Madame gaat tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed. Twee dagen in de week moet er ze (zolang het druk blijft op mijn werk) om 6.30 uur uit. Anders een uurtje later.
Grootste successen waren hier het glijbaantje, de fiets, het keukentje en een boekje met foam puzzelstukken er in.
Zaterdag gaan we op kraamvisite bij een vriendinnetje dat grote zus is geworden. De laatste twee keer dat we daar waren was ze helemaal overstuur toen we naar huis gingen. Eerst dacht ik dat ze moe was, maar als we iets anders doen op dezelfde tijd (boodschappen, zwemmen, kinderboerderij) is het geen probleem. Nu had ze het laatst ook bij een ander vriendinnetje. Ik ga nu denken dat het komt omdat ze echt daar wil blijven om te spelen. Ik kondig vooraf een paar keer aan dat we bijna gaan, dus dat weet ze wel. Nu gaan we dus op kraamvisite en maar een uurtje, is al druk genoeg voor moeders en baby.
Herkennen jullie dit? Hoe pakken jullie dat aan? Ze is echt helemaal overstuur als we gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*