Stomme beerquote:Op maandag 6 april 2009 14:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vind dit gevecht een stuk mooier:
http://ueberbrute.mybrute.com/tf/434012
Als je nou slim bent dan zet je op die hyves een link naar je eigen brute, ipv van naar de algemene website.quote:
Heb je dr al op geklikt?quote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als je nou slim bent dan zet je op die hyves een link naar je eigen brute, ipv van naar de algemene website.
zelfde ip?quote:Op maandag 6 april 2009 14:54 schreef Frenker het volgende:
Waarom krijg ik geen XP als mn pupils levels omhoog gaan? als ik een level omhoogg aat krijgt mijn master wel 1 xp point :S
Edit. Wtf @ die berendat zijn toch geen pets meer
Pupils zijn mensen die zich via jouw bruut aanmelden.quote:Op maandag 6 april 2009 15:31 schreef genakt het volgende:
http://genaktswa.mybrute.com
hoe kkrijg ik pupils
snap er weinig van kutspel![]()
iemand een goede beschrijving ofzo
ow wackquote:Op maandag 6 april 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pupils zijn mensen die zich via jouw bruut aanmelden.
En dit is niet meer dan daag iemand uit, en kijk naar het filmpje
Win je krijg je 2 experience punten, verlies je krijg je er 1.
Meer is het niet...
Ik heb steeds pupils waarvan ik wel xp krijg. Ik kan me niet voorstellen dat ze mij hebben verslagenquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef Slickk het volgende:
Als iemand op jouw link klikt (bijvoorbeeld: http://bamischijf.mybrute.com/ ), vervolgens een naam invult en op 'Fight' klikt, vecht diegene tegen jouw poppetje.
Als diegene dat gevecht van jou verliest, krijg je een pupil erbij. Deze geeft dan helaas geen extra experience.
Als diegene wint van jou dan krijg je er ook een pupil bij maar deze geeft ook extra experience. Je krijgt +1 exp omdat die van jou gewonnen heeft en je krijgt telkens +1 exp als die een level up gaat.
Alles is compleet random. Het enige wat je kunt is je tegenstander uitzoeken, inschrijven voor toernooien (elke dag, hoe meer gevechten je wint bij een toernooi des te hoger is je rang) en zorgen dat je meer pupils krijgt voor meer experience om level up te gaan.
Een tip: Als je ziet dat je een nieuwe pupil hebt en deze geeft experience, ga dan snel naar zijn pagina en voer een wachtwoord in. Zo heb jij controle over die pupil en kun jij ermee vechten. Ga je dan een level up hiermee, dan krijgt je Master (jouw 'echte' Brute dus) 1 experience erbij.
Verder moet je echt geluk hebben. Je hebt de meeste kans om te winnen met een grote hamer omdat die enorm veel damage doet. Een hond/beer kun je ook krijgen, deze vechten met jou mee en vangen soms ook aanvallen op. Je hond/beer kun je niet kwijtraken als die doodgaat.
Elke keer dat je level up gaat krijg je iets nieuws. Dit kan een skill zijn, een nieuw huisdier, hogere stats (dus extra Strength, Agility of Speed) of een (extra) wapen.
Je krijgt altijd xp van een nieuwe pupil. Behalve als je hem zelf aanmaakt. Of degene die een nieuwe pupil aanmaakt al een ander account heeft.quote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef Slickk het volgende:
Dat kan dus wel. Ik was level 4 en pupils versloegen mij gewoon, kwestie van geluk.
Diegene moet ook van een ander IP komen, anders werkte het bij mij iig niet.quote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef Slickk het volgende:
Als diegene wint van jou dan krijg je er ook een pupil bij maar deze geeft ook extra experience. Je krijgt +1 exp omdat die van jou gewonnen heeft en je krijgt telkens +1 exp als die een level up gaat.
Daar kwam ik inderdaad ook net achter.quote:Op maandag 6 april 2009 16:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je krijgt altijd xp van een nieuwe pupil. Behalve als je hem zelf aanmaakt. Of degene die een nieuwe pupil aanmaakt al een ander account heeft.
Dus alleen van gloednieuwe spelers, die nog geen account hebben, kun je xp krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |