Als AZ z'n kansen had benut was het al zover.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:06 schreef tong80 het volgende:
Ajax wordt toch geen kampioen meer.
Dus afslachten die Hagenezen

Ik wil niet dat ze bij ons kampioen worden, jij hebt daar van achter je pc geen last vanquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:06 schreef tong80 het volgende:
Ajax wordt toch geen kampioen meer.
Dus afslachten die Hagenezen

wees maar niet bang de week ervoor spelen ze tegen onsquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze bij ons kampioen worden, jij hebt daar van achter je pc geen last van

en die pass op Martens tussen 2 man. Die goal uiteindelijk was vet luckyquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
De pass aan de zijkant ja, maar het feit dat hij hem zo terug krijgt is enkel lucky te noemen

Het is Ado geen Real Madridquote:

http://messages.fok.nl/compose.php?to=1quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:07 schreef RijstNatie het volgende:
[quote]Op zaterdag 4 april 2009 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uitvak neemt het stadion over
[/quot]
kan je een stream link PM?

Ja, alleen eindpass wil niet lukken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:11 schreef tong80 het volgende:
Andy Houtkamp is lyrisch over AZ.
Spelen ze echt zo goed ?

Pfffffffffffffff, wonder teamquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:11 schreef tong80 het volgende:
Spelen ze echt zo goed ?

Waar slaat die opmerking nou weer opquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze bij ons kampioen worden, jij hebt daar van achter je pc geen last van

Die heeft een AZ tatoo op zijn lulquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:11 schreef tong80 het volgende:
Spelen ze echt zo goed ?

Dan zouden ze feest kunnen vieren aangezien er op maandag niet gespeeld wordtquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
AZ kan 2e paasdag toch kampioen worden?

Ah kijk... Ik moet 2e paasdag wel spelenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan zouden ze feest kunnen vieren aangezien er op maandag niet gespeeld wordt
Maar dan moeten Twente nog wel punten laten liggen hetzelfde weekend.

Laat ze de week ná Ajax-az maar kampioen wordenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan zouden ze feest kunnen vieren aangezien er op maandag niet gespeeld wordt
Maar dan moeten Twente nog wel punten laten liggen hetzelfde weekend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |