Nee dat doen ze dan ook niet, dan zou ik het nog kunnen begrijpen ja.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien pakken die mensen zich wel op een ander tijdstip vakantie ?
Wat moet het leven voor jou ingewikkeld zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:39 schreef Ritmo het volgende:
Dat kan ik nou echt niet begrijpen, mensen die gewoon de hele zomervakantie doorwerken en geen minuutje vrijnemen om lekker te genieten. Of nog erger: studenten die geen zin hebben "in vakantiewerk" en daarom maar helemaal niet gaan en 6 weken een beetje gaan lanterfanten. Natuurlijk is het iedereens eigen keuze maar ik vind het gewoon raar, vakantie is toch iets waar je als mens het hele jaar naar uitkijkt?
Want?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:43 schreef solyaris het volgende:
[..]
Wat moet het leven voor jou ingewikkeld zijn.
Je kunt ook naar b.v. Egypte of de VS.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef boyv het volgende:
En wat versta jij onder vakantie dan?
Een beetje tussen de Nederlanders op een strand in Spanje, Turkije of Griekenland liggen is dus geen vakantie he.
...nee, het is iets waar JIJ het hele jaar naar uitkijkt, je kan niet in de gedachte van anderen kijken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:39 schreef Ritmo het volgende:
Dat kan ik nou echt niet begrijpen, mensen die gewoon de hele zomervakantie doorwerken en geen minuutje vrijnemen om lekker te genieten. Of nog erger: studenten die geen zin hebben "in vakantiewerk" en daarom maar helemaal niet gaan en 6 weken een beetje gaan lanterfanten. Natuurlijk is het iedereens eigen keuze maar ik vind het gewoon raar, vakantie is toch iets waar je als mens het hele jaar naar uitkijkt?
Anders ben je gewoon raar, net als mensen die een hekel hebben aan goed weer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
...nee, het is iets waar JIJ het hele jaar naar uitkijkt, je kan niet in de gedachte van anderen kijken.
Hmm, lekker kort door de bocht. Als iemand iedere dag nou geniet, misschien hebben ze dan wel minder behoefte aan vakantie omdat ze op dagelijkse basis plezier hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Anders ben je gewoon raar, net als mensen die een hekel hebben aan goed weer.
Dan is TS heulemaal een malloot aangezien het in het hoogseizoen een stuk duurder isquote:
Zo is het.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:39 schreef Ritmo het volgende:
Natuurlijk is het iedereens eigen keuze
Die mensen die ik bedoel komen eigenlijk niet echt over alsof ze een super plezierig leven hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hmm, lekker kort door de bocht. Als iemand iedere dag nou geniet, misschien hebben ze dan wel minder behoefte aan vakantie omdat ze op dagelijkse basis plezier hebben.
Valt best mee hoor, maar sommige dingen zijn gewoon universeel. Die paar uitzonderingen die je altijd zult hebben zijn meestal gewoon vreemde snuiters.quote:
Jij bent misschien niet vreemd, maar duidelijk empathisch gebrekkig..
Vooral dat laatste ja.... in de zomer zijn de vakantie's stukken duurder.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:54 schreef karr-1 het volgende:
Ik ga bewust niet in de zomer op vakantie, aangezien ik geen behoefte heb aan stranden vol met gillende kinderen, dikke moeders in krappe bikini en Sjonnies die denken stoer te zijn en ladderzat op de camping rondhangen.
Ik ga meestal in het voorjaar of najaar op vakantie, heerlijk rustig en vaak nog een stuk goedkoper ook.
Tsja in het hoogseizoen wil iedereen op vakantie, dus dan vragen ze de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja.... in de zomer zijn de vakantie's stukken duurder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |