KUT, je quote mijn typo!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:01 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mensen willen hem maybe nog zien en zo verklap ik het einde
Homo, wat doe je bij een homofilm voor homo's!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:02 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Yep en die staat nu voor altijd op FOK
De klacht gaat over het einde van de film, moet ik me hele klacht in spoiler tags zettenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:02 schreef sinadO het volgende:
En ik bedoel, gebruik dan gewoon spoilertags!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een heel reclamecampagne opgezet.Spoilen doen ze zelf al.
Ik vond het erger dat die gozer van de wc getrokken werd door zo'n T-Rex.quote:Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef Titus-Pullo het volgende:
In jurassic park gaat de hond ook dood. die wordt opgegeten door een dinosaurus!
mits negatiefquote:Op zondag 5 april 2009 23:20 schreef quirina het volgende:
Zal ik ff heeeeeeel eerlijk mijn mening geven over deze film??
hond = hondquote:Op zondag 5 april 2009 23:24 schreef quirina het volgende:
Het is niet grappig en het is niet zielig. Het is een flauwe film die veel te lang duurt, de honden die ze gebruiken lijken ook niet opelkaar.
Want de hond die uiteindelijk doodging was duidelijk een kruising Golden Retriever+ Duitse herder.
Voordat die hond de spuit kreeg ( zo gaat het in het echie niet) was ik al gestopt met kijken.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Terechte klacht. Kutfilm.De film zelf was vrij saai maar dat einde pakt je inderdaad wel ja (ondanks dat ik zo'n stalen bikkel ben).
Normaliter doet een film me ook vrij weinig.
Ik zeg niet dat de film goed was. Vond hem inhoudelijk zeer slecht, en de film heet Marley & Me, maar het is nou niet dat alles in de film gerelateerd was naar die hond.quote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik raad deze film ook niet aan.
Er zitten wel een paar leuke grappen in, maar het is saai en op een gegeven moment gewoon vervelend.
Het was geen komedie maar een langdradig drama![]()
En goh de hond gaat dood.....goh die zagen we niet aankomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |