quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is die nog niet dood, die homofiel met dat gejank.
Heb je iets aan je knoken ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:08 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog zo'n topic over janksmoel Dinand en m'n dag is weer goed.
Ah jah joh !quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gisteravond gezien bij live38, hij was best goed.
Die groetjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie boy hoor.
[ afbeelding ]
Nog eentje met krullen en zijn hand'op z'n kruisquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:22 schreef BigKahuna het volgende:
Hij maakt kutmuziek maar hij kan wel goed zingen.
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:37 schreef BELASTING het volgende:
TS en consorten zijn jaloers omdat hij wél kan zingen en er beter uitziet. [ afbeelding ]
Dat is dan weer wel erg..quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog eentje met krullen en zijn hand'op z'n kruis
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:42 schreef Rekkie het volgende:
Kut ik had een reactie op zondag morgen kwart over zeven willen plaatsen
Ja hupke drie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:37 schreef BELASTING het volgende:
TS en consorten zijn jaloers omdat hij wél kan zingen en er beter uitziet. [ afbeelding ]
Ik houd ook niet van de muziek van Marco Borsato, maar ontkennen dat hij goed kan zingen is gewoon dom.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog eentje met krullen en zijn hand'op z'n kruis
[ afbeelding ]
je bent een herhalioquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van de muziek van Marco Borsato, maar ontkennen dat hij goed kan zingen is gewoon dom.
Ik hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:53 schreef Neleos het volgende:
Die gast is zo fucking degelijk en braaf. Iemand zou 'm een keer keihard in de reet moeten neuken.
hield je lang vol hé..quote:
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van de muziek van Marco Borsato, maar ontkennen dat hij goed kan zingen is gewoon dom.
Misschien is het handig om een definitie van 'goed zingen' neer te zetten?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in meer bans.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hield je lang vol hé..
die groetjes handtekening onder elke post
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in meer bans.Leuk hè was dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |