abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:07:47 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67807722
Goedzo Brent en Ezra! Thies beterschap, lekker snotjong .

Hier voor het eerst een opvoedkundig dilemma, S. gaat regelmatig op het halletje een sigaretje roken wat natuurlijk niet ongemerkt voorbijgaat. Dan zegt ie "Papa is zó terug", (ik heb hem al "verboden"om te zeggen dat ie gaat roken ). Maar helaas heeft dat niet echt vruchten afgeworpen want Dean stond gisteren doodleuk met de klink van de voordeur in zijn hand: Deantje zó terug mama! Doeidoei! Toen ik vroeg wat ie ging doen was het antwoord "Evuh jetje joke! ". Nou, drama natuurlijk toen ik zei dat dat niet zo'n goed plan was..hoe moet ik dit aanpakken???
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:14:31 #27
24188 Belana
kloon van belana
pi_67807971
viev, lastig als je er zelf zo op tegen bent, maar ik zou er geen drama van maken, het is nu eenmaal iets wat papa doet en dat is interessant, zonder dat ie echt weet wat het is. Ezra zegt het ook: Ezra sjekkie wokuh!
tja... moeilijk, maar niet heel veel aan te doen lijkt me.
(wij roken allebei, ik hoop van harte dat de kinderen dat niet gaan doen, stom genoeg...)

en ff een voor je
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:15:15 #28
24188 Belana
kloon van belana
pi_67808003
Brent ook aan de pot, woeiii! Ezra is er weer mee gestopt maar het komt wel weer denk ik dan maar
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:42:33 #29
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67809070
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:14 schreef Belana het volgende:
viev, lastig als je er zelf zo op tegen bent, maar ik zou er geen drama van maken, het is nu eenmaal iets wat papa doet en dat is interessant, zonder dat ie echt weet wat het is. Ezra zegt het ook: Ezra sjekkie wokuh!
tja... moeilijk, maar niet heel veel aan te doen lijkt me.
(wij roken allebei, ik hoop van harte dat de kinderen dat niet gaan doen, stom genoeg...)

en ff een voor je
Thanks

Ik rook zelf alleen als ik uitga en na uitvaarten .

Maar ik wil gewoon niet dat Dean mij ziet roken dus da doe ik ook niet. Ik vind het alleen moeilijk want als ik ga zeggen dat het heel ongezond is lokt dat natuurlijk weer de volgende vraag uit, En als ik zeg dat het voor grote mensen is, is dat wel zo, maar het is natuurlijk niet vanzelfsorekend om te roken en dat wil ik wel benadrukken.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:40:18 #30
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67811545
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:15 schreef Belana het volgende:
Brent ook aan de pot, woeiii! Ezra is er weer mee gestopt maar het komt wel weer denk ik dan maar
Als het hem uit komt, hoor. En hij zit er alleen maar op te lounchen en doet alsof ie heel hard drukt maar nog geen druppeltje of korreltje te bekennen. Zo gauw ie een scheet laat schrikt hij en moet de luier heel snel aan
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:45:36 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67811795
Dean zit er wel eens op en dan zegt ie "PSSHHHHHH"!!!!

Klaar! .
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:55:05 #32
190853 RockabeIIa
pi_67812232
Hij snapt het iig wel, Vivi. Dat is al een heel begin.
Brent vind het vooral heel gezellig om in zijn blote tokusje rond te wieberen, denk ik wel es. Onze kleine nudist. Hij drukt wel altijd zijn benen tegen elkaar. Ik denk omdat er anders iets wiebelt en dat zal wel raar voelen ofzo. Zijn er meer peutermoeders bij wie hun zoon dat doet?
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:57:05 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67812305
Als ie zijn sokken ook maar uitdoet dan..naakte mannen met sokken..Brr!
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:00:28 #34
593 sjak
Juffie Bloem
pi_67812452
Ieks, naar beeld Vivi!
Met betrekking tot dat roken ga ik met Belana mee. Zo min mogelijk aandacht aan geven. Het is nu alsof je zegt: Je mag NIET, ik herhaal NIET, aan een roze olifant denken! Waar denk je aan. Precies....
Lekker douchen!
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:01:15 #35
190853 RockabeIIa
pi_67812485
Alles gaat uit anders is het niet blootje Zelfs zijn Rollie-, Muck- of Bobsokken

Oooooh, roze olifantjes
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:03:45 #36
593 sjak
Juffie Bloem
pi_67812575
Hebben die van jou ook grote oren, Rocka?
Lekker douchen!
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:05:50 #37
190853 RockabeIIa
pi_67812639
Ja, en ze zijn kniehoogte en hebben grote lurven

Brent heeft trouwens zo'n grote olifant van de Ikea. Hij is gek op olifanten.
pi_67817287
vivi mijn vader rookt ook en als hij naar buiten gaat zegt ze al opa roken. dan zegt ze standaard er achteraan dat het bah vies is. misschien kun je het het uitleggen?

snakelady hoe is het met Demi.

belana het potje komt wel weer. hij heeft al een grote stap gemaakt.

als ik die mij erop zet is het standaard mama schone luier
nu zit ze te schreeuwen er zitten volgens haar spinnen in de schone luiers
mama van 3 kids!
pi_67835533
Wat fijn dat het weer goed gaat met Demi!

En het is natuurlijk ook fijn dat Thies weer beter is. Jammer dat hij niet meer op het potje gaat, maar dat komt vast wel weer.

Vivi, ik vraag me ook vaak af hoe ik daar nou mee om moet gaan. Wij roken niet, maar de opa's en oma's wel.
Ik probeer er zo min mogelijk aan dacht aan te besteden maar het lijkt echt een aantrekkingskracht op die kleintjes te hebben.
Ik zeg zelf trouwens niet dat het vies is, want dan moet je later weer gaan uitleggen waarom opa en oma dan wel roken.

Over roken gesproken. Ik hoorde afgelopen weekend van een moeder dat ze haar kind van 2 had laten roken om het hem af te leren, omdat hij riep: lekker roken. Hoe belachelijk is dat dan.

Ik had hier laatst gepost dat Damian soms erg baldadig en stout kan zijn, maar we zijn er nu achter dat hij dat niet doet omdat hij niet wil luisteren, maar omdat hij regelmatig ontzettend gefrustreerd kan zijn. (Dus ik voel me best schuldig dat hij daar toch regelmatig voor op de gang gezeten heeft.) Erg vervelend voor hem, maar het lijkt al wat beter te gaan. Ik probeer rustig tegen hem in te praten en een hoop uit te leggen en dat lijkt best goed te werken.
Gelukkig is hij ook erg lief. Gister kwam ik pas rond half 8 thuis van school en Damian had me de hele dag niet gezien. Ik werd meteen meegetrokken en hij wilde op schoot zitten. Hij begon me heel stevig te knuffelen en kusjes te geven en te aaien over mijn wangen alsof hij me al maanden had moeten missen.
  woensdag 8 april 2009 @ 20:12:59 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_67840348
Gelukkig nu wel duidelijk dat Damian gefrusteerd is en dan kun je er ook op inspelen. En wat dat je zo lekker platgeknuffeld bent.

Maud heeft weer iets nieuws ondekt. Kusjes terughalen. Vanochtend gaf ze me elke keer een kusje en vervolgens pakte ze die met d'r handje terug met de woorden: neehee, mijn koesje.

En ook hier worden de voorzichtige stappen naar zindelijkheid genomen. Ze wil soms zelf op het potje en vanavond wilde ze poepen, maar toen kwam er niets. Een kwartier later wel.... dus het begin is er.
pi_67894877
Hee wat goed van Maud! En wat lief van de koesjes

Sara is ziek. Weer spugen, buikpijn. Ik dacht eerst vanmorgen dat ze zich aanstelde Maar toen ze toch wel zielig bleef maar even getempt, en ja hoor, koorts. Vlak erna begon ze te spugen. Dus maar lekker rustig aan vandaag, ze ligt nu te slapen op de bank.
Ik vind het altijd zo onwijs zielig als ze ziek is.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:45:52 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_67896429
Ezra plast nu iedere keer in bed dan doet ie zijn piemel uit zijn luier en gaat plassen
al een paar keer toegesproken, moet zeggen dat ie het sinds gisteren niet meer gedaan heeft gelukkig. Op het kdv is ie ook al op zo'n wc'tje geweest, het zit er echt wel aan te komen. Maar het gaat op zijn Ezra's...kalm aan
stormy waters...
sailin'
pi_67896505
beterschap voor Sara!

Ezra, wat zijn dat voor streken haha!

Meike is ook niet helemaal lekker, al een paar dagen koorts, en nu blijkt dat er een kies doorkomt waar ze erg last van heeft. Er zit een megabult in haar mond, echt sneu.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:26:41 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_67897497
ach gos, hoop dat ie er snel door is!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:46:20 #45
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_67906814

Zo voel ik mij nu ongeveer...

De cadeaus zijn ingepakt, de eieren hardgekookt en geverfd, de taart en cakejes gebakken en versierd. Straks nog slingers ophangen, verder schrobben en boenen, pastasalade maken, soep koken, me druk maken om onzinnige details en hoogstwaarschijnlijk een fles wijn leegtetteren onder het terugkijken op 4 jaar Julius.

WOW!

peuters!

[ Bericht 29% gewijzigd door renzell op 10-04-2009 20:51:37 ]
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:52:58 #46
105888 renzell
pi_67907013
Belana; nog even een reactie op je mannen in het fototopic hoor, want OMG, wat zijn ze knap!!! Die ogen! Ik wil ze opeten, maar écht.
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:55:21 #47
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67907104
Renz, daar gaan jullie! Op naar school, kleuterliefdes, moeilijke vragen, hobbels en ineens een heul groot kind! Veel plezier en geef dat jarig dier een dikke kus!
Ik ben benieuwd oe jullie het schoolgebeuren gaan ervaren! x
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:58:37 #48
105888 renzell
pi_67907244
Ja zeg, die kleuterschool, dat kwam er ook nog eens even tussendoor. Maar het gaat tot nu toe heel erg goed! Hij is al 4 keer wezen 'oefenen' en zonder al te veel problemen. Vanaf dinsdag dus voor het echie. Spannend, maar ik voel ook aan alles dat ie er klaar voor is. Meer dan klaar zelfs. Dus ik vertrouw er maar op dat het goedkomt.

En heeft elke moeder dat; de tranen brandend in je ogen als je je kind voor de eerste keer wegbrengt naar de kleuterschool en je hem of haar zomaar heel dapper in die hele grote kring met vreemde kindjes ziet zitten?
pi_67907974
Renzell, ik denk het wel
Wat spannend, Julius 4 Heel veel plezier morgen, en alvast een dikke knuffel voor je traantjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67908005
Alvast gefeliciteerd Renzell!

Ik las wat over zindelijkheid. Vandaag weer een poging gedaan. Lekker buiten met alleen onderbroek aan. Paar ongelukjes gehad en niet op het potje/wc geweest. Het lijkt wel alsof het haar niet uitmaakt.
Zo stom vind ik van mezelf om me er nu druk om te maken. En naar de opmerkingen van anderen te luisteren. Bah!

Kim is nu 2x mee geweest naar Tyler en dat ging heel goed! Is weleens anders geweest. Dus daar zijn we heel blij mee en ook trots!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')