Ten eerste, tis Albertooo. En ten tweede, Homdeck ook nog altijd hierquote:
Spoel je mond met zeep, newbie-rekel!quote:
Leuk voor je, zeg. Wie ben jij?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ondertussen heeft ondergetekende de wereld rondgereisd, shemales gebatst, soa's opgelopen, intellectuele gesprekken gehouden met zwervers en vele bieren peristaltisch over de stoep gedresseerd.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:17 schreef tralalala het volgende:
Ik mis Maikuuul verhalen over de c1000
Kijk eens naar m'n useridquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:24 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Spoel je mond met zeep, newbie-rekel!
Als je mijn geschiedenis niet kent, ben je het modschap niet waard. Ik heb KLB opgebouwd met harde hand, niet goedschiks maar kwaadschiks.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk eens naar m'n userid
Je hebt blijkbaar nooit indruk gemaakt!
Dit zegt eigenlijk wel genoeg over Adelante.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:23 schreef Adelante het volgende:
Que, wie is die TS?
Story of your lifequote:
Jij kwam dan ook nooit in KLB voordat je mod wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:23 schreef Adelante het volgende:
Que, wie is die TS?
Jij stond aan het begin van de verbaggering?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Als je mijn geschiedenis niet kent, ben je het modschap niet waard. Ik heb KLB opgebouwd met harde hand, niet goedschiks maar kwaadschiks.
Zeker, dit is de tijd der bazen in KLB. Later zal hier op teruggeblikt worden als de bazentijd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef afcajos het volgende:
Ik ben er nog hoor!
Jawel, het oude KLB was tof!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij kwam dan ook nooit in KLB voordat je mod was
Wel!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:27 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Deze negativiteit rondom mijn terugkomst heb ik niet van jullie nodig...
Neequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij stond aan het begin van de verbaggering?
Hmmm lekkere Van Nelle zware shagrokende, Leffe-drinkende blonde godin van mequote:
Oei, die keuze voor 4 was toch verkeerd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:31 schreef Adelante het volgende:
Jij stond aan het begin van de verbaggering?
Dat lijkt tegenwoordig meer een pluspunt voor een potentiële mod dan een minpunt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:31 schreef afcajos het volgende:
Jij kwam dan ook nooit in KLB voordat je mod was
Zie je Adelante!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:33 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hmmm lekkere Van Nelle zware shagrokende, Leffe-drinkende blonde godin van me
Onze user van de maandquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:32 schreef dagdag het volgende:
sorry ts, heb je plek ingenomen
Over 3 weken kunnen jullie dagdagshirts verwachten
Animo?
Oh, het is een kloon van Croupouque, zeg dat danquote:
Ja het is een kloon van croupouquequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, het is een kloon van Croupouque, zeg dat dan
ja en heb ik geschiedenis geschrevenquote:
Juicy! Albertoooooooooooooooooo is terug!quote:
Pwnz0r einsquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, het is een kloon van Croupouque, zeg dat dan
Als ik weer eens in de buurt benquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Pwnz0r eins![]()
Yvonne, wanneer kom je nou die kletsnatte Leffe bij me drinken??
Geert heeft het toch te druk! Mocht je nog bij Van Rompuy willen langsgaan, laat me weten - ik heb de inroadsquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik weer eens in de buurt ben
Verleden jaar was ik bij kabinet Bourgois op bezoek, maar je was niet thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |