quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:10 schreef Electric_Wizard het volgende:
TS is een wijf want schoenenverslaafd.
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:06 schreef sjimz het volgende:
Verzekering - Wii Fit
Het wil wat zeggen dat ik een topic open in KLB.
Ik klaag namelijk niet zo veel.
Samenvatting:
De TS van dit topic wil een Wii + Wii fit vergoed krijgen van haar verzekering omdat dit helpt bij het revalideren.
Ik ben van mening dat een plankje + oefeningen van de fysio voldoende zijn.
Maar goed dat ben ik.
Klacht: Mensen die alles maar vergoed willen van de verzekering.
Subklacht: Mensen die niet zonder Wii kunnen revalideren.
Verwachte reactie:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
TS post in LIF.
TS is een kutmod en kan er niet mee omgaan.
Welke verzekeraar is dat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf heb jij er mee te maken wat een verzekering vergoed aan een van z'n clienten? Al vergoeden ze een maandelijks prostitutie-bezoek, who cares!
omdat uiteindelijk betalen de overige klanten het.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf heb jij er mee te maken wat een verzekering vergoed aan een van z'n clienten? Al vergoeden ze een maandelijks prostitutie-bezoek, who cares!
Blijf jij maar lekker dom premie betalen terwijl anderen er misbruik van maken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Doe ons allen een lol en zet een slotje op dit topic.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:06 schreef sjimz het volgende:
Verzekering - Wii Fit
Het wil wat zeggen dat ik een topic open in KLB.
Ik klaag namelijk niet zo veel.
Samenvatting:
De TS van dit topic wil een Wii + Wii fit vergoed krijgen van haar verzekering omdat dit helpt bij het revalideren.
Ik ben van mening dat een plankje + oefeningen van de fysio voldoende zijn.
Maar goed dat ben ik.
Klacht: Mensen die alles maar vergoed willen van de verzekering.
Subklacht: Mensen die niet zonder Wii kunnen revalideren.
Verwachte reactie:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
TS post in LIF.
TS is een kutmod en kan er niet mee omgaan.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Doe ons allen een lol en zet een slotje op dit topic.
Ik betaal ervoor ja !!quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Zoek een verzekeraar die geen onzin-claims uitbetaalt, is ongetwijfeld goedkoper dan een verzekeraar die dat wel doet...quote:Op zondag 5 april 2009 23:09 schreef IlsjePils het volgende:
[..]
Ik betaal ervoor ja !!
Heb nog dit jaar al 140 euro eigen risico moeten betalen.
Wat een onzin![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |