O nee? Want in de jupilerleague is het zo dik verdienen dat het dan niet meer nodig is?quote:Op zondag 5 april 2009 18:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ze degraderen gaat de fusie niet door.
Het ondernemingsplan/begroting gaat uit van deelname aan de Eredivisie.quote:Op zondag 5 april 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee? Want in de jupilerleague is het zo dik verdienen dat het dan niet meer nodig is?
Die andere spelen al een divisie lager, Fortunaquote:Op zondag 5 april 2009 19:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus als één degradeert gaat het hele feest niet door?
Oh Fortuna ja. Ik zat aan de Graafschap te denkenquote:Op zondag 5 april 2009 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die andere spelen al een divisie lager, Fortuna![]()
En die gaan niet promoveren.Dus het hangt van Roda JC af.
Juist. Daarom snap ik ook niet dat de fusie niet doorgaat als Roda degradeert.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
De keus was meer faillissement vs fusie.
Hahahaha, ja. Al was Motomoto mijn persoonlijke favoriet.Gewoon hoe dat type man neergezet wordt in de vorm van een nijlpaard. Briljant!quote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Madagascar is dan ook gewoon tof. Vooral die kleine beestjes in 't vliegtuig
.
Nee! Ik moet er nog twee!quote:
Ja, ik was er inmiddels ook achter maar net was ik dat vergeten en dan hóp zit de hele pruttel weer vast.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rechtermuisknop op de tekst (!) onder 't plaatje --> openen in nieuw tabblad.
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rechtermuisknop op de tekst (!) onder 't plaatje --> openen in nieuw tabblad.
Ik maak 't extra moeilijk voor CarO, dan leert ze meteen 't verschil tussen rechts en links.quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.
En hoi CarO![]()
Bij mij niet!quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.
En hoi CarO![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |