ik moet je het antwoord anders ook schuldig blijvenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:
Waarom laten ze modellen meedoen aan een quiz programma![]()
vraag: Op welk turnonderdeel won Epke Zonderland goud?
antwoord: verspringen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:48 schreef Specularium het volgende:
Zat ze vanavond bij Ik hou van Holland?
Jij denkt ook dat verspringen onder turnen valt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik moet je het antwoord anders ook schuldig blijven
Zij zei dat niet als grapje hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ze zei dat duidelijk als grapje - omdat ze het gewoon niet wist.
Zijn overigens weinig mensen die meer dan 1 turnonderdeel kunnen noemen hoor.
Grapje hoop ik?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zijn overigens weinig mensen die meer dan 1 turnonderdeel kunnen noemen hoor.
Snoof jij maar eens wat.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik zag haar op TV vorige week.
Dacht eerst dat ze lachgas had gesnoven.
Die heeft een spraakgebrek zonder hazenlip.
En ze is niet knap. Mooi ook niet.
Ik hunker naar de lucht van je bunkerquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Snoof jij maar eens wat.
OT: Ze is echt legendarisch dom!
lelijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
32% van de Nederlandse vrouwen heeft cup D of groter
Hulde!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ja, als je alle uitgelubberde hangtieten van 30+'ers meeteltquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Nee. Denk dat er echt maar heel weinig mensen zijn (vrouwen iig) die meer dan 1 turnonderdeel kunnen noemen..quote:
Dat gemiddelde wordt gewoon omhoog gehaald door ranzige dikke 63jarige wijven waarvan de tieten alleen uit vet bestaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:10 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dat gemiddelde wordt gewoon omhoog gehaald door ranzige dikke 63jarige wijven waarvan de tieten alleen uit vet bestaan.
Ze is idd niet echt dom, niet zoals die Sylvia bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze wist echt veel meer dan ik had verwacht hoor.
Dat gezegde bijvoorbeeld, ook al had ze het een beetje fout. Spellen ging dr ook best af.![]()
Ik had er al helemaal naar uit gekeken om dr uit te lachen.
Ik Houd Van Hollandquote:
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een mongool naakt gezienquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dat is er echt 1 met het down syndroom
laten we het zo houdenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een mongool naakt gezien
Ok moet ik spijt hebben dat ik daar niet naar kijk ?quote:
Ik ken haar CV niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ze is idd niet echt dom, niet zoals die Sylvia bijvoorbeeld.
Overigens zijn modellen/mooie bekende vrouwen lang niet altijd dom hoor, Sylvie Meijs en Katja Schuurman hebben bijvoorbeeld beiden een gymnasiumdiploma. Daphne Deckers kun je ook niet echt dom noemen, en dat was toch wel één van de betere modellen van Nederland.
Heb je gevoelens voor Monique Smit of Ronald en Bartina Koeman, die deden namelijk ook meequote:Op zaterdag 4 april 2009 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok moet ik spijt hebben dat ik daar niet naar kijk ?
Hoogstaand programma.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je gevoelens voor Monique Smit of Ronald en Bartina Koeman, die deden namelijk ook mee
Er is een cd van, he!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk alleen om dan heel hard en vals en uit de maat mee te zingen met die liedjes, waardoor iedereen hier in huis geirriteerd raakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |