hoe is het gegaan Tazz?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:06 schreef Tazz het volgende:
Hoe-bedoel-u-snel...
Morgen is ze al aan de beurt!!!!
Eerst vanochtend gebeld met aanvullende vragen over optie 1, na overleg met partner weer teruggebeld en gezegd dat we kiezen voor optie 1 (antibiotica met 5 weken wachten zag ik niet zitten).
Daar zouden we over teruggebeld worden en net te horen gekregen dat het morgen al is, en het goede nieuws is, wel op de kinderafdeling! Er was een afzegging! Helemaal super, maar wel ineens supersnel!
ach gos! ik hoop dat ie snel plezier krijgt BM!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons is deze week voor het eerst naar school. En dat valt niet echt mee...
Ik hoop dat hij snel met plezier gaat gaan... [ afbeelding ]
smullen, al is witte bonen twijfel geval hier dus even rust en dan opnieuw proberen anders weer 2 weken rust en dan iets andersquote:
De hele week, maar we laten hem voorlopig maar halve dagen gaan. Dat vind ik meer dan genoeg om mee te beginnen, en in juli is het twee maanden vakantie, dus vond ik het vrij zinloos om hem nu al meteen zolang te laten gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef Moonah het volgende:
Fonske...Lief hoor BM. Hoe vaak gaat hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |