abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67961456
K_P de toppers van Meikes verjaardag zijn vooral het keukentje, de dokterskoffer en de loopfiets.

Mooi dat Sara opknapt!

Meike is nog steeds niet erg fit. Ze eet heel slecht en is zo onwijs snel uit dr hum. Als een zandtaartje mislukt bijv. dan breekt de hel los. Zal allemaal wel met die kiezen te maken hebben, hoewel haar klieren ook wat opgezet zijn.

Trouwens, wat heb je dat handig opgelost met die romper Sugar! Daar had ik nou nog nooit aan gedacht.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 13 april 2009 @ 08:08:40 #77
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67969027
Madame gaat tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed. Twee dagen in de week moet er ze (zolang het druk blijft op mijn werk) om 6.30 uur uit. Anders een uurtje later.

Grootste successen waren hier het glijbaantje, de fiets, het keukentje en een boekje met foam puzzelstukken er in.

Zaterdag gaan we op kraamvisite bij een vriendinnetje dat grote zus is geworden. De laatste twee keer dat we daar waren was ze helemaal overstuur toen we naar huis gingen. Eerst dacht ik dat ze moe was, maar als we iets anders doen op dezelfde tijd (boodschappen, zwemmen, kinderboerderij) is het geen probleem. Nu had ze het laatst ook bij een ander vriendinnetje. Ik ga nu denken dat het komt omdat ze echt daar wil blijven om te spelen. Ik kondig vooraf een paar keer aan dat we bijna gaan, dus dat weet ze wel. Nu gaan we dus op kraamvisite en maar een uurtje, is al druk genoeg voor moeders en baby.
Herkennen jullie dit? Hoe pakken jullie dat aan? Ze is echt helemaal overstuur als we gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 13 april 2009 @ 10:13:34 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_67969882
ja Yppy, dat heeft Ezra ook en ik denk alle kinderen wel. Ik maak er eerlijk gezegd niet zoveel van, hij heeft niets te vertellen, we gaan gewoon. beetje toestand om een jas aan te krijgen dan soms dat wel, maar het is dus gewoon bij kop en kont en gaan.
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 april 2009 @ 10:16:21 #79
108648 cattie
lieve moeder
pi_67969929
Ive wil soms ook niet weg. Ik doe dan net als Belana, oppakken en gaan. Ive is dan, als we eenmaal weg zijn, binnen een paar minuten ook wel weer rustig.

Ive wilde gisteren niet weg bij mijn schoonvader. Ive heeft namelijk 2 ooms van 10 en 12 jaar en daar speelt hij graag mee. Stoeien, voetballen, mee op de skelter, echt heel leuk! Als een echte jongen was hij helemaal vies.
pi_67970025
Bij Sara is het dan ook een kwestie van oppakken en gaan. Ze leert nu wel langzaam aan dat ze er ook nog wel weer eens naar teruggaat en dan is het goed.

Karin, hopelijk is Meike snel weer de oude

Sara gaat overigens tussen 19:00 en 19:30 naar bed. Maar zo af en toe ook al om 18:30, en als ze heel gezellig is dan gaat ze tegen 20:00 (weekend). Maar dat gebeurt bijna nooit
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 13 april 2009 @ 10:25:07 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_67970054
Ezra is ook altijd snel weer rustig ja

ow wat heerlijk cattie, zo'n lekkere vieze knul die heerlijk gespeeld heeft Ik vind dat ook fijn
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 april 2009 @ 14:39:27 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_67976314
En hij heeft net op de wc gepoept nu maar een onderbroek aan gedaan, ik denk dat ie er aan toe is om te oefenen
stormy waters...
sailin'
pi_67976348
Doen jullie peuters dit ook? Sara heeft een nieuw iets. Als ze boos is (en dat is ze zo'n 10 keer op een dag) dan roept ze bijvoorbeeld dat ze noooooooooit meer wil knuffelen met ons, of dat ze bij opa en oma gaat wonen, of ze gaat in de hal zitten en zegt dat ze nooooooooooooit meer in de woonkamer komt.
Op zich kan ik er niet echt boos van worden, het is iets wat zij noemt, maar eigenlijk wil ik het niet hebben dat ze dat zegt. Maar op dat moment is ze al boos, dus.. cirkeltje.
Hoe zouden jullie dit doen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67976384
Hee wat goed Belana En ook wel spannend he?
Sara
Merel
Ukje
  maandag 13 april 2009 @ 15:05:45 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67976927
Fuente, ik negeer zulk moppergedrag of maak Brent aan het lachen. Soms duurt het heel lang voor ie lacht maar ik kan het langer volhouden.

Had ie net een stukje cracker in zijn neus gepropt en dat was niet te zien maar deed natuurlijk wel zeer. Ik had al een paar keer gekeken en zijn neus gepoetst en er in geknepen maar zag niks. Zit ie daar te jankebekken, komt er opeens zo'n stukje cracker half versloft door het snot zijn neus uitlopen. Ik heb de rest er ook uitgepeuterd en kreeg nog een 'Goed zo, mama !' toe. En toen was het over. Ik hoop oprecht dat dit weer zo'n leermoment voor hem was.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 13 april 2009 @ 15:09:27 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_67977001
oei rocka, dat hoop ik ook, want dat vind ik altijd een beetje eng

Fuente, ezra doet dat nog niet, maar ik ken het wel van Liam en dan zeg ik eigenlijk altijd iets als: nou das prima toch, dan doe je dat toch. het hoort erbij, wat moet je anders zeggen als kind
stormy waters...
sailin'
pi_67977063
Ja da's ook wel weer waar. Negeermodus aan dus

Rocka, whoeps! Crackers in neusjes klinkt niet fijn Maar wat je zelf al zegt, hopelijk doettie het nu niet weer.
Sara
Merel
Ukje
  maandag 13 april 2009 @ 15:13:12 #88
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67977073
Brent antwoord op alles wat gezegd of gevraagd wordt met nette zinnen maar dan met NIET of NEE erin. Het is zelfs zo erg als ik wil vragen of ie zijn jas aan wil doen om zo weg te gaan ik het zo aan pak: Brent, doe maar niet je jas aan want je mag niet mee!' En dan staat ie serieus gelijk op, doet zijn jas aan en zegt 'Ik mag mee'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67977132
Ooh dat doet Sara ook! En erg dat we daar ook op inspelen Maar goed, je moet toch wat he
Sara
Merel
Ukje
  maandag 13 april 2009 @ 15:17:55 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_67977182
ze zijn ook allemaal hetzelfde he
stormy waters...
sailin'
pi_67977195
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:17 schreef Belana het volgende:
ze zijn ook allemaal hetzelfde he
We kunnen ze zo onderling uitwisselen
Sara
Merel
Ukje
  maandag 13 april 2009 @ 15:19:51 #92
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_67977215
Lotte gaat er meestal tussen 19:00 en 20:00 in, dat komt ook doordat papa laat thuiskomt en we vaak pas laat eten.
Ze staat dan ook vaak pas laat op (rond 8 uur en momenteel later)

Vanmorgen had ik een paniekend kind ze heeft iets met vliegende beestjes en nu vloog er een huge bij de kamer in. grote paniek, niet meer rustig te krijgen. Ze ligt nu te slapen (doet ze normaal niet meer tussen de middag)
Even kijken of ze zo weer rustig is.
Nu zit die bij alleen gevangen onder een bakje en ik durf hem niet buiten te zetten (ben zelf ook een beetje bang maar heb het niet proberen te laten merken lastig hoor)

oh en potje plassen, ze wil er wel weer soms op, maar ze wil dan perse resultaat.
Ze blijft dus lang zitten en als de plas bijna komt wil ze snel een luier aan.
Binnenkort laat ik haar maar in ons eigen huis in haar blote kont rondlopen kijken wat ze dan doet. Er is nog een drempeltje voor haar. Dat ze het voelt aankomen zie en merk ik wel aan haar. Ook met poepen, dan zegt ze nee ik ga niet poepen ik wil in de zandbak spelen. vervolgens staat ze toch te poepen hahaha
ach het komt wel.
  maandag 13 april 2009 @ 15:21:35 #93
141023 ik80
pi_67977263
Rocka, heel herkenbaar!
grappig hoe je dat beschrijft!
  Milf dinsdag 14 april 2009 @ 13:59:10 #94
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_68004615
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:05 schreef RockabeIIa het volgende:

Had ie net een stukje cracker in zijn neus gepropt en dat was niet te zien maar deed natuurlijk wel zeer. Ik had al een paar keer gekeken en zijn neus gepoetst en er in geknepen maar zag niks. Zit ie daar te jankebekken, komt er opeens zo'n stukje cracker half versloft door het snot zijn neus uitlopen. Ik heb de rest er ook uitgepeuterd en kreeg nog een 'Goed zo, mama !' toe. En toen was het over. Ik hoop oprecht dat dit weer zo'n leermoment voor hem was.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf dinsdag 14 april 2009 @ 14:01:36 #95
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_68004690
Potje hier is wel leuk. Maar poepen in je luier is nog wat veiliger. Dametje is net twee en ik wil eik heel graag van die luiers af . Ze voelt de drang om te poepen wel. Ze roept dat ze moet poepen. Op de WC aangekomen moet ze wat windjes laten en dan is ze "klaar". 5 minuten later poept ze echt maar dan in de luier hahaha. Ze heeft nu wel twee keer op het potje gepoept. En trots dat ze dan is, ze kan er úúúren naar kijken .

Pajs is iets wat ze denk ik nog niet voelt. ( plas )
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_68005797
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:41 schreef Fuente het volgende:
Doen jullie peuters dit ook? Sara heeft een nieuw iets. Als ze boos is (en dat is ze zo'n 10 keer op een dag) dan roept ze bijvoorbeeld dat ze noooooooooit meer wil knuffelen met ons, of dat ze bij opa en oma gaat wonen, of ze gaat in de hal zitten en zegt dat ze nooooooooooooit meer in de woonkamer komt.
Op zich kan ik er niet echt boos van worden, het is iets wat zij noemt, maar eigenlijk wil ik het niet hebben dat ze dat zegt. Maar op dat moment is ze al boos, dus.. cirkeltje.
Hoe zouden jullie dit doen?
Dit hebben we hier ook gehad, het is alweer zo'n half jaartje geleden. Ik kreeg meestal te horen dat ze nooit meer met me wilde spelen of dat ze me nooit meer lief zou vinden. Ik zei meestal iets als: "nooit is wel erg lang" of "Dat zou ik jammer vinden" maar schonk er verder niet zoveel aandacht aan. Ja, zeggen dat ze best boos mag zijn (afhankelijk van de situatie dan hè. Ze heeft ook nogal de onhebbelijke peutereigenschap om zonder reden boos te worden op momenten dat ik denk: "zoek het lekker uit".)

Nu zegt ze dat soort dingen eigenlijk nooit meer. Ze is nog wel regelmatig boos, dat dan weer wel.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:23:05 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68017941
Vandaag ging ik Dean ophalen bij het KDV en de leidster vertelde me dat hij de hele middag hand in hand had gelopen in de tuin met een meisje .

Ik ging hem even verschonen voordat we gingen en toen zei hij: "Mama? Dean vind Amber heew lief. Hoowwwwr. "

.

Toen gingen we weg en ging hij heel overdreven naar haar zwaaien. "Dáhag Amber, dagdag! Dahaaag!" *zwaaizwaai* .

En het mokkel keek ongeinteresseerd terug en nam niet eens de moeite om haar arm op te tillen omdat ze op een hobbelkoe zat . De trrrut!

En toen fietsten we naar huis en zei hij:
"Mama?"
"Ja schatje?"
"Dean heew blij."

.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68018005
Dean!! wat lief!!

Pfffff ik heb weer een strontverkouden, nieserig, hoestering kindje.
Vrijdag in de auto heeft ze in een uurtje tijd zeker 30 keer geniest. Toen werd ze ineens weer strontverkouden om vervolgens haar longen weer uit haar lijf te hoesten.. word er een beetje gek van ondertussen.. het ging net 2 weken goed..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:25:17 #99
141023 ik80
pi_68018020
Hmm valdagje gehda vandaag, gelukkig is ze er redelijk vanaf gekomen met een flinke buil op haar voorhoofd en wat blauwe plekken her en der.
Het gaat dan toch ook tijd worden voor een groot bed, want uit je ledikant kan je hard vallen, ze was wel geschrokken (en mama ook) nog evne en dan is het nieuwe huis klaar, daar staat een groot bed klaar
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:26:35 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_68018070
ach gossie Dean
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')