quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hongaars en Fins, I know
Ehm... Roemeens?
quote:
Moet je een betere pc kopenquote:
zo wel, maar nu heb ik de url gezienquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:49 schreef BasOne het volgende:
Sorry
Noem de naam van deze Tank
[ afbeelding ]
Dan mag je niet meer meedoenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
zo wel, maar nu heb ik de url gezien
Ik zet zelf de pics ook altijd eerst op een picserver met een neutrale naamquote:
Had ik geen zin inquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zet zelf de pics ook altijd eerst op een picserver met een neutrale naam![]()
dan zou het Schildkröt zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:52 schreef Susi het volgende:
De Schildpad, vind ik echt zo'n naam d'r voor
Neequote:Op zaterdag 4 april 2009 22:59 schreef Moicst het volgende:
Geen konigstiger?
Gezellig op de plaat met een nazi-tank.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee
Dit is een KingTiger, met een BasOne
[ afbeelding ]
Meerdere, ook met Gealieerde Tanks en ww1 tanks en tanks tot 2006, Ifor panterswagen zelfs, Bovington Tank museum, helaas heb ik grofweg 90% van de foto's niet digitaal... die heeft m'n ex nogquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gezellig op de plaat met een nazi-tank.
Ben zelf ook wel 's naar dat soort musea/tentoonsyellingenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Meerdere, ook met Gealieerde Tanks en ww1 tanks en tanks tot 2006, Ifor panterswagen zelfs, Bovington Tank museum, helaas heb ik grofweg 90% van de foto's niet digitaal... die heeft m'n ex nog
JAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:08 schreef Moicst het volgende:
Een jagdtiger dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |