Dat schiet er dan inderdaad bij in, hier ook even met z'n tweeën door het huis gejaagd, weer stuk schoner en opgeruimder.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:38 schreef Mibos2 het volgende:
Nu weer verder met het huishouden rommelen gaat want heb deze week iedere dag in een ziekenhuis of fysiopraktijk gezeten. Arghhh...
Het is niet echt verplicht. Dat is pas vanaf de lagere school (zes jaar), maar het wordt wel heel sterk aangeraden omdat de kinderen anders een serieuze achterstand krijgen. Maar je mag ze dus gerust af en toe een dag thuis houden van de kleuterklassen. Alleen weet ik niet of dat veel zin heeft voor Fons, ben bang dat het dan nog veel langer gaat duren eer hij het gewoon is.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Moonah het volgende:
Jeetje BM, wat heftig dat fons eigenlijkhele dagen naar school moet.
Is dat de gewoonte in belgië? of zelfs verplicht? Yuk, moet er niet aan denken.Een ochtend en een middag per week vind ik voorlopig genoeg. Hopelijk gaat Fons (en mama en papa...) het snel leuk vinden.
Thnxquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef PM-girl het volgende:
Vervelend Paradijsvogeltje! Ik heb geen tips voor je, zoveel mogelijk blootvoets lijkt me wel goed inderdaad.
Succes ermee!
Och gosh, die arme kindjes in nederland dan.... Díe zullen een hoop achterstand hebben dan...quote:Op donderdag 23 april 2009 17:57 schreef Bass-Miss het volgende:
maar het wordt wel heel sterk aangeraden omdat de kinderen anders een serieuze achterstand krijgen.
Ow, maar het is ook voornamelijk spelen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och gosh, die arme kindjes in nederland dan.... Díe zullen een hoop achterstand hebben dan...![]()
is niet persoonlijk hoor BM'eke, maar ik ben heel erg voor heel lang spelen. Daar leert een kind zó veel van.![]()
Fijn dat Fons een beetje zijn draai aan het vinden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |