Samen met de rest van de SC, jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aha, dus in de ogen van ons aller dagdag zijn wij de VIP's.
Ik zal straks wel een kaarsje neerzetten voor jequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien als je me wat licht geeft dan zie ik het bakje water ook!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zal straks wel een kaarsje neerzetten voor je!
Maar die link heb je me zelf gegeven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat je de webcamstream ontdekt hebt viespeuk?
Ik bedoel te zeggen dat het niet van erg veel intelligentie getuigt om op een hogere opleiding af te geven. Het is vanzelfsprekender om dit op mensen te doen die lager staan.quote:
Neeeeeeeeee!!!quote:
Daarom zeg ik het, omdat hbo 'lager' is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef Zotheid het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat het niet van erg veel intelligentie getuigt om op een hogere opleiding af te geven. Het is vanzelfsprekender om dit op mensen te doen die lager staan.
Daarnaast zal mijn intelligentie waarschijnlijk niet veel lager zijn dan de gemiddelde wo'er. Ik heb gewoon pech gehad maar uiteindelijk zal ik ook mijn universitair diploma behalen.
ja nouquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee!!!
Dagdag toch! Je draait ons toch geen loer?
De korstjes zeker weer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik breng je een stukje van de zojuist zelfgebakken pizza, zodra ik uitgegeten ben![]()
!
Dat bedoel ik dus te zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het, omdat hbo 'lager' is.
Ik heb genoeg mensen gezien op de uni die het verschil niet weten tussen zout en suiker, en ken er ook van het hbo die super slim zijn. Ik vind de hele discussie sowieso waardeloos.
Heuy jeujeurrrrtje!quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja nou![]()
na nb wou ik ook een topic hebben over mensen die elkaar troosten
omdat dagdag niet meer hier post
Heuj zot!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus te zeggen.
[..]
Heuy jeujeurrrrtje!![]()
zat te rukken, kan niet 3 dingen tegelijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je zei dat je onder je kloon zou inloggen.
Mooiquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed! Wel minder tijd voor de SC en veel posts te maken.
Hoe bevalt jou mijn mod zijn?![]()
Oh jee, toch niet een die ik meteen op slot moet doen hè?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ja goedZal binnenkort wel een topic in R&P plaatsen
Hoe is het ermee?quote:
Nouhouw, zo zei ik het al ja!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is ook lastig voor een hbo'er, ik kan het begrijpen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof intelligentie alleen met je huidige opleidingsniveau te maken heeft. Er zijn zat domme kinderen op het vwo en er zullen ook best wel kinderen met potentie op het vmbo zitten. Het getuigt van een nogal bekrompen wereldbeeld om te denken dat iemand die niet op het wo zit maar een achterlijke randdebiel is.
Rukwinden?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:33 schreef Zotheid het volgende:
Shit, mensen in de tuin van de buren, net nu ik met m'n leuter uit het raam aan het hangen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |