quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef afcajos het volgende:
mensen die zaterdagnacht op fok zitten en klagen over zogenaamd zelf verzonnen topics
..als je als ondertitel befkoning neemt, denk ik niet dat je veel in te brengen hebt, om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef afcajos het volgende:
mensen die zaterdagnacht op fok zitten en klagen over zogenaamd zelf verzonnen topics
Teken van een sociaal wrak. Daarom.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
..als je als ondertitel befkoning neemt, denk ik niet dat je veel in te brengen hebt, om heel eerlijk te zijn.
Wat is er trouwens mis met zateravond thuiszitten?
Gewoon uit nieuwsgierigheid?
Och niet zoveel, hangt natuurlijk ook af van je leeftijd. Persoonlijk vind ik het vrij kansloos als je in het weekend 24/7 in je nerd-hok zit terwijl je afgeeft op "proleten" die uitgaanquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
..als je als ondertitel befkoning neemt, denk ik niet dat je veel in te brengen hebt, om heel eerlijk te zijn.
Wat is er trouwens mis met zateravond thuiszitten?
Gewoon uit nieuwsgierigheid?
jawel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
..kun je niet op een doordeweekse avond uitgaan dan?
Als je doordeweeks uitgaat, vind ik het nogal raar dat je op een zaterdagavond op FOK! loopt rond te hangen...quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
..kun je niet op een doordeweekse avond uitgaan dan?
...want omdat je zaterdag altijd uitgaat heb je een rijk sociaal leven? Ik ken dan veel mensen die niet veel zijn, sociaal gezien. Zitten met hun partner gewoon thuis een film te kijken, zijn dat dan stakkers?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Och niet zoveel, hangt natuurlijk ook af van je leeftijd. Persoonlijk vind ik het vrij kansloos als je in het weekend 24/7 in je nerd-hok zit terwijl je afgeeft op "proleten" die uitgaan![]()
Ik ga ernstig weinig uit de laatste tijd, maar da's meer omdat ik er zelf even geen trek meer in heb, maar ik ga meestal op woensdag, omdat dat gewoon mijn vrije dag is, en ik zondag 10 uur moet werken, dus zaterdag niet de ideale avond is, wat is daar gek aan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je doordeweeks uitgaat, vind ik het nogal raar dat je op een zaterdagavond op FOK! loopt rond te hangen...
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
...want omdat je zaterdag altijd uitgaat heb je een rijk sociaal leven? Ik ken dan veel mensen die niet veel zijn, sociaal gezien. Zitten met hun partner gewoon thuis een film te kijken, zijn dat dan stakkers?
Ik heb een collega van 22 die ook gewoon met zijn vriendin op zaterdag een filmpje kijkt over het algemeen, concert of uitzondering nagelaten, is hij dan ook zielig?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
Trouwens, jij bent 32 man. Ik had ook niet verwacht dat jij elk weekend de dansvloer onveilig maakt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef afcajos het volgende:
Mensen die zaterdagnacht op fok zitten en klagen over zogenaamd zelf verzonnen topics
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb een collega van 22 die ook gewoon met zijn vriendin op zaterdag een filmpje kijkt over het algemeen, concert of uitzondering nagelaten, is hij dan ook zielig?
Leg het me uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |