voor auto heb je gehuurd TS?
Er staat alleen opel? Ik vroeg welke auto!quote:
Ja leuk ja! ontopic graagquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Er staat alleen opel? Ik vroeg welke auto!
maakt dat dan nog uitquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Flauw hoor, mensen met een beperking pesten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
HAHA dit keer moest ik werkelijk om je lachen coopertjequote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Flauw hoor, mensen met een beperking pesten.
quote:Op zondag 5 april 2009 00:28 schreef DrDarwin het volgende:
Klacht:. Opel
Subklacht 2: Banden
Subklacht 3: General Motors.
Subklacht 4: Banden van General Motors
Subklacht 5: Banden van General Motors met Al Quaida,
Subklacht 6: Ontploffende banden voor zelfmoordacties.
Subklacht 8: Al quaida laat de Amerikaanse economie instorten door general Motors banden.
Subklacht 9; De wereld gaat eraan.
Subklacht 10: De wereld draait door.
Subklacht 11: Een bandeloze wereld.
Klacht: De nieuwe ijstijd zonder winterbanden......
Lachen is gezond.quote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
HAHA dit keer moest ik werkelijk om je lachen coopertje
quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Flauw hoor, mensen met een beperking pesten.
a) Ik mag van jou niet tijden met een lekke band..quote:Op zondag 5 april 2009 10:00 schreef glasbak het volgende:
a) Je had gewoon naar de kwikfit moeten gaan.
b) De anwb zal denk ik die auto lekker laten staan.
c) Je moet niet doorrijden met een lekke band. Daarom heb je nu een scheur in de zijkant.
d) Lekke banden zijn jouw verantwoording, niet die van het verhuurbedrijf.
e) TS kan er niet me omgaan
In België ja.quote:Op zondag 5 april 2009 10:21 schreef Athmozz het volgende:
verhuurder?
lees je contract maar eens goed; kapotte banden vallen vaak onder het risico voor de bestuurder tenzij je dat afgekocht hebt(of toch alleszins een vrij ferme vrijstelling)
edit; en jawel hoor
Artikel 10 Gebreken aan het voertuig en aansprakelijkheid verhuurder
1. Tussen partijen kan een tekortkoming aan het voertuig die geen verband houdt met onzorgvuldig onderhoud, niet als gebrek gelden.
2. Verhuurder is slechts gehouden gebreken te verhelpen indien hij deze gebreken bij het aangaan van de huurovereenkomst kende of behoorde te kennen, dit redelijkerwijze mogelijk is en dit geen uitgaven vereist die in de gegeven omstandigheden redelijkerwijze niet van verhuurder zijn te vergen.
3. In geval van gebreken heeft huurder slechts recht op vermindering van de huurprijs als verhuurder bij het aangaan van de huurovereenkomst de gebreken kende of behoorde te kennen.
4. Verhuurder is slechts aansprakelijk voor schade ten gevolge van gebreken indien hij bij het aangaan van de huurovereenkomst de gebreken kende of behoorde te kennen
als de banden in goede staat verkeren is de kans vrij groot dat jij die band mag gaan betalen![]()
En terecht. Anders is het voor iedere huurder gewoon een vrijbrief om ruig met het materiaal om te gaan... stoepjes te pakken, dwars door glas en troep enzo te jakkeren....quote:Op zondag 5 april 2009 10:21 schreef Athmozz het volgende:
als de banden in goede staat verkeren is de kans vrij groot dat jij die band mag gaan betalen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |