ik ben niet voor 20:00 thuis nee... anders was het geen probeemquote:
op die smilies kun je wel gewoon klikken.. dat hoef je niet te onthoudenquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:00 schreef Nizno het volgende:
best veul smilies...
Die kun je dus met zo'n geheugen wel vinden.....
Volgende keer gewoon opschrijven die gebruikersnaam he... das wel handig!
Dat dus. Verder ben je gewoon dom.quote:
Er is niks mis mee behalve dat het niet mogelijk is om de gebruikersnaam te achterhalen en wachtwoord herstel staat niet automatisch ingeschakeld.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:04 schreef Hetiszover het volgende:
Dat DigiD is een van de mest waardeloze systemen die in de laatste jaren zijn ontwikkeld.
Zoals?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:03 schreef 1517 het volgende:
Tevens is digid in geen enkel geval verplicht, er zijn altijd alternatieven.
Piep hem er snel even tussen uit tijdens een pauze of overleg even met je baas.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:05 schreef Mdrop het volgende:
Neem dan 2 uur eerder vrij ipv een gehele dag, duurt geen uren je zelf laten overschrijven of hoe dat ook heet.
Waar wil je het voor gebruiken?quote:
Zo kun je het natuurlijk ook bekijkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:09 schreef Adelante het volgende:
Het is een voorteken dat je niet moet gaan samenwonen.
En geld, vergeet geld niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Scheelt je sowieso veel tijd en werk.
Fout.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:13 schreef Hydrogeny het volgende:
Gebruikersnaam heb je ook in je inbox van je mail. ff zoeken op digid
Ja, en als ze dit soort dingen versoepelen zodat straks je privégegevens op straat liggen, dan ben je net zo boos zeker?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:57 schreef teamlead het volgende:
samenvatting: TS heeft het geheugen van een goudvis en kan zijn gebruikersnaam van digid niet onthouden en de overheid heeft een debiel systeem, waardoor die gebruikersnaam ook niet op te vragen is
Met je gebruikersnaam of met de melding dat je je digid moet activeren?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:25 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
:s Ik wel van noreply@reminder.digid.nl
Wil je alstublieft niet verder denken dan nodig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:27 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja, en als ze dit soort dingen versoepelen zodat straks je privégegevens op straat liggen, dan ben je net zo boos zeker?
staat bij mij alleen dat ik moet activeren, maar geen gebruikersnaam erbij hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:25 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
:s Ik wel van noreply@reminder.digid.nl
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:09 schreef Adelante het volgende:
Het is een voorteken dat je niet moet gaan samenwonen.
Aan de hand van je gebruikersnaam ben je te identificeren misschien?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:38 schreef teamlead het volgende:
maar wat ik nou niet snap... als die gebruikersnaam om veiligheidsredenen niet door een druk op de knop uit een database te trekken is, wat voegt die gebruikersnaam dan nog toe
Je bent toch niet serieus he?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:49 schreef PopcornMonster het volgende:
Is het gemeentehuis niet op zaterdag open? Kun je niet een afspraak voor 's avonds maken?
Hee het werkt nog ookquote:Op zondag 5 april 2009 04:27 schreef poqpoq het volgende:
als ik mijn gebruikersnaam bedenk sla ik ook maar gewoon wild op mijn toetsenbord:![]()
asdfasdfsdf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |