En geen glasvezel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:16 schreef Agiath het volgende:
Xbox360
Die heeft niet eens een ingebouwde buizenvoorversterker man
Dan zou het lampje op de voeding niet branden. Dat is het hem nou net.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:17 schreef TC03 het volgende:
Waarschijnlijk zat de stekker er gewoon niet goed in.
Bij jou zijn de pennen van je stekkers gemerkt met + en - of zo? Ik heb het over een doodnormale stekker met randaarde.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:19 schreef Rosbief het volgende:
Natuurlijk werkt dat niet, batterijen werken toch ook maar in één richting
Toch heeft het niks te maken met het omdraaien van de stekker.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan zou het lampje op de voeding niet branden. Dat is het hem nou net.
Doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
TS, draai hem nu eens om, en kijk of het dan wéér niet werkt
Ja, want wisselstroom gaat maar één kant op.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:19 schreef Rosbief het volgende:
Natuurlijk werkt dat niet, batterijen werken toch ook maar in één richting
Misschien dat de stekker zelf niet helemaal jofel is? Misschien dat door het omdraaien er net wél contact wordt gemaakt ofzo, het is wel vaag inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:26 schreef sinadO het volgende:
Maar waar lag het dan aan? De enige variabele die wijzigde was de stekker. Verder zat ik nergens aan. Of is mijn 360 de geest aan het geven? Net nu ik EDF 2017 heb!
Uitgesloten: dan had het lampje van de voeding niet gebrand die eerste keer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien dat de stekker zelf niet helemaal jofel is? Misschien dat door het omdraaien er net wél contact wordt gemaakt ofzo, het is wel vaag inderdaad.
Lampje, voeding, branden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:31 schreef Hetiszover het volgende:
Misschien is je stopcontact kapot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |