abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:13:08 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68120065
Weet iemand hoe je blauwe viltstift van de muur verwijderd.......
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:21:37 #152
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68120333
*proest*

uhm niet....

Maar misschien met viltstift verwijderaard die ook voor kleren kan.... beetje aceton, maar dat zou ik eerst op een verscholen plekje uittesten.

@Mibos... alweer AB. Hopelijk volgende week snel zekerheid en resultaat.
pi_68120388
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef Vivi het volgende:
Weet iemand hoe je blauwe viltstift van de muur verwijderd.......

eh, geen idee. Wondersponsjes?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:23:52 #154
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68120408
Vivi ik heb geen tips helaas voor je... Daarom krijgt ze hier geen stiften voorlopig
pi_68121680
vivi geen idee.

mibos hopelijk kan ze snel terecht.
mama van 3 kids!
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:02:50 #157
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68121946
Jee Ezra, goed hoor!
Ik ben niet helemaal bijgelezen, maar ik zie dat het patent dat papa hier dacht te hebben op het over de schouder knopen van het rompertje bij het plassen niet doorgaat!

En Brent begint inmiddels ook te launchen ipv te loungen lees ik!

Evenstar, wat een geweldig nieuws, super zeg!

Vivi, dat is precies de reden waarom wij onze foeilelijke lambrizering die al in ons huis zat, maar even laten zitten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 19 april 2009 @ 09:47:26 #158
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68161368
Oi, wij hadden gisteren viltstift op de houten vloer (en op Storm's beentjes) en uiteindelijk ging het er af na gewoon heel lang poetsen met zeepsop. Echt lang schrobben. Op een muur zal dat niet werken, nee. Chloor? Oh wacht, de link van snoopy geeft waarschijnlijk allang dé oplossing!

Storm kan erg goed puzzelen, dat vertellen ze op het kdv ook steeds vol trots. Hij maakt puzzels die de kindjes van bijna 4 nog niet kunnen kennelijk. Ik zie vooral dat ie veel plezier heeft in puzzelen. Gisteren deze bij de bieb gehaald en die maakt ie inderdaad binnen no time, zonder aarzelen.

Houden andere peutertjes er ook zo van?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 19 april 2009 @ 10:18:56 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_68161813
wat knap van Storm
Ezra houdt ook erg van puzzelen ik moet eigenlijk wat nieuwe halen Ik denk, weet niet zeker, maar ik denk dat ie deze ook zou kunnen maken
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 april 2009 @ 10:20:56 #160
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68161848
Storm... Wat knap!
En wat een leuke foto!

Thies kan ook erg goed puzzelen, 50 stukjes.

Hm, van die insteek knopjespuzzels dan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_68161925
jayden is nu niet meer een peutertje natuurlijk, maar die vind van jongs af aan ook puzzeltjes helemaal geweldig, gewone legpuzzels (100+ stukjes inmiddels), 3d puzzel ballen maar ook van die puzzels/concentratiespelletjes als een balletje in en gaatje krijgen of een houten ring van een touwtje zien te krijgen of een kubus maken van de stukjes, etc etc. Hij vind daar echt een enorme uitdaging in, kan uren (gefrustreerd af en toe) daarmee in de weer zijn om tot een oplossing te komen. Als eenmaal de oplossing er is en hij verbeterd zijn tempo erin staat ie dan ook echt te poppelen voor iets nieuws.
  zondag 19 april 2009 @ 10:46:25 #162
24188 Belana
kloon van belana
pi_68162245
dat vind ik dan ook heel knap knorretje wow!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 april 2009 @ 10:58:55 #163
105850 Fuente
mamamuts
pi_68162480
Wow dat is zeker knap!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 19 april 2009 @ 11:05:44 #164
108648 cattie
lieve moeder
pi_68162607
Zo, knap hoor van Storm, Ezra en Jayden!

Ik was al trots dat Ive nu puzzels van 12 stukjes maakt (met een beetje hulp). Hij vindt het sinds kort ook leuk.
  zondag 19 april 2009 @ 12:30:00 #165
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68164637
Nog even heel hard jompelen voor arwen wat heerlijk voor jullie

Hier weer even minder met eten. hij eet van nauwelijks naar niks meer. hij klaagt ook heel vaak over pijn aan zn voorbuik (onderin) en zn rugbuik. zn darmen dus.
*radeloos is*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 19 april 2009 @ 12:51:54 #166
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68165423
Anna vindt puzzelen ook erg leuk. De houten nopjes puzzels kan ze goed zelf (ook 8 door elkaar), maar die andere soort, zoals Storm heeft, gaat niet zo goed. Wij krijgen de stukjes om ze goed te leggen en af en toe probeert ze wat. Het moet vooral niet te lang duren.

Arme max, misschien toch iets dat daar niet goed zit? Ben je er al mee bij de huisarts geweest?

Het eten wisselt hier heel erg, maar zo erg als Max is het gelukkig niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68183723
Wat een schattige foto van Storm!

Juliette puzzelt nu met iig 16 stukjes goed. Maar het is geen grote hobby van haar. Myrthe kon voor haar 2e verjaardag veel beter puzzelen dus ik vind eigenlijk helemaal niet dat Juul 't goed kan.
Ze slaapt nu trouwens goed in haar nieuwe meegroeibedje en ook zonder bv .
Heerlijk weer vandaag, ik heb zin in onze vakantie volgende week.

/edit
Hmm, dit klinkt wel heel stom zo. Ik vind 't echt knap van Storm, en leuk dat hij zo graag puzzelt.
Alleen valt het bij juliette me helemaal niet zo op dat 't knap zou kunnen zijn omdat myrthe voor haar 2e verjaardag puzzels tot zo'n 60 stukjes maakte. en juliette begon pas na haar 2e verjaardag echt door te krijgen hoe je 4 stukjes aan elkaar kon krijgen. gewoon een heel ander kind dus, en minder opvallend snel daarmee.

[ Bericht 15% gewijzigd door poemojn op 19-04-2009 22:25:33 ]
pi_68186207
Wat knap van Storm!!

Wij zitten in de WAAROM fase.. ik word er kierewiet van. Vandaag de hele dag waarom dan, waarom, waarom dan.. we gingen een ijsje halen. Amber wilde nog naar andere winkels maar ja, zondag he. DUs ze vroeg waarom zijn de winkels niet open, dus ik zei omdat het zondag is, waarom dan? en zo ging het dus de hele dag.. waarom moet ik opruimen, waarom moet ik mijn pyama aan, waarom moet ik slapen, waarom moet ik eten,.... ARGGHH
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68186986
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:46 schreef Belana het volgende:
dat vind ik dan ook heel knap knorretje wow!!
jep we zijn dan ook apetrots daarop Nu de rest nog want zoals je vaak leest en hoort gaat iets heel goed kunnen ten koste van andere vaardigheden. maar daar kent hij dan ook totaal weer geen interesse in en totaal geen doorzettingsvermogen. Maar goed hij is nog maar 4 (4 en een half !!, heel belangrijk volgens hem want met 4 en een half ben je groter dan 4) komt hopelijk ooit vanzelf goed
pi_68193511
\Amber moest vanmorgen voor het eerst in een jaar heel hard huilen toen we weggingen bij de psz. Ze was helemaal in tranen.. zo zielig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 20 april 2009 @ 13:31:18 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_68200783
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef knorretje het volgende:

[..]

jep we zijn dan ook apetrots daarop Nu de rest nog want zoals je vaak leest en hoort gaat iets heel goed kunnen ten koste van andere vaardigheden. maar daar kent hij dan ook totaal weer geen interesse in en totaal geen doorzettingsvermogen. Maar goed hij is nog maar 4 (4 en een half !!, heel belangrijk volgens hem want met 4 en een half ben je groter dan 4) komt hopelijk ooit vanzelf goed
ow ja, 4 en een half dat vond Liam ook heel belangrijk en 5 is het nu helemaal natuurlijk!
tja, en verder herkenbaar, in de zin dat Liam heel goed kan praten, die heeft echt een enorme woordenschat, maar veel andere dingen gaan minder. ach, het zal wel goed komen met ze.
maar jullie zijn terecht trots!
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 april 2009 @ 22:22:13 #172
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_68220242
Hier ook een puzzelaartje. Maakt elke keer op KDV puzzels van oudere kindjes en is daar steeds sneller in. Ook leuk als je haar pest door verkeerd "te helpen". Stukjes verkeerd neer leggen.. "neehee, passe niet".

Vandaag hadden we de afspraak bij de KNO arts assistente in het ziekenhuis. Eerst wat vragen beantwoord en hierna gekeken in de keel en in de oren. Hierna haalde ze met een dun haakje ook wat oorsmeer uit de oren en dit deed toch wel wat zeer. Het was toen al gelijk duidelijk dat men verder zou gaan en we niet direct naar huis werden gestuurd. Idd dus eerst proberen voor een gehoortest, maar Mahre niet duidelijk kunnen maken wat de bedoeling is van een gehoortest. Hierna weer terug naar de KNO ass, die gelijk ook een arts erbij riep om te overleggen. Die ging ook kijken in de keel en oren en haalde me toch een paar dikke proppen "spul" uit de oren. Gelukkig nu zonder huilen.
Na wat medische abracadabra tussen arts en ass. werd duidelijk dat we het totale pakket met volledige opties kregen. Neus- én keelamandelen én sneetje in trommelvlies zodat het vocht weg kan. Het lijkt er zelfs op dat ze Mahre met voorrang willen behandelen, nl. tussen 1 en 2 weken terwijl de wachttijd nu ruim 4 weken is. (dit zou ons ook uitkomen ovm de vakantie over 5 weken). Hier zouden ze over terugbellen wanneer er plek was.

Toen door naar de anesthesist, weer een formulier invullen, weer vragen en een onderzoek ivm de narcose. Totaal 2 uur bezig geweest vanochtend, gelukkig waren we toen klaar want Mahre had inmiddels geen zin meer en wilde naar huis..

Toen we later teruggebeld werden bleek dat er geen mogelijkheid was om een gaatje te vinden.
Nu kregen we 2 opties.
1. Eerder behandelen (binnen 2 weken) maar dan niet op de dagopvang, maar bij de volwassenen. Nadeel extra buisje in de keel en iets zwaardere narcose.
2. Wachten tot na de vakantie (2e week juni) en in de tussentijd behandelen met Antibiotica.

Het wachten zie ik niet zitten en al helemaal niet die antibiotica. Morgenvroeg nog eens bellen voor extra uitleg over optie 1 en goed de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen.

Zo, lekker lang verhaal. Maar we weten nu wel wat eraan zit te komen terwijl beide huisartsen Mahre eerst niet wilde doorsturen en nu blijkt dat ze met voorrang behandeld gaat worden... Toch maar even de volgende keer melden bij de huisarts...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_68227553
tazz jeejtje lekkere ha. hopelijk gaat het snel beter met je meisje.

wat knap zeg zo die puzzels maken.die van mij vind het na 2 min. wel klaar. ik merk wel dat we wat moeilijkere puzzels moeten gaan halen maar volgende week is het 30 april vrijmarkt gaan we zoeken en kopen.
mama van 3 kids!
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:06:26 #174
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_68236955
Hoe-bedoel-u-snel...

Morgen is ze al aan de beurt!!!!

Eerst vanochtend gebeld met aanvullende vragen over optie 1, na overleg met partner weer teruggebeld en gezegd dat we kiezen voor optie 1 (antibiotica met 5 weken wachten zag ik niet zitten).
Daar zouden we over teruggebeld worden en net te horen gekregen dat het morgen al is, en het goede nieuws is, wel op de kinderafdeling! Er was een afzegging! Helemaal super, maar wel ineens supersnel!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:44:09 #175
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68238077
Lekker vlot, Tazz. Hebben jullie het iig ook fijn snel achter de rug. Succes en sterkte alvast!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')