Zeker nieuw hier!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:35 schreef Feitosa het volgende:
De plek voor je beslommeringen als single!Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
afbeelding Agenda: 9 Mei Singles Meet in Utrecht Terrasje pakken, elkaar leren kennen, alle andere posters uitvoerig bespreken, mensen kijken en van het zonnetje genieten.
En het is een leuke pré meet voor de 10jarige bestaansmeet van Fok! op 5 september. Dan komen we als [Singles] voorbereid tevoorschijn. Aanmelden kan natuurlijk in dit topic, medesingles die komen zijn:
Naam 1 Naam 2 Naam 3
Regels:Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect heren Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect dames Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen What happends in [Singles] stays in [Singles] Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" [..]
Bek houwe.quote:
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | [img]http://i42.tinypic.com/347ad8z.gif]afbeelding[/img] [b]De plek voor je beslommeringen als single! *O*[/b] [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar *)[/i] [b]Wel even een grande note: het is hier [u]geen[/u] Slowchat.[/b] :{w [u][b]Agenda:[/b] [i]9 Mei Singles Meet in Utrecht[/i][/u] Terrasje pakken, elkaar leren kennen, alle andere posters uitvoerig bespreken, mensen kijken en van het zonnetje genieten. *O* En het is een leuke pré meet voor de 10jarige bestaansmeet van Fok! op 5 september. Dan komen we als [Singles] voorbereid tevoorschijn. Dus houd deze datum vrij in je agenda. Meer info volgt. Aanmelden kan natuurlijk in dit topic! [b]Regels:[/b] [*]Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [*]Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. [*]Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect heren [*]Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect dames [*]Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen [*]What happends in [Singles] stays in [Singles] [*]Nieuwelingen stellen zich netjes voor [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] |
Had je graag bevuilde tisues gehad dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
@ Feitosa... FOBO lurker zonder wat achter te laten?
O, dus de douche is vrij? Dan hop ik er zo in!quote:
Eens kansloos........................altijd kansloos..........quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:49 schreef Feitosa het volgende:
Nou , waar blijft dat geknuffel en gekwijl wat hier ( helaas ) gewoon is????
Heb ik hier moeite gedaan om zo,n nieuw kuttopic te openen opdat heel kansloos vrijgezel nederland hier kan janken dat ze eelt op hun handen krijgen en een schrale piemel of vagina van het veelvuldig bevredigen van hun eigen persoon.
Reeds.
Ik ben eerst!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dus de douche is vrij? Dan hop ik er zo in!
Ja hoor! Je kan eventueel ook in bad, die is ook vrijquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dus de douche is vrij? Dan hop ik er zo in!
Ik ga wel in bad! Een en of ander opdringerig manneke moest perse voor mij de douche in! Ik heb hem maar laten gaan, want hij rook een beetje muf!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor! Je kan eventueel ook in bad, die is ook vrij
Maar de douche en het bad staan wel in de zelfde badkamer hoor...quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga wel in bad! Een en of ander opdringerig manneke moest perse voor mij de douche in! Ik heb hem maar laten gaan, want hij rook een beetje muf!
Single zijn is geweldig!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:49 schreef Feitosa het volgende:
Nou , waar blijft dat geknuffel en gekwijl wat hier ( helaas ) gewoon is????
Heb ik hier moeite gedaan om zo,n nieuw kuttopic te openen opdat heel kansloos vrijgezel nederland hier kan janken dat ze eelt op hun handen krijgen en een schrale piemel of vagina van het veelvuldig bevredigen van hun eigen persoon.
Reeds.
Nou dan wacht ik nog wel even!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar de douche en het bad staan wel in de zelfde badkamer hoor...
[wel apart, maar toch...]
Ben blij voor je.quote:
Ja, zo gaat datquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Takkewijf79 het volgende:
[..]
Eens kansloos........................altijd kansloos..........
Hoe zit het nou met jou en de vrouwtjes?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben blij voor je.
In welke bar sta je topless te tappen trouwens?![]()
Vanavond weer eens een keertje stappen.
Oke, je bent een verstandige man!quote:
Welnee, kansloos is een ( onbewuste ) mindset.quote:
Doe je dat nogquote:
Met mij en de vrouw( en ) gaat het prima. Zie d,r 1x in de 2 weken en dan doen we wat leuks.....lekker ongedwongen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met jou en de vrouwtjes?
Haha in een kroeg in AalsmeerMaar vanavond niet
Nee eigenlijk niet. Zo'n schurft hekel aanquote:
je hebt dus gewoon een scharrel zonder exclusiviteits regelquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met mij en de vrouw( en ) gaat het prima. Zie d,r 1x in de 2 weken en dan doen we wat leuks.....lekker ongedwongen.
En ik mag gewoon andere vrouwen daten e.d. , dus als je zin hebt.
Dat zeg je mooi!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon een scharrel zonder exclusiviteits regel
Dan kan ik mooi even glurenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, je bent een verstandige man!
Maaaár! Daarna mag je in bad hoor! Ik moet alleen tussendoor even mijn tandenpoetsen en "plamuren"
Noem het hoe je het wilt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon een scharrel zonder exclusiviteits regel
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met mij en de vrouw( en ) gaat het prima. Zie d,r 1x in de 2 weken en dan doen we wat leuks.....lekker ongedwongen.
En ik mag gewoon andere vrouwen daten e.d. , dus als je zin hebt.
Ik dacht al! Ik doe dat nooit.. Vies spulquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Zo'n schurft hekel aan
Maar goed; voor vanavond maak ik maar een kleine uitzondering... Haha.
gisteren ook niet gedaan trouwens, haha
au naturel is vaak toch beter dan dikke plamuur ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Zo'n schurft hekel aan
Maar goed; voor vanavond maak ik maar een kleine uitzondering... Haha.
gisteren ook niet gedaan trouwens, haha
Je dacht; WTF! Dat kan niet! Wat zegt ze nu?!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht al! Ik doe dat nooit.. Vies spul
Hey!quote:
Mja vind ik ook.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
au naturel is vaak toch beter dan dikke plamuur ?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
au naturel is vaak toch beter dan dikke plamuur ?
Geen contact opnemenquote:
Stiekem hoop ik op ander nieuws, maar het lukt me goed om me er niet mee bezig te houdenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:11 schreef automatic_ het volgende:
Jonkel! Ben je er al een beetje "overheen" of hoop je nog op ander nieuws?
Onze, Nouk en mij, excuses dat we er over begonnenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op ander nieuws, maar het lukt me goed om me er niet mee bezig te houden
Ik moet ontbijten en een bodem leggen tegelijk maar ik heb niets in huisquote:
Mooi! Zie verder de post van autoquote:
Lol jullie zijn echt al aan het samen gaan tot 1 persoon hequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Onze, Nouk en mij, excuses dat we er over begonnen
Wel goed dat dat lukt![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lol jullie zijn echt al aan het samen gaan tot 1 persoon he
En geen probleem hoor. Die tranen verdwijnen over een paar uur wel weer
Alleen als er genoeg lekkere wijven zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:18 schreef Feitosa het volgende:
Wie gaan er touwens naar die meet op 9 mei?
Misschien dat ik ook verschijn.
Misschienquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:18 schreef Feitosa het volgende:
Zullen we gaan scharrelen? Doen we wel gelijk een trio anders is dat ook dubbelquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, anders hoor je het ook dubbel, haha
Dat zeker.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen als er genoeg lekkere wijven zijn.
Misschienquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:18 schreef Feitosa het volgende:
Ja we hadden Auto's antwoord al gezien voor jullie beidequote:
Ooo jij gekkerd!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zullen we gaan scharrelen? Doen we wel gelijk een trio anders is dat ook dubbel
Hahaquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja we hadden Auto's antwoord al gezien voor jullie beide
Wij gaan eerst samen overleggen of we gaan...quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja we hadden Auto's antwoord al gezien voor jullie beide
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij gaan eerst samen overleggen of we gaan...
Eerst kijken wie er gaan & dan horen jullie ons antwoord
Ik reserveer alvast een slaapplek bij jequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus
Alhoewel, als we sowieso samen gaan, dan wordt het leuk, wie er ook zijn. We kunnen altijd nog samen op stap gaan
Ik denk wel dat ik ga.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:18 schreef Feitosa het volgende:
ik maak bamiquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet ontbijten en een bodem leggen tegelijk maar ik heb niets in huis
Wil je bij mij in bed, of op de bank? Of zal ik een extra matras regelen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik reserveer alvast een slaapplek bij je![]()
Maar inderdaad, dat wordt superrr tof dan.
Lekkerquote:
Doe je voor mij een plekje in het middenquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik reserveer alvast een slaapplek bij je![]()
Maar inderdaad, dat wordt superrr tof dan.
Oeh! Doe mij ook een portie! Ik ga even kijken wat voor bodemwaardig voedsel ik nog heb, anders haal ik onderweg welquote:
Ik heb maar een klein bedquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Doe je voor mij een plekje in het midden
Gezelligquote:
lepeltje-lepeltje liggen kan prima.quote:
Lepeltje-lepeltje-lepeltje zou het dan worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
lepeltje-lepeltje liggen kan prima.
Spetterze en feestzequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga douchen en daarna onderweg naar een feestje! Ciao!
Bij je in bed natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wil je bij mij in bed, of op de bank? Of zal ik een extra matras regelen?
x2quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij gaan eerst samen overleggen of we gaan...
Eerst kijken wie er gaan & dan horen jullie ons antwoord
Oeps dat is waar ook. Jij in het midden zeker?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lepeltje-lepeltje-lepeltje zou het dan worden.
Sambal bij lekkel lekkel.quote:
Je hebt gewoon laten winnen dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:24 schreef zbbrox het volgende:
ingemaakt met poolen door cue
Gezellig dier(tje)!
Hoop dat ze het ook naar dr zin had.
Ook met een liefdesverklaringquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Had je graag bevuilde tisues gehad dan?
Ik had nergens beweerd dat ik single was.quote:
En? Gezoend?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:24 schreef zbbrox het volgende:
ingemaakt met poolen door cue
Gezellig dier(tje)!
Hoop dat ze het ook naar dr zin had.
Doeiquote:
JA!.... HMMMMMMquote:
Misschien kan ze het jou leren?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
JA!.... HMMMMMM
Maar nee. Ze is goed. Damned goed.De keren dat ik won speelde ze de zwarte bal in de verkeerde hoek ofzo. Denk dat ze mij een paar keer uit sympathie heeft laten winnen.
Misschien als ik me geschoren had..quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En? Gezoend?
Leuk te lezen dat het leuk was!
Jaja.quote:
quote:
quote:
Co dart toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Volgende keer iets anders doen.. dan daarna misschien een keertje poolen nog. Maar dan heb ik natuurlijk veel geoefend en ben ik beter dan Co Stompé.
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nah ik ga niet zomaar zoenen. En als cue er op uit was zou ze een vreemde indruk achterlaten. Is goed gegaan zo.. lekker in balans. Heb nog een koffie gekregen toen ik op de trein stapte.
Ohquote:
Je loopt wel hard van stapel. En we hebben nog niet eens gedate.quote:
Straks vraagt zij je nog ten huwelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je loopt wel hard van stapel. En we hebben nog niet eens gedate.
Ik. En dat wordt dan de eerste langere rit voor mijn "nieuwe" auto.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:18 schreef Feitosa het volgende:
Nieuwe auto?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik. En dat wordt dan de eerste langere rit voor mijn "nieuwe" auto.
Voor mij is hij nieuw, in werkelijkheid is hij bijna 11 jaar oud. Maar nog maar 98000 km op de teller.quote:
Ja inderdaad. Er blijven haast geen singles meer over met al dat gedate hier.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:10 schreef RealZeus het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar deze reeks is zo succesvol dat het zijn eigen graf nog eens graaft.
Leuk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor mij is hij nieuw, in werkelijkheid is hij bijna 11 jaar oud. Maar nog maar 98000 km op de teller.
Eenblauw metalllic
Nissan Almera 1.4 S.
Eindelijk een auto met stuurbekrachtiging en airco.En kekke sportstoelen.
We denken dat we 9 mei een singlesmeet hebben en dan zitten we straks met allemaalquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Er blijven haast geen singles meer over met al dat gedate hier.![]()
Alle leuke singles zijn aan het daten of bezet.
Ik las zoiets ja, het is een auto met 5 bak maar hij wil liever een 4 bak worden of zo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Binnnenkort ga ik waarschijnlijk ook een andere auto kopen. Die ik nu heb is bijna op.
4-bak, bestaan die dingen nogquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja, het is een auto met 5 bak maar hij wil liever een 4 bak worden of zo.
Oeh, that sounds like fun. Moet ik ook nog even voor dan een leuke vrouw oppikken ergens.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We denken dat we 9 mei een singlesmeet hebben en dan zitten we straks met allemaalkleffe stelletjes
in de kroeg.
Zo erg zou het niet worden. Hoop ik.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We denken dat we 9 mei een singlesmeet hebben en dan zitten we straks met allemaalkleffe stelletjes
in de kroeg.
Wat is daar nou erg aan? Dat is toch leuk en lief en schattig?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg zou het niet worden. Hoop ik.
Misschien moet de stelletjes hun eigen reeks openen.
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja, het is een auto met 5 bak maar hij wil liever een 4 bak worden of zo.
Ja vooral oude auto's.quote:
quote:
Ik las oplikken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, that sounds like fun. Moet ik ook nog even voor dan een leuke vrouw oppikken ergens..
Goed idee.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, that sounds like fun. Moet ik ook nog even voor dan een leuke vrouw oppikken ergens..
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is daar nou erg aan? Dat is toch leuk en lief en schattig?.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is daar nou erg aan? Dat is toch leuk en lief en schattig?.
Misschien als Q iets goed doet mag hij likken.quote:
Misschien.quote:
Aan wat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als Q iets goed doet mag hij likken.
Misschien ben ik gewoon dislektiesch.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte
Dat laat ik aan jouw fantasie over.quote:
Dat had ik ook niet geloofd gezien je ondertitel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Misschien ben ik gewoon dislektiesch.
Nee dat is niet waar.
Wat nou 'misschien' ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als Q iets goed doet mag hij likken.
Pik nu eerst maar iemand op.quote:
Er voor betalen telt niet.quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:46 schreef Q. het volgende:
Nog even een biertje doen en dan zo de stad in, toffe dingen doen!Met veel mooie vrouwen.
.
Als jouw idee aanslaat is dit topic straks niet meer nodig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:29 schreef KudFokker het volgende:
Wouw, als een half uur geen bericht meer gepost hier
Een uur nu.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:29 schreef KudFokker het volgende:
Wouw, als een half uur geen bericht meer gepost hier
Weer 2 minutenquote:
Ja maar niet alleen op Krentenbol.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Bak ze, eerder. Maar ik haal ze gewoon altijd bij de bakker.
Met boter kan ook lekker zijn.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben heel glibberig met boter.
Ik had het over krentenbollen hoor. Die zijn lekker.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:
Ja inderdaad. Maar ik ga niet stappen. Ik ga slapen en dromen over mooie vrouwen.quote:
Ik hou maar voor me wat ik ga doen..quote:Op zondag 5 april 2009 00:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik ga niet stappen. Ik ga slapen en dromen over mooie vrouwen.![]()
Jammer.quote:
Welke stoornis heb je dan?quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
ik zat gewoon in Welke persoonlijkheidsstoornis heb jij? te posten, dacht dat ik in [Singles] zat
Ow, dat valt best meequote:
Ik ookquote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
ik zat gewoon in Welke persoonlijkheidsstoornis heb jij? te posten, dacht dat ik in [Singles] zat
Dat weet ik binnenkort. Dus nog even geduld.quote:
Ja dat zegt iedereen.quote:Op zondag 5 april 2009 00:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, dat valt best mee
Al denken ze daar nu anders over denk ik
zullen we daar maar editen?quote:
Wie dan?quote:Op zondag 5 april 2009 00:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, dat valt best mee
Al denken ze daar nu anders over denk ik
Waarom? Morgen weet ik toch niet meer dat ik daar gepost heb.quote:
Het stond zo raar daar.. het sloeg nergens op.quote:Op zondag 5 april 2009 00:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Morgen weet ik toch niet meer dat ik daar gepost heb.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 april 2009 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het stond zo raar daar.. het sloeg nergens op.
Haha, en dan ook niet 1 post, maar een stuk of 4 ofzo he.quote:Op zondag 5 april 2009 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het stond zo raar daar.. het sloeg nergens op.
Het is gewoon te laat.. Zat vanochtend om half acht in de bus, ben net thuis met mijn nieuwe autootje.quote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, en dan ook niet 1 post, maar een stuk of 4 ofzo he.
Bijna. Slapenquote:
Wat?quote:
Ah, ok. Lekker nagenieten dan terwijl je droomtquote:Op zondag 5 april 2009 00:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik had een etentje met mijn werk & daarna nog even de stad in geweest; genoeg alcohol dus, haha.
En ja, ik moet ook slapen...
Waar zijn die foto's dan?quote:Op zondag 5 april 2009 00:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is gewoon te laat.. Zat vanochtend om half acht in de bus, ben net thuis met mijn nieuwe autootje.
De eerste 250 km zitten er op, hele leuke dag ervan gemaakt, maar wel met eerste fotoshoot van het autootje..
die moeten nog uit de flitspaal komen..quote:
Tsk tsk.quote:Op zondag 5 april 2009 01:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
die moeten nog uit de flitspaal komen..
Interessante woordkeus. Hoezo?quote:Op zondag 5 april 2009 05:00 schreef Q. het volgende:
Zo, fascinerende avond gehad. Nu slapen, helaas alleen.Morgen weer op tijd er uit.
Halloooo... Boel een beetje uitgepraat tussen jou en Box?quote:
we gaan beide vrolijk verder met levenquote:Op zondag 5 april 2009 10:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Halloooo... Boel een beetje uitgepraat tussen jou en Box?
Nope!quote:Op zondag 5 april 2009 10:22 schreef JoeyT het volgende:
Goeiesmorgens allemaal. Mensen nog single-af geraakt dit weekend?
Ik was een avondje weg met oa een dame die volgens Paiq echt de perfecte match zou moeten zijn. Hele leuke meid, we worden vast goede vrienden, maar echt niet mijn type. Heb me zitten bedenken wat dan wel mijn type is. Dat was een interessant proces.quote:
qua karakter zal t de perfecte match zijnquote:Op zondag 5 april 2009 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was een avondje weg met oa een dame die volgens Paiq echt de perfecte match zou moeten zijn. Hele leuke meid, we worden vast goede vrienden, maar echt niet mijn type. Heb me zitten bedenken wat dan wel mijn type is. Dat was een interessant proces.
Dat klinkt... Ja weet eig niet hoe dat klinkt... Fijn zal ik dan maar zeggenquote:Op zondag 5 april 2009 10:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we gaan beide vrolijk verder met leven
Eeeuhhh. Je hebt toch een vriendin of loop ik alweer achter?quote:Op zondag 5 april 2009 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was een avondje weg met oa een dame die volgens Paiq echt de perfecte match zou moeten zijn. Hele leuke meid, we worden vast goede vrienden, maar echt niet mijn type. Heb me zitten bedenken wat dan wel mijn type is. Dat was een interessant proces.
Dat is zeker een interessant proces. Wat was de uitkomst?quote:Op zondag 5 april 2009 10:35 schreef Q. het volgende:
Heb me zitten bedenken wat dan wel mijn type is. Dat was een interessant proces.
quote:Op zondag 5 april 2009 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat klinkt... Ja weet eig niet hoe dat klinkt... Fijn zal ik dan maar zeggen.
Nee man, dat is al weer eeuwen uit.quote:Op zondag 5 april 2009 10:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eeeuhhh. Je hebt toch een vriendin of loop ik alweer achter?
Dat ik het niet weet. Ik moet er gewoon tegen aan lopen.quote:Op zondag 5 april 2009 10:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is zeker een interessant proces. Wat was de uitkomst?
Geen idee, ben thuis... maar heb er de volste vertrouwen in dat ie zich vermaaktquote:
Hoe geloofwaardig is sowieso een match die gebaseerd is op basale overeenkomsten in interesses, opleiding, leeftijd en geografie? Zoals je terecht opmerkt, liefde is chemie en daarmee vooral gebaseerd op emotie. En daarmee dus niet is wat je rationeel kunt bepalen als zijnde een 'ideale match'.quote:Op zondag 5 april 2009 10:37 schreef Duimelot het volgende:
qua karakter zal t de perfecte match zijn
maar zelfs paiq heeft chemie niet in de hand
die vraag heb ik me ook wel eens gesteld, kom je iemand tegen, t klikt, tis leuk, alles klopt maar dat gevoel he.....
Ja dat scheelt inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 10:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]we hadden dan ook niets serieus ofzo he dat scheelt enorm
Ja dat is op dit moment gewoon kut. Enige wat ik doe is aan haar denken. Kut omdat het oneerlijk is voor mn vriendin en kut omdat het gewoon gaar is om niet bij iemand te zijn die je leuk vindt. Volgende maand zal ik haar weer voor een periode zien, maar ben op 1 of andere manier bang dat het dan helemaal over is.quote:ik las iets over dat je iemand anders leuk vond, hoe zit dat nu?
Zeg maar die ene die ziek was en toen was t opeens uit. Of daarna nog 1quote:
Daarna vast nog wel twee denk ik. Zoiets.quote:Op zondag 5 april 2009 10:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeg maar die ene die ziek was en toen was t opeens uit. Of daarna nog 1.
Wel!quote:Op zondag 5 april 2009 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig is sowieso een match die gebaseerd is op basale overeenkomsten in interesses, opleiding, leeftijd en geografie? Zoals je terecht opmerkt, liefde is chemie en daarmee vooral gebaseerd op emotie. En daarmee dus niet is wat je rationeel kunt bepalen als zijnde een 'ideale match'.
Hehe... Wat een levenquote:
Ik doe het nu even rustig aan, even wat meer tijd aan mezelf besteden, aan welke richting ik op wil met mijn leven.quote:
wie zie je weer je vriendin of het meisje waar je verliefd op bent?quote:Op zondag 5 april 2009 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat scheelt inderdaad.
[..]
Ja dat is op dit moment gewoon kut. Enige wat ik doe is aan haar denken. Kut omdat het oneerlijk is voor mn vriendin en kut omdat het gewoon gaar is om niet bij iemand te zijn die je leuk vindt. Volgende maand zal ik haar weer voor een periode zien, maar ben op 1 of andere manier bang dat het dan helemaal over is.
Ja ik vind de liefde maar een raar iets. Vraag me ook af of ik wel het juiste antwoord had gegeven toen ze vroeg: "Wat hebben we er straks aan als we nu gaan zoenen?"
Ik zei: "Niets, het is gewoon fijn voor nu".
dat is helemaal niet verkeerd, telkens 'relaties'quote:Op zondag 5 april 2009 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het nu even rustig aan, even wat meer tijd aan mezelf besteden, aan welke richting ik op wil met mijn leven.
Heb net 2 weken intern gezeten dus toen zat ik bij dat meisje. Ik ben nu weer terug in Amsterdam. Ze woont aan de andere kant van Nederland, dus dat maakt het wel makkelijker. Hou me maar gewoon voor dat ze me allang vergeten isquote:Op zondag 5 april 2009 10:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zie je weer je vriendin of het meisje waar je verliefd op bent?
het is aan jou (en haar) de keus wat je er mee doet, maar verliefdheid is een tijdjelijk gevoel, denk ook goed na over wat je nu hebt. En als je dat wat waard is zou ik dat fijne zoenen toch maar laten
verliefdheid die niet kan is idd kutsuc6
Dat is idd ook lekker. Zou ook niet zo snel in een relatie springen. Heb 2 relaties gehad, 1 van 7 jaar en nu 4 jaar. Gewoon pas een relatie aangaan met een meisje waarvan je denkt: Daar wil ik mee oud worden!quote:Op zondag 5 april 2009 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het nu even rustig aan, even wat meer tijd aan mezelf besteden, aan welke richting ik op wil met mijn leven.
Ik moet zeggen dat ik de aandacht wel mis.quote:Op zondag 5 april 2009 10:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is helemaal niet verkeerd, telkens 'relaties'van enkele weken is het ook niet he!
lees jij je eigen posts van een maand of 2 geleden eens terugquote:Op zondag 5 april 2009 10:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb net 2 weken intern gezeten dus toen zat ik bij dat meisje. Ik ben nu weer terug in Amsterdam. Ze woont aan de andere kant van Nederland, dus dat maakt het wel makkelijker. Hou me maar gewoon voor dat ze me allang vergeten is.
En idd mn huidige relatie is mij veel waard. Alleen ja die kriebels. Maar het maakt niet uit met wie ik heb er zal altijd weer een nieuw meisje zijn waarbij ik dat ga hebben. Dit maak ik mezelf dan maar wijs.
Van binnen vraag ik me af: Zou dit de ware zijn?
Lekkere emo-chick ben ik
ja dat kan ik me voorstellen maar die kan je ook buiten een 'relatie' vindenquote:Op zondag 5 april 2009 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de aandacht wel mis..
Ik weet eig niet precies waar je op doelt.quote:Op zondag 5 april 2009 11:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lees jij je eigen posts van een maand of 2 geleden eens terug
toen heb je hier duidelijk aangegeven dat je vriendin het helemaal is, dat er voor jou geen ander zou komen dat je dat zeker wist etc.
weet je waar ik op doel?
nah je hebt toen gezegd dat je geeneens oog voor een ander zou hebben omdat je vriendin het helemaal voor je is zoietsquote:Op zondag 5 april 2009 11:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet eig niet precies waar je op doelt.![]()
Maar ik moet zeggen dat ik in die 4 jaar nooit echt getwijfeld heb aan mn relatie en dat doe ik nu ook niet. Ik vind mn vriendin geweldig en mn relatie is ook gewoon erg leuk.
Maar nu heb ik voor het eerst in 4 jaar en voor de derde keer in mn leven zo'n waas van verliefdheid. Ik ben compleet onder de indruk van het karakter en uiterlijk van dat meisje.
Het zal volgende week allemaal wel een stuk minder zijn en na 2 weken wel helemaal weg. Het is alleen dat ik graag had willen weten wat had kunnen zijn. Snap je?
je zou bij je vriendin kunnen opperen of je 2 meisjes er op na mag houdenquote:Op zondag 5 april 2009 11:11 schreef JoeyT het volgende:
Heb nu ook het gevoel dat ik niet alles uit mn leven haal. Dat ik een stukje geluk weggooi en daar ben ik erg gevoelig voor....
"Vroeger" was ik al blij met een relatie met een leuk meisje maar ik heb inmiddels wel door dat dat niet genoeg is, ik wil meer. Meer, meer, meer!quote:Op zondag 5 april 2009 11:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon pas een relatie aangaan met een meisje waarvan je denkt: Daar wil ik mee oud worden!
Oke dan moet ik dus mijn ongelik toegeven. Had ook niet verwacht dat ik echt verliefde gevoelens nog zou kunnen krijge voor eeen ander.quote:Op zondag 5 april 2009 11:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah je hebt toen gezegd dat je geeneens oog voor een ander zou hebben omdat je vriendin het helemaal voor je is zoiets
(en toen werd gezegd dat je verliefdheid niet altijd in de hand hebt werd dit door je weggewimpeld)
duidelijk wat je wil, je vriendin, je weet dat de verliefdheid over gaat en wat had kunnen zijn is ook duidelijk, niets want je hebt al een waanzinig leuke meid
Dan ben ik nog steeds afhankelijk van dat andere meisje (die ook een relatie heeft). En dat zal nooit gebeuren.quote:Op zondag 5 april 2009 11:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zou bij je vriendin kunnen opperen of je 2 meisjes er op na mag houden
Ja ik ben het type van 2 walletjes eten. Kut eigenschap. Vind het knap hoe anderen verleidingen kunnen weerstaan. Ik kan het op geen enkel gebied.quote:je gooit geen geluk weg, je kan nu eenmaal niet alles hebben in het leven, soms moet je keuzes maken.
Ja dat ken ik... Op zich een goed iets, want je gaat niet voor minder dan je verdient.quote:Op zondag 5 april 2009 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
"Vroeger" was ik al blij met een relatie met een leuk meisje maar ik heb inmiddels wel door dat dat niet genoeg is, ik wil meer. Meer, meer, meer!
Ja, als je dat nu maar tegen jezelf volhoudt dan gaat het zeker lukken.quote:Op zondag 5 april 2009 11:24 schreef JoeyT het volgende:
Vind het knap hoe anderen verleidingen kunnen weerstaan. Ik kan het op geen enkel gebied.
Ik kan het wel ontkennen, maar het zijn wel de feiten van de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 5 april 2009 11:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, als je dat nu maar tegen jezelf volhoudt dan gaat het zeker lukken.
Hahah dat is ook mijn ervaring met PaiQ, het is vaak erg gezellig en vrienden worden is geen probleem alleen meer dan dat is het vaak niet.quote:Op zondag 5 april 2009 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang je niet meer verwacht is dat niet erg.quote:Op zondag 5 april 2009 11:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahah dat is ook mijn ervaring met PaiQ, het is vaak erg gezellig en vrienden worden is geen probleem alleen meer dan dat is het vaak niet.
Nee klopt klopt, heb meer het idee dat ze de computer aardig getrained hebben voor "vriendschappen" maar niet voor relatiesquote:Op zondag 5 april 2009 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang je niet meer verwacht is dat niet erg.
Gelukkig maar, anders waren je dates echt saai geweestquote:Op zondag 5 april 2009 11:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee klopt klopt, heb meer het idee dat ze de computer aardig getrained hebben voor "vriendschappen" maar niet voor relaties
maar vriendschap is wel de basis voor een relatie... dus is het een goed beginquote:Op zondag 5 april 2009 11:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee klopt klopt, heb meer het idee dat ze de computer aardig getrained hebben voor "vriendschappen" maar niet voor relaties
Is dat werkelijk zo ? Is vriendschap werkelijk de basis voor een relatie ? of is dat iets wat er van komt.quote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar vriendschap is wel de basis voor een relatie... dus is het een goed begin
Van mij mag de zon ook wel gaan schijnen.quote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef ThE_ED het volgende:
Vanmiddag afgesproken voor een borrel met wat mensen.
Geen date hoor, gewoon lekker in de zon (hopelijk) zitten.
En wat als je nu niet verliefd bent op haar maar op dat gevoel nu? De spanning van die eerste keer.. Het aftasten van elkaar.. En ja misschien is het dan een meisje waar je helemaal voor zou kunnen vallen maar van wat ik leest lijkt het me meer dat je bang bent dat je iets misloopt, je er niet alles uithaalt en verliefd bent op die verliefde gevoelens..quote:Op zondag 5 april 2009 11:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klinkt allemaal ook erg zinnig allemaal, maar toch spookt er een beeld door mn hoof dat ik allemaal leuke dingen doe met die ander. Elkaar leren kennen, eerste botsingen (die wel al gehad hebben), eerste keer seks...
![]()
Niet altijd hoorquote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar vriendschap is wel de basis voor een relatie... dus is het een goed begin
Uit een vriendschap kan best een relatie ontstaan. Andersom ook.quote:Op zondag 5 april 2009 11:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo ? Is vriendschap werkelijk de basis voor een relatie ? of is dat iets wat er van komt.
Ik ga naar Nijkerk autootjes kijken en fotograferen.. Hopelijk ook in de zonquote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef ThE_ED het volgende:
Vanmiddag afgesproken voor een borrel met wat mensen.
Geen date hoor, gewoon lekker in de zon (hopelijk) zitten.
Dat klopt deels.quote:Op zondag 5 april 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Er was toch laatst zo'n nieuwsbericht dat juist bleek dat relaties die uit vriendschap waren ontstaan juist minder leuk/spannend/etc waren? Tenminste, zoiets had ik gelezen en hier toen gepost
quote:Op zondag 5 april 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
Hooi![]()
Vandaag officieel voor het eerst online met mijn nieuwe laptop
Altijd leuk om het hele gebeuren uit te vinden en het oude spul (docu's etc) over te zetten op het nieuwe.Ik haat dat werk.
![]()
Nou ja, internet is iig gelukt, dat is al een begin.
Goede middagquote:Op zondag 5 april 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
Hooi![]()
Vandaag officieel voor het eerst online met mijn nieuwe laptop
Altijd leuk om het hele gebeuren uit te vinden en het oude spul (docu's etc) over te zetten op het nieuwe.Ik haat dat werk.
![]()
Nou ja, internet is iig gelukt, dat is al een begin.
Precies.quote:Op zondag 5 april 2009 12:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]een niet meer spontaan verdwijnende spatieloze venco!
Klopt, maar er waren nog wat meer mankementjes. Ik was er beetje klaar mee.quote:Op zondag 5 april 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede middag
Van je oude laptop was je spatiebalk toch kapot?
Ik ga zo met wat Nieuwe Mensen wandelen door de bossen. Dolle pret!quote:Op zondag 5 april 2009 11:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga naar Nijkerk autootjes kijken en fotograferen.. Hopelijk ook in de zon
Op een gegeven moment is iets gewoon op. En dan moet je een nieuwe kopen.quote:Op zondag 5 april 2009 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren nog wat meer mankementjes. Ik was er beetje klaar mee.
Moet overigens wel wennen aan mijn nieuwe scherm. Het is ietsje lager
Nieuwe mensen?quote:Op zondag 5 april 2009 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo met wat Nieuwe Mensen wandelen door de bossen. Dolle pret!
Leuk een romantische boswandeling.quote:Op zondag 5 april 2009 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo met wat Nieuwe Mensen wandelen door de bossen. Dolle pret!
Tot zover wel. Is wel beetje wennen omdat dit Vista is en moet natuurlijk nog een hoop spul overzetten. Maar verder werkt het goed. Maar vond het wel opvallend hoeveel herrie de cdrom maakt, maar goed, zoals ik al schreef, misschien gaat dat over of was het gewoon een zware installatiecd ofzo. I don't know.quote:Op zondag 5 april 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
Maar je nieuwe laptop is wel beter dan je oude?
Ik vind dat echt heerlijkquote:Op zondag 5 april 2009 12:26 schreef Howl het volgende:
Ergens vind ik het ook wel weer fijn om geen leger van 'vrienden' te hebben aan wiens verwachtingen ik moet voldoen. Misschien is het gewoon het soort leven wat voor mij is voorbestemd.
Zo lang je maar gelukkig bent. Toch?quote:Op zondag 5 april 2009 12:26 schreef Howl het volgende:
Morgen![]()
Er zijn van die dagen dat ik me echt even heel rot kan voelen. Gisteren tot een uur of 3 uitgeweest. Ik zelf ben al heel blij als ik gezellig kan kletsen met de dames. En dan zie ik hoe sommige gasten echt goed zijn in het versieren van vrouwen. En dan voel ik mezelf weer zo hopeloos!
En morgen is mijn verjaardag alweer. Ik zag gisteren bij de ALDI een rollator in de aanbieding staan, en dacht bij mezelf, hoe lang nog? Ik heb één kaartje mogen ontvangen, van mijn baas. En vandaag vier ik het met mijn ouders en broer. Ergens vind ik het ook wel weer fijn om geen leger van 'vrienden' te hebben aan wiens verwachtingen ik moet voldoen. Misschien is het gewoon het soort leven wat voor mij is voorbestemd.
Oooooooooooooowh oke.. Ik dacht aan vluchtelingen/immigranten dat soort nieuwe mensenquote:
Vista is inderdaad anders dan oudere versies van Windows.quote:Op zondag 5 april 2009 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot zover wel. Is wel beetje wennen omdat dit Vista is en moet natuurlijk nog een hoop spul overzetten. Maar verder werkt het goed. Maar vond het wel opvallend hoeveel herrie de cdrom maakt, maar goed, zoals ik al schreef, misschien gaat dat over of was het gewoon een zware installatiecd ofzo. I don't know.
Nog eventjes geduld want het busje komt zo.quote:Op zondag 5 april 2009 12:29 schreef Q. het volgende:
Zit nu bij station driebergen-zeist te wachten op de bus.
quote:Op zondag 5 april 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog eventjes geduld want het busje komt zo.
Dat lukt me inderdaad best aardig, gelukkig zijn. Maar toch, ik heb het gevoel dat ik niet aan de verwachtingen van mezelf en de mensen om me heen voldoe. En dat doet pijn.quote:
Aan de verwachting van andere moet je lak hebben. Het is jouw leven en niet dat van andere.quote:Op zondag 5 april 2009 12:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat lukt me inderdaad best aardig, gelukkig zijn. Maar toch, ik heb het gevoel dat ik niet aan de verwachtingen van mezelf en de mensen om me heen voldoe. En dat doet pijn.
Nicely said!quote:Op zondag 5 april 2009 10:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is helemaal niet verkeerd, telkens 'relaties'van enkele weken is het ook niet he!
ik ben blij en trots op mezelf dat ik het zolang zonder relatie heb volgehouden.
Voorheen ben ik vanaf mijn 15e (eerder al maar die tel ik niet mee) nooit langer dan 2mnd alleen geweest (en in die 2 mnd neukte ik nog wel ook)
ik weet nu dat ik het in mn uppie ook goed kan en een relatie geen must.
sta er nu wel weer open voor maar alleen met een juiste!
Wie update mij even wat PAIQ is? Hoorde cue er ook over kleppen gister.quote:Op zondag 5 april 2009 11:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahah dat is ook mijn ervaring met PaiQ, het is vaak erg gezellig en vrienden worden is geen probleem alleen meer dan dat is het vaak niet.
In Utrecht?quote:Op zondag 5 april 2009 13:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hi sn00t. Trek in een tosti? I'm bakin'
PaiQ is een date site, kan je gratis met elkaar kleppen en dat ding dat matched automatisch aan de hand van een aantal vragen. Best grappig, en je kan er ook prima date materiaal vandaan halen..quote:Op zondag 5 april 2009 13:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wie update mij even wat PAIQ is? Hoorde cue er ook over kleppen gister.
nee.. spoordonk.. bij oirschot..quote:
Nou vooruit.. * zbbrox gaat aan de paiqquote:Op zondag 5 april 2009 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
PaiQ is een date site, kan je gratis met elkaar kleppen en dat ding dat matched automatisch aan de hand van een aantal vragen. Best grappig, en je kan er ook prima date materiaal vandaan halen..
hmmm, jammer, heb wel trek! moet alleen om 3 uur in joetrekt zijn.. dus dat ga ik niet reddenquote:Op zondag 5 april 2009 13:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee.. spoordonk.. bij oirschot..
Nou goed.. des te meer voor mij.
don't know, ik ben vrijdag ook hier voor het laatst geweest.. nog roddels/dates/etc ???quote:Op zondag 5 april 2009 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Ja lekker.
Nog wat spannends gebeurd hier of is het net zo leeg als m'n ziel?
hier is het zo leeg als je zielquote:Op zondag 5 april 2009 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Ja lekker.
Nog wat spannends gebeurd hier of is het net zo leeg als m'n ziel?
As usual dus, maar waar blijft m'n tostiquote:Op zondag 5 april 2009 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hier is het zo leeg als je ziel![]()
straks lekker hardlopen met murmeli(geforceerde lach want heb hekel aan hardlopen maar moet weer gaan sporten haha)
Ik denk dat Cue nu verslag aan het uittikken is van de vleeskeuring gisteren. Hoop dat ik een Approved stempel krijg.quote:Op zondag 5 april 2009 13:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
don't know, ik ben vrijdag ook hier voor het laatst geweest.. nog roddels/dates/etc ???
neen zag gewoon een auto op tvquote:
Hahaquote:Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik denk dat Cue nu verslag aan het uittikken is van de vleeskeuring gisteren. Hoop dat ik een Approved stempel krijg.![]()
en gezoend?quote:Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik denk dat Cue nu verslag aan het uittikken is van de vleeskeuring gisteren. Hoop dat ik een Approved stempel krijg.![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
quote:
Tosti's bak ik alleen voor vrouwtjes of manly champions. Are you a champion?quote:Op zondag 5 april 2009 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
As usual dus, maar waar blijft m'n tosti![]()
Liever jij dan ik(Moet ook weer eens geen fitness eigenlijk maar komt er maar niet van
)
Hup gewoon even gezellig doenquote:Op zondag 5 april 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]Hahaha.
Mijn mama viert vandaag haar verjaardag... Probleem: Ik vind dat nooit zo leuk
Zal ze daar vrolijk van worden denk je?quote:Op zondag 5 april 2009 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die moet ik nog ff aan haar tand voelen.
Doe ik ookquote:Op zondag 5 april 2009 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hup gewoon even gezellig doen![]()
Al is het maar voor een uurtje.
Ik wil geen tosti van jouquote:Op zondag 5 april 2009 13:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Tosti's bak ik alleen voor vrouwtjes of manly champions. Are you a champion?Ik heb boobs en triceps gepwnd daarstraks. Lam.
Hoi!quote:Op zondag 5 april 2009 13:50 schreef DragonFire het volgende:
Het is zondag, de zon schijnt.
Soms zijn er van die dagen dat je gewoon helemaal kan relaxen.
Hoe gaat het met de singles van Fok! vandaag? En ik wil ook een tosti!
Dat is niet het doel.quote:Op zondag 5 april 2009 13:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zal ze daar vrolijk van worden denk je?
Mijn vader verjaard vandaag en normaal houdt hij het ook met heel de familie etc. Maar ze hebben er nooit zin in en daarom heeft ie dit jaar besloten het niet te vieren.quote:Op zondag 5 april 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]Hahaha.
Mijn mama viert vandaag haar verjaardag... Probleem: Ik vind dat nooit zo leuk
Superrrrrrrrrrrrr (met een lange rrrrrr, zie je)quote:Op zondag 5 april 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Hier gaat het prrrrima
En daar?
Joh op een zondag kan je toch best gezellig naar familie gaan. Anders zou ik ze helemaal nooit zienquote:Op zondag 5 april 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vader verjaard vandaag en normaal houdt hij het ook met heel de familie etc. Maar ze hebben er nooit zin in en daarom heeft ie dit jaar besloten het niet te vieren.![]()
Ik ben ook zeer blij daarmee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |