Niets mis met metal, homo.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef DurumDoner het volgende:
Ik weet ff niet wie triester is. Iemand die THC draait in ze auto. Of iemand die metaldraait in zijn auto. Ik denk gelijkspel.
[ afbeelding ]
hey bezorg jij ook?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef DurumDoner het volgende:
Ik weet ff niet wie triester is. Iemand die THC draait in ze auto. Of iemand die metaldraait in zijn auto. Ik denk gelijkspel.
[ afbeelding ]
Ja op een gejatte brommertquote:
nee hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:03 schreef stamppot het volgende:
Dit moet wel een anticlimax voor je zijn postmortum, de reacties hier... maar had je dan verwacht van EINZZ jij bent stoer reactieS?
Oh, zegt 'ie dátquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef Salsaneck het volgende:
Arbijan, de man, met ballen, opvallende vent
Jij luistert die negertmuziek?quote:
DE BIJ IS TERUG!!!!111einsquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:10 schreef Nosh het volgende:
Tuurlijk rijden ze weg, ik zou ook niks te maken willen hebben met zo'n potentiële schoolschieter..
zageresquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:13 schreef Meddo het volgende:
Die metal muziek is wel redelijk alleen jammer van die zanger
Het was wel een superstylo golfje met vlammen op de zijkant en vet chille spinners, ja?quote:
Geen van beidenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:09 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Jij luistert die negertmuziek?
Metal
Ik zie hier mijn vriend DurumDoner één van de grootste producers aanhalen, en zou graag ook met een ánder geluid willen komen. Mijn man Pete Rock:quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:18 schreef DurumDoner het volgende:
Laat ik eens zo vriendelijk zijn om dit bleke metal topic een beetje kleur te geven. Op de beat van DJ Premier. Dames en heren, dit is Jay-Z.
Hey, een Premier fan! De beste man heeft afgelopen zaterdag in De Melkweg staan draaien, in de hoofdstad, en deed dat niet onverdienstelijk! Top avondje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zie hier mijn vriend DurumDoner één van de grootste producers aanhalen, en zou graag ook met een ánder geluid willen komen. Mijn man Pete Rock:
Deze man blijkt te weten! Tjonge!quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:29 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Hey, een Premier fan! De beste man heeft afgelopen zaterdag in De Melkweg staan draaien, in de hoofdstad, en deed dat niet onverdienstelijk! Top avondje.
Bij deze nog een classic van ook in mijn ogen de grootste producer. Dames en Heren, op de beat van DJ Premier, dit is Non Phixion met Rock stars!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:34 schreef Mopst3r het volgende:
Laten we allemaal een youtube link posten!!!!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:34 schreef Mopst3r het volgende:
Laten we allemaal een youtube link posten!!!!
En op mijn beurt.. Ik geef u, Jeru the Damaja, met Bullshitquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Deze man blijkt te weten! Tjonge!
En om meteen maar door te gaan met de jazzy beats, nu we toch bezig zijn:
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big
Big Big Big Big Big Big Big Big Big Big
Ja, dan denk jij van 'JEMIG GEEFT DIE GAST PROPS AAN IEDEREEN OFZO', maar neen!quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, dan denk jij van 'JEMIG GEEFT DIE GAST PROPS AAN IEDEREEN OFZO', maar neen!
Het feit wil dat ik iedereen kan waarderen die een fatsoenlijk alternatief voor dat batty metalgedoe kan geven, of het nu gaat om hiphop of het resultaat van vijf jaar aan acid, xtc en hele slechte kledingkeuzes.
Zo ben ik, bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:56 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wow, wat knap dat jij dit kan inschatten op basis van een gaap-smiley. Hulde.
Ongenuanceerd, grof en bevooroordeeld.quote:
Nieuwe album klinkt zwaar goed.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:51 schreef Arcturus het volgende:
Die zangeres van Arch Enemy.
Die zanger, die ze eerst hadden was heul veul beter.
Oude Arch Enemy
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:57 schreef sinadO het volgende:
Ik doe dat wel eens met zZz Top. Werkt ook prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |