Wat is het nut van zo'n sticker. Dat ik geen rotzooi krijg dus ook dat ene pauperblaadje moet dus weg blijven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:13 schreef TNA het volgende:
Wees blij dat je al die reclame niet meer krijgt. Niet zeuren over dat ene pauperblaadje.
Weet jij nog een leuke korte mop?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:17 schreef geelkuikentje het volgende:
Ga lekker een topic starten dat je zo'n debiel plaatje onder je berichtjes wil![]()
Of vertel een lekkere korte mop of zo.
Niks mis met post bezorgen hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:15 schreef mschol het volgende:
ik zou als bezorger de sticker eraf halen...
hoemeer foldertjes kwijt, hoe beter
gelukkig heb ik mij nooit verlaagd tot het bezorgen van folders/post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dan niksquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:20 schreef amaranta het volgende:
Heb je niet toevallig een NEE-JA sticker en is je klacht dat je zo dyslectisch bent dat je het niet door hebt?
Eens! Ik krijg ook elke keer postcodeloterij dingen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:10 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb een Nee-nee sticker en toch blijft elke keer het locale sufferdje in de brievenbus komen. Bel je het telefoonnummer op wat op de krant staat en meld je dat je een klacht hebt, krijg je te horen: "Wordt de krant niet op uw adres bezorgt?". Nee muts ik wil dat hele ding niet hebben. Die bezorger van die krant zie ik nooit omdat ik dan op mijn werk ben... Gelukkig krijg ik geen mediamarkt/DA/AH/whatever reclame rotzooi.
En ik wil zon... het is bewolkt hier
Dat is geadresseerde post.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eens! Ik krijg ook elke keer postcodeloterij dingen.
Daar heb je jezelf voor opgegeven dus niet zeiken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eens! Ik krijg ook elke keer postcodeloterij dingen.
Onzin. Daar geef je je niet voor op. Dat is gewoon spam in je brievenbus...quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Daar heb je jezelf voor opgegeven dus niet zeiken.
Niet waar want niet iedereen krijgt dat het is tevens ook geadresseerd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:30 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Onzin. Daar geef je je niet voor op. Dat is gewoon spam in je brievenbus...
Je bedoeld die recalemezooi waarmee je wel ''50.000 euro'' en een ''HD tv kan winnen'' ?quote:
Ik heb me er in ieder geval niet voor opgegeven. Maar erop schrijven: "onbestelbaar, retour afzender" werkt vast welquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet waar want niet iedereen krijgt dat het is tevens ook geadresseerd.
Het is geadresseerd aan 'de bewoners van'. Dus gewoon reclame onzin.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet waar want niet iedereen krijgt dat het is tevens ook geadresseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |