quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:10 schreef Lundegaard het volgende:
'Ik ben een rapper met een zachte g
nee daar hossel ik geen chickies mee.
Ik handel zo zwaar in witte poeder,
bovenop mn pannenkoek, gemaakt door mn moeder'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:tjoo lang geleden dat zon hard nummer met zoveel gevolgen in de nederlandse samenleving klapte, je represent straat door jouw zie ik het leven anders jij bent een man met een visie. Als iemand zegt dat je flow niet helemaal klopt laat je ze gewoon haten toch, mensen praten over je daar gaat het hier om!! keep it DOC J
Lang niet meer gehoordquote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
En dan die Geleen diss die erop volgt he
quote:
Een tuuuuuuuuuut chipsquote:Op zondag 5 april 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
En dan die Geleen diss die erop volgt he
Ik weet niet maar hij is sowieso ook vanquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:10 schreef Lundegaard het volgende:
'Ik ben een rapper met een zachte g
nee daar hossel ik geen chickies mee.
Ik handel zo zwaar in witte poeder,
bovenop mn pannenkoek, gemaakt door mn moeder'
The Game - New Yorkquote:Op zondag 5 april 2009 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet niet maar hij is sowieso ook van
Haha dat bracht me op het idee naar reetman te zoeken. Onder die naam maakte een vriend van me ooit rapnummers, begon als diss naar iemand op een forum maar iedereen vond het vet dus ging hij er meer maken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:59 schreef Nikmans het volgende:
De clip is er later bijgezet door een paar grapjassen en is niet eens opgenomen in Geleen, gewoon een soort youtube grap dus.
Het liedje is wel serieus bedoeld though
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |