Dat is net zoiets als Second Life, maar dan met echte mensen.quote:
ECHTE mensen???quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Second Life, maar dan met echte mensen.
wat de neukquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Vooral als ze met zo'n bril lopen:
[ afbeelding ]
Als je die opgemaakte bek niet ziet?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:13 schreef Dos37 het volgende:
bij vrouwen is het wel heet
Jij neukt vrouwen tijdens het stappen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ze willen niet in hun ogen gespoten worden.
Ik weet niet in wat voor kroegen jij komt, maar ten eerste schijnt in de kroeg doorgaans geen zon en ten tweede is het al donker tegen de tijd dat ik naar de kroeg ga.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
echte bazen worden blind door de zon.
Achteraf meestal wel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:20 schreef Hetiszover het volgende:
Jij neukt vrouwen tijdens het stappen?
Zelfs voor Beyoncé is dit triest.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh mijn God. Die hele site... om te janken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Het is blijkbaar de opvloger van de shutter-shades ofzo
Edit: Hier meer
Ik wil niet eens een kroeg binnengaanquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor kroegen jij komt, maar ten eerste schijnt in de kroeg doorgaans geen zon en ten tweede is het al donker tegen de tijd dat ik naar de kroeg ga.
Daarbij heb ik een echte zonnebril en die neem ik zeker niet mee naar de kroeg.
Of wat dacht je van een echte Hussein Chalayanquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:04 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet 2500 euro kosten.
quote:Plastic glasses
We don't present any more Hussein Chalayan, this English creator in the futuristic style, the mixture of stylish and architecture. This season, he completes his collection of ready-to-wear clothing by a line of glasses imagined in association with the designer of jewels Scott Wilson. Already cult, they are worn by the fans of fashion, among them, the singer with an extravagant look "Lady Gaga".
- plastic
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Het is blijkbaar de opvloger van de shutter-shades ofzo
Edit: Hier meer
Is idd wel KLB-topic waardigquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:10 schreef L.no het volgende:
[..]
!
Dit vind ik wel een eigen topic waard, maar ik ben helaas daar te lui voor om zelf eentje te maken.
Haha, ik herken het 100% en erger me er rot aan. Staan ze dan vaak ook op een rijtje met dezelfde kleren, kijken naar andere mensen omdat ze zelf geen gespreksstof hebben. Het zal wel iets te maken hebben met alle metroman (lees: hippe naam voor mannen die niet uit de kast durven te komen) gadgets zoals de tasjes om de schouder, nog zo iets!quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:12 schreef Hetiszover het volgende:
Wat is dat voor belachelijke trend
Gisteravond flink wezen stappen, kom ik een aantal gasten tegen met een zonnebril op hun kop. Wat is het voordeel daar van in een donkere kroeg? Moet je je gezicht verbergen net als Lady Gaga? Ik zie het steeds vaker en het ziet er niet uit![]()
Klacht: dat dus
Anti-klacht: Talpa
Mensen die pillen gebruiken in een kroegquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:57 schreef fathank het volgende:
Dat is om hun pillen-ogen te verbergen.
Die vind ik stiekem wel heel tofquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
*meldt*quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef Morrigan het volgende:
Sommige mensen zien er stoer uit met een zonnebril.
Tja, das maar een mening, ik trek het me niet aanquote:Op maandag 6 april 2009 02:38 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Strongly disagree.
Oh lawd. Sprakeloos.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of wat dacht je van een echte Hussein Chalayan
[ afbeelding ]
Slechts 400e
Je ziet er wel beter uit met zonnebril ja. Maar dat zegt misschien ook iets over je gezichtquote:Op maandag 6 april 2009 02:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, das maar een mening, ik trek het me niet aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |